PDTDI-ből is csak a siemens PD elemesek krepáltak be hamar. Ezeket tették a 2.0 PDTDI motorokba az elején, és ezek alapozták meg az első években a "szar a pédétédéi"imázst, mert hamar elfosták magukat. A Boschsal nincs ilyen probléma. A siemenses kocsikra meg még azt hiszem visszahívási akció is volt.
225 ezer kilométerig motorhibától mentes volt a passatunk is amit elloptak..szintén pdtdi.. és túl a félmillión se volt gond még a PD elemmel a mostani 1.9-esünkkel se. (mindkét kocsi gyári garisként került hozzánk a weltautotól)
Főnök...........eszembe sem volt mondani hogy ne vegyél ilyet.
Pénzügyi oldalról közelítem meg.
Nem élvezeti,presztizs,vezetési kényelem és élmény alapján.
És nem tapasztalat hanem jó sok beszélgetés folyamán.
Munkámból kifolyólag beszélek KB egy vagon üzletkötővel idestova 10-15 éve.
A gyakorlat a 2000-res évek elejétől az volt szinte minden cégnél hogy üzletkötő és nagyobb akkor a WV-Audi konglomerátum tipusai közül valami nagyobb dízeles a nyerő mert nagy,kényelmes,gyors,és minőségi.Ha nem volt annyira tehetős a cég akkor skoda octavia.Slussz.Egy volt kakuktojás mert avensise volt de überdrága felszereltség.
Na jött a válságosznak hívott pénzügyi módszerváltás.
És elkezdték leadni először mondeó,fóka és társai meg a skodri.
De mivel ezek azért pörögnek rendesen 100-120e Km egy évbese kerül és belemennek.Garis,lízinges járgánynál karcsiszervíz szóba se jöhet ezért márkakereskedőnél végzik.Jött a fogszívás mert egy normál szervítz 60-80e forint ha vezérlés is cserés akkor 120e.És ez csak a kopó fogyó ahol egy ugyanilyen kategóriájú benyás astránál 30-50e lenne.
Menni nemigen lehet többel már mert a trafit nem győzik fizetni ezért a teljesítmény nem releváns az astra is megy 130-at.
És 150e után azért elég jó tapasztalatok vannak a pédétédéivel mert be befigyel egy befecskendező elem ami szintén márkahorrórnál drágosz rendesen.
Na oda lyukadok ki hogy szinte minden üzletkötő átértékelte a dolgokat és a legtöbb vagy Hastra kategóriás benyás 1,6-ossal jár vagy valami kisebb van-al.
Combo,corsa satöbbi.
Csak ennyit akartam hosszan leírni.
Mindenki olyat vesz amit a buxája elbir.
Jut eszembe, a teljesség igénye nélkül: a Porsche, az Aston Martin, a Bentley, a Ferrari, a Lambo is mind egy rakás szar, és rohadjanak is meg, mert darabjáért akár 30-40-50 darab zsír új, garis Suzuki Swiftet lehet kapni. Fúúúj, sose kéne egyik se. És az előbbiek fékbetét-áráról még nem is szóltam.... Ááááh, szar az mind egy szálig...
Zoli ez olyan győzködés, mint a "BMW motor szar" vita. Attól, hogy az átlag magyar ember nem keres eleget egy Audihoz, vagy "sose adna érte annyit", az Audi egy nagyon jó autó. És kezd már sok lenni itt a túlzás. 2,5 év alatt csak kopót cseréltem az A6-on, és 10-20 %-kal drágább az alkatrész, mint egy Golfhoz. Az nem tétel. De a minőség, biztonság, vezetési élmény, kényelem, és minden egyéb nem összehasonlítható mindenféle új fapados kisautóval. Ja, és ha netán frontálisan ütköznék egy Suzukival (zsír újjal, garanciával, meg minden), észre sem venném, ha hangosabban szólna a zene... A Suzukit meg fel lehetne otthon kenni a falra tapétának. Nehogy már a prémiummárkák tehessenek róla, hogy nem mindenki engedheti meg magának (pedig használtan igen). Ez ismét savanyú a szőlő duma. De sebaj, én elvagyok szűkösen benne, akinek meg nem tetszik, járjon Ignissel, Swifttel (mert "garis"), és fújjon a Mercire, Audira, meg BMW-re (ennél a márkánál tetszés szerint akár a motorokra is). Uff, én beszéltem! Ui.: én tényleg békés birka vagyok, de ennyi sületlenségtől már nekem is közlési kényszerem támad...
Második nyaramat toltam le téli gumival. Barum polaris 2 rulez.
Mindenki óvot, h csúszni fog, elkopik hamar, stb. A kocsin elég bika fék van, alig lehet állóra fékezni vele száraz úton. 6 milis az árka, 5 éves a gumi, előbb fogom öregedés miatt leszedni, mint hogy elkopjon. Továbbra is járok egy garnitúrával. Évi 8 ezret autózok kb...
A Bridgestone másodmárkája. Egy darabig téli-nyári olyan volt nekünk. Most már csak a téli. Nem volt vele gond.. csak a nyárit spórolós Michelinre cseréltük.
225/50/17-es gumi.. ami az ilyen nagy autók zömére kell már 35 ezer forintért is van, falken például. Az már nem is rossz minőségű
A köztudatban el van túlozva ezeknek az autóknak az alap fenntartási költsége. Nyilván nem lesz hozzá semmi annyi pénzért mint egy G astrához.. de közel sem olyan horror mint amilyennek be vannak állítva.
Erre gondoltam!
Úgy látszik már ketten vagyunk akik ezt így látják!
Én maradok az ezeréves szétfingott puntonál.Egyenlőre arra van pízem.
Meg pimpelem a motort mintha az életem függne tőle.
225 ezer kilométerig motorhibától mentes volt a passatunk is amit elloptak..szintén pdtdi.. és túl a félmillión se volt gond még a PD elemmel a mostani 1.9-esünkkel se. (mindkét kocsi gyári garisként került hozzánk a weltautotól)
Pénzügyi oldalról közelítem meg.
Nem élvezeti,presztizs,vezetési kényelem és élmény alapján.
És nem tapasztalat hanem jó sok beszélgetés folyamán.
Munkámból kifolyólag beszélek KB egy vagon üzletkötővel idestova 10-15 éve.
A gyakorlat a 2000-res évek elejétől az volt szinte minden cégnél hogy üzletkötő és nagyobb akkor a WV-Audi konglomerátum tipusai közül valami nagyobb dízeles a nyerő mert nagy,kényelmes,gyors,és minőségi.Ha nem volt annyira tehetős a cég akkor skoda octavia.Slussz.Egy volt kakuktojás mert avensise volt de überdrága felszereltség.
Na jött a válságosznak hívott pénzügyi módszerváltás.
És elkezdték leadni először mondeó,fóka és társai meg a skodri.
De mivel ezek azért pörögnek rendesen 100-120e Km egy évbese kerül és belemennek.Garis,lízinges járgánynál karcsiszervíz szóba se jöhet ezért márkakereskedőnél végzik.Jött a fogszívás mert egy normál szervítz 60-80e forint ha vezérlés is cserés akkor 120e.És ez csak a kopó fogyó ahol egy ugyanilyen kategóriájú benyás astránál 30-50e lenne.
Menni nemigen lehet többel már mert a trafit nem győzik fizetni ezért a teljesítmény nem releváns az astra is megy 130-at.
És 150e után azért elég jó tapasztalatok vannak a pédétédéivel mert be befigyel egy befecskendező elem ami szintén márkahorrórnál drágosz rendesen.
Na oda lyukadok ki hogy szinte minden üzletkötő átértékelte a dolgokat és a legtöbb vagy Hastra kategóriás benyás 1,6-ossal jár vagy valami kisebb van-al.
Combo,corsa satöbbi.
Csak ennyit akartam hosszan leírni.
Mindenki olyat vesz amit a buxája elbir.
Mindenki óvot, h csúszni fog, elkopik hamar, stb. A kocsin elég bika fék van, alig lehet állóra fékezni vele száraz úton. 6 milis az árka, 5 éves a gumi, előbb fogom öregedés miatt leszedni, mint hogy elkopjon. Továbbra is járok egy garnitúrával. Évi 8 ezret autózok kb...
Falken meg hasonló az ja.Meg a nanking és társai.
Ez így most pill 220e.Ja nem 3 kiló ha innen nézzük.
Ha meg 255/35/18-as az 73e.
nem véletlen kajtatott ismerős 1db padkázott helyett használtat.
Örült hogy 42e-ért talált használtat 25-ért.Én hoztam el neki.
Nem most 2 éve.
de felőlem
Én 40-ért vettem télit újat.5 éve.4db-ot.Firestone.
Az a rohadék még mindíg nem akart elkopni.
Pedig olyan a hangja nyáron körforgóban mintha gyorsan driftelnék.
A köztudatban el van túlozva ezeknek az autóknak az alap fenntartási költsége. Nyilván nem lesz hozzá semmi annyi pénzért mint egy G astrához.. de közel sem olyan horror mint amilyennek be vannak állítva.