Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fura lenne, ha nem adnank. en ket kulonbozo helyrol is vettem egyesevel. Marmint markakereskedotol.
Ezt a megjegyzésemet is olvastad?

"Egy pötty sziló rá, és kész is!"
Szia!
A realban kulon nem kapsz, csak tukorrel együtt.
Ersek kotoelem boltban tudsz venni bele való kupakot amit egy picit faragni kell es facca lesz.
Nem kifejetzeten.Az más méret.Nem tudod rögzíteni.
Köszi a tippeket. Rákérdezek egy suzuki kereskedésben. Zöldi köszi a felajánlást, ha nem sikerül a Real Motorban elintézni a dolgot, akkor jelentkezem.
Nekem van szerintem...szoktam ilyeneket spájzolni. Kormány krómdugó is van, megy hasonló biszbaszok.
Listaáron oda tudom adni, ha kéred, én majd rendelek másikat.
Hát...én nem adnék érte pár százast, mikor pár forintból is megvan.
Egy pötty sziló rá, és kész is!
A suzuki egy igazi értékteremtő vállalkozás, ha ezeket a 3-4 forintos fedőket párszázért is képes eladni
Bár melyik bútor gyártással foglalkozó céghez bemész, és pozdorjacsavar fedő műanyagot kérsz.
Azt hiszem fekete és fehér kapható, olyan 3-4 Ft/db áron.
Ha olcsón akarod, leszeded más motorjáról!
Amúgy Suzuki márkakereskedésekben pár száz HUF ért adnak csak külön is kupakot.
Sziasztok!

Az egyik tükör száramról hiányzik a fekete műanyag kupak, de fogalmam sincs, hogy honnan lehet ilyet szerezni anélkül, hogy egy egész tükröt megvegyek. Légyszi segítsetek. Köszi.
Nekem ne suzuki autóm van......
Már miért lenne megbízhatóbb az új swift mint az ignis?Nézd meg a futóműveit,sokkal masszívabb az ignisé és nem csak a hátsó.A motor meg japánból jött annó.....és a váltója is nagyobb mint a swifté,ergó nagyobbak a fogaskerekek benne.....
Ha rendesen karban tartották, nem rossz az Ignis sem, viszont a Swift az, amit agyonütni sem lehet. Se a régit, se az újat. Nekünk is az van, eddig 130ezer km alatt csak kopó-fogyó dolog kellett hozzá.
Tudom, hogy nem motor téma, de van innen valakinek Suzuki Ignise?
Vennék egy megbízható, de olcsó autót, és erre gondoltam, de nagyon vegyes véleményeket hallok.
Valakinek személyes tapasztalat?
Köszi
Nem láttam, de eléggé érdekel ez a téma.

És őszintén szólva elképzelni sem tudom, hogy vihetnek be adatot egy olyan műszerbe, amin nincs kiépített csatlakozási lehetőség. Csak arra tudok gondolni, hogy totálisan szétszedték az egészet, és egyesével állították be valahogy a megfelelő helyekre a megfelelő számokat. Annak viszont kéne hogy legyen valami nyoma... elég nagy homályban vagyok ezzel a típusú számlálóval kapcsolatban. A mechanikus spirálos, meg a fed. komputeres az egyszerű, világos dolog. De ez...
Azért az injektorosnál már találkoztam olyan problémával, hogy a tulaja rendszeresen vissza tekertette(postán elküldte) és a 4.-5. tekerés után nem lehetett tps-t állítani, szerviz módban össze-vissza jelzett meg ilyenek.....valamit azért össze kavarhat a dolog...
Karcsi !
Hogy hogy árulod a szekeret?
Ui. de hát erről a TV-ben is volt riport rejtett kamerával, nem láttad..?
Pontosan.. Semmi nyoma.
És hogy ment a dolog a szakival? Megmondtad hogy mennyi legyen benne, visszakaptad annyival, és semmi látható jele nincs a beavatkozásnak?
A motorozás sajnos nem olcsó hobbi és közlekedési eszköznek sem az....úgy 500 cm3 fölött fokozottan érvényesül....persze vannak fakírok, akik biztos csukóval mennek 90-el, úgy gyorsulnak mint egy személyautó és a gumi, lánc 20-30 ill. 50-60 ezer km bír...de az a törpe kisebbség....
50-et siman el lehet tolni szervizre megvetel utan (olaj, legszuro, gyertya, lanc, szinkron, szelephezag fekbetet stb.), 70-et gumira, ha ugy jon ki. Utana a szokasos felszerelesek igenytol fuggoen, mint konzol, doboz, plexi, olajozo, riaszto, kipufogo, bukocso stb.

Penznyelo. Olcsobb, ha olyan motort veszel, ami rendben van, ismert eloeletu es felszerelt kozel olyan szintre, amilyen te szeretned.
Hát igazán köszönöm!
Meglátjuk mi lesz... Külföldön is gondolkodom, de honvágyam lenne. De nem offolok, bocs
hááát, mondtam, hogy nem biztos...