Ne viccelj már hogy egy csupán 240 ezret futott A6-ost ne lehessen még legalább ennyi kilométerig használni.. Nagy problémák nélkül megfutják azok a 6-700 ezer kilométert is... és az úr a pokolban is úr. Az Octaviák meg ritka kiábrándító autók (annak fényében hogy mit tud egy ugyan olyan, de jobb belső térrel rendelkező és ezért drágább vw konszernes típustárs)
Köszi az ajánlatot, Banditom van a 80-asból pedig csak coupe/cabrio tetszik. Perverz ötletként egy Octaviát keresek 2-3 évest, de az Audi után valahogy...még pihentetem a kérdést fejben.
Ha érdekel egy 80-as, meg egy bandit, megbeszélhetjük
Tudom, hogy az úttartásuk nagyon jó, de én sok panaszt hallottam a futóműre, de lehet hogy később jön elő...
De az Audi az Audi
A Seat Toledom-ban aszem ugyan az az első futómű, mint a Passat-ban. Garantáltan 101.000 km.-nél semmi nem lóg rajta. Másodszor viszem úgy műszakira, hogy a felkészítés abból állt, hogy lemostam a benzinkúton.
Ez mondjuk igaz a Fiat Doblóm-ra is, abban minimum 245.000 km. van, de lehet, hogy tekerték az óráját.
Amikor a Seat-tal voltam olajcserén, átvizsgálás után azt mondta a szerelő. hogy olyan feszes, mintha 10.000 km. lenne benne.
Nekem A6 van, 2004-es még sosem kellett a futóműhöz nyúlni, kivéve 2db stabpálcát alul, nem volt drága. 240e km van benne, főleg pesti utakon, és vidéki vacak utakon. Úgyhogy szerintem semmivel sem rosszabb mint bármelyik konkurens, de az úttartása elég király
Ismerősnek van 8 éve egy passatja, nem vagyok egy VW nörd, nem tudom úgy a kódokat, mint a BMW-ket 2001-es a kocsi.
260 e-t tett bele, két évente első futómű felújítás laza 150 ezerért
autofronton hajlamos vagyok azt hinni, h a rossz autok legendait a tobbszoros tekeres aldozatai terjesztik. elobb utobb barmi elromlik. de pl ott vannak a hirhedt pd elemek, a ceg tele van olyan kocsikkal, csak varoson belul, csak hidegen hajtas joforman, nagyon rovid tavokon, 200e feletti futasnal van elkoszones, addig mind a gyarit hordja
Felháborító hogy nem találtak egy tisztességes egyenest ezen az úton............brrrrr..............hogy lehet ilyen szar úton menni..............így nem lehet egy jót egykerózni,gyorsulni satöbbi.A gumifűstről nem is beszélve.
Mert 4-500-at meg nem adtam volna egy 18 éves autóért. Úgy voltam vele, egy darabig jó lesz,ésszerű döntés, utána meg A6. De sajnos azok eléggé szervízigényesek már. Ahogy itt mondanák, szopóroller.
De most kurvára örülök, hogy nem Ignis lett, van köztük 12 év, de ég és föld a kettő, ráadásul csak 200 volt.
Itt a környékönkön nincs senki aki rendesen beszerelné.A ventómban volt bontott alkatrészekből gáz, és állandóan szar volt. Mindíg alapjárat problémák, meg nem ment, sose volt jó. 200-at meg nem adok érte. Inkább elmotorozom.
Ha audibuzi vagy hogy merült fel egyáltalán az ignis? Az ignis (a sport változatát leszámítva) olyan távol áll bármilyen autóbuzeranciától, hogy maximum viccekben szabad rágondolni
Egyébként sem vagyok száguldozós típus. De én sokkal jobban érzem magam benne, mint mondjuk egy fele ennyi idős astrában. Nem akarok senkit megbántani, nagyon jó autók azok, csak én audibuzi vagyok sajna...
Ne tedd!
Tudom, hogy az úttartásuk nagyon jó, de én sok panaszt hallottam a futóműre, de lehet hogy később jön elő...
De az Audi az Audi
Ez mondjuk igaz a Fiat Doblóm-ra is, abban minimum 245.000 km. van, de lehet, hogy tekerték az óráját.
Amikor a Seat-tal voltam olajcserén, átvizsgálás után azt mondta a szerelő. hogy olyan feszes, mintha 10.000 km. lenne benne.
260 e-t tett bele, két évente első futómű felújítás laza 150 ezerért
Borzasztó.
Hátha érdekel valakit a jó kis Abus lakat és lánc....
Ehune!
De most kurvára örülök, hogy nem Ignis lett, van köztük 12 év, de ég és föld a kettő, ráadásul csak 200 volt.
Erre te ilyen videókkal keseríted az életem.
Azért jó volt nézni.
Üdv