Egyik haverom rallye-zott, ők is permeteztek vizet a szívótorokba, de még valamilyen alkoholt is kevertek a vízbe.
Állítólag az autó jelentősen jobban ment, de aszem nem volt túl szabályos, ezért nem nagyon dicsekedtek vele.
Ezen már én is elgondolkodtam, főleg azért mert ez a ház alatti félszuterin garázs.
Egyszer a kedvesem bejött a garázsajtón, mert elfelejtette behúzni a kéziféket.
De ebben a garázsban van a legkevesebb mozgás, itt az unalmas téli estéken bármikor gyönyörködhetem benne, mert közvetlen mellette van a dühöngő, ahol élem az életem.
Viszont itt nem fér el másképp.
Szintén mostam,csak du elmentem megszárítani aztán még horvátban is jártam,200km lett a vége.....már kivettem az akksit,csepptöltőzik,5 perc visszatenni......
Amúgy én nem merem az autóm elé keresztbe tenni a bandit,mert ha csak egyszer is lecsúszik a lábam a kuplungról.....brrrrrrrr....
A levegőben levő vízpára a porlasztáskor a felületén benzint tud magával vinni. A parányi vízgömbök felületén megtapadó benzin sokkal jobb, homogén keveredést produkál levegővel, így a égéstérbe jutva tökéletesebben ég el. Plusz a víz is hidrogénre és oxigénre bomlik, és a hidrogén is elég mely extra energiával járul hozzá munkaütemhez. Viszont egy kicsit elnyúlik (tovább tart) a munkaütem ezért direkt vízbeporlasztáskor nagyobb előgyújtást alkalmaznak. Egy munkaütem alatt akár többször is elég hidrogén, és víz lesz belőle, majd újra hidrogén.
Extra nyomatékkal ajándékozza meg vízbeporlasztás a használót a hosszabb terjeszkedés miatt. Korróziót nem okoz, szinte csak előnyös oldala van, csak egy frankó rendszer a víz beporlasztásához a szívócsatornába. Motorokon nehezebben kivitelezhető,mert akár 20-30% ig is fel lehet menni a benzin -víz aránnyal, de azért nem olyan egyszerű 20 literes tank esetén 4-5 liter víztartályt még pluszban elhelyezni. Én anno ez miatt is függesztettem fel a kísérletezést, meg nehezen módosítható(drága gyújtásmódosító modulok) gyújtás miatt.
A zsiguli.hu oldalon elég érdekes dolgok vannak erről.
Én ma eltettem télire. Teletankoltam, lemostam, letakartam, az akksit benne hagytam, hátha nem bírom ki és ha jó idő lesz, akkor felkeltem a téli álmából.
Az enyém is ugri-bugri volt, de én kb. 3 hete nem ülten rajta és most is csak 10 km.-ert mentem.
Csak azt nem tom, hogy akkor most néha be kell indítani, vagy nem?
Szevasz Sz.Kapitány!
Én hÍvtalak kb egy hónappal ezelőtt,hogy megvenném a gyári dobod.Sajnos azóta sem találtam hibátlan gyári dobot.Ha meggondolod magad,akkor jelezz.Senkinek nincs eladó?Ha mégis ,üzenjen! Kösz.
Állítólag az autó jelentősen jobban ment, de aszem nem volt túl szabályos, ezért nem nagyon dicsekedtek vele.