Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy pedál a kormány alatt jobb szélen, na azzal és a jobb kéz felől lévő bottal finoman tudod szabályozni a fogyasztást
Bocs az offért, de talán autóügyben is tudtok segíteni. Vettem egy 93-as 80-as audit, és ha szeretnék még egy kulcsot hozzá, ami működteti a központi zárat, azt hogy lehet megoldani?
A másik kérdés, ez egy 2000-es benzines, 90 lóerős. Lehet ettől anyagot elvenni, hogy ne egyen sokat?
Köszi
Én is.

Viszont egy hőkioldó levágja ha túl meleg lesz neki.
lett olyan gunyam, ami ala nem kell sose.
majd csinalok. talakoztunk mar egynel tobbszor, sztem jo lesz...
neked nem jött be? érdekelhet...csak akkor 2 elosztó kell :-D fotód van, meg mi améret?
Alsóruházatomra lett rávarrva a fűtőszál meg az elektronika.
en ravarrtam egy pulcsira. Neked adom, ha kered.
futas kozben meg eletemben nem jott ram ;)
belevarratad ? onroadon volt egy cikk róla...
Nekem abból egy fűti a gatyámat, egy a dzsekimet és tényleg nagyon jó.
Egészen biztosan rohadt jó a hidegben, viszont KÚÚÚÚÚÚRVA RONDAAAAAAAAAAAAAAAA
bár 2 hete nem használom, de nekem a robeszhez volt egy nagy "találmányom", asszony ülésfűtése ott hevert a garázsban évek óta...nosza, 10 km után már főt tojás effekt, nagy királyság volt azon ülve motorozni.....
...bár lehet hogy tévedek, de kenési feladata is volt az tuti.
Az ólom-tetraetil - etil-bromid keveréket nem a kompressziótűrés fokozására használták a benzinekben hanem kenési feladata volt a szelepeknél.
A kézvédő haszna:
Szombat reggel hatkor elmentem okmányirodába, a bálnával. 3 fok, köd, minden király. Aztán a cégnél hagytam, és hazavittem a cébét. Az sima naked. 9 kor azt hittem, lefagy a kezem hazáig...
Alkalmazzák csak nem tökéletes....nagyjából 50 rugó egy járműhöz a vízgenerátor, de nincs vele annyi megtakarítás, hogy megérné....kamionban próbálkoztunk hasonlóval karbi beiktatásával meg ilyenek, de azok sem váltak be....ez akkor jó ha plusz teljesítmény kell, de nem érdekel, hogy van-e megtakarítás....mint régen a vadászgépeknél ahogy Zoli írta...
Tegnap itt is jó idő volt. A szerényen a 95 -ös autópályán melegítettem be zselékockát 200-220 Km/h -val, néha 240ig is sikerül elbújnom a plexi mögé. Ugyanis teljesen beparáztam hogy berozsdál nekem itt a hosszú állásban a blokk, gondoltam szétcsapatom egy kicsit az olajat...Aztán a Starnbergi tó másik oldalán kocogtam haza.
Még beugrottam tankolni, mert szombat este mindig olcsón mérik a benzint, most 1.539 euro/ liter volt. Otthon is "megzuhantak" az árak, mert akkor előszedem WW2-es tankról lesett olajoshordókat aztán meghordatom! :)))
Ha most is alkalmaznák a személygépjárműveknél, tuti csak jövedéki vizet lehetne használni.... aztán vizet "szőkítene" a fél ország
Az ólmot nem a kompresszió tűrés miatt kezdték használni?....én legalábbis így tudom, de persze egy jó kis összeesküvés elméletet szívesen támogatok....azokat szeressem ....
Már a huszadik század elején használták a legenda szerint... de egyesek szerint azért kezdték ólmozni a benzint a 70 -es években hogy ne érvényesüljön ez a remek folyamat az víz közreműködésével, mert ugyanis olajvállaltok akkor éppen lejtmenetben voltak.
A vízbefecskendezést már vagy 60 éve kitalálták repülőkön.
WWII ben az összes vadászgépen rajtavolt.