Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Suzukinál lehet, de pl Yamahák kezdettől mutatják az 5 karaktert. Ha újan megveszed, nem 1-et fog mutatni, hanem 00001-et.
Na a digitálist is vissza lehet pörgetni úgy hogy ne éktelenkedjen egy plusz nulla a számsor elején

képek
a saját példám..:-)
A nagy banditnál nem 000 001 lesz, hanem bizony 100 000 :-)
Nagyon egyszerűen: mechanikust átpörgettem. A digitálist: műszerfalat kiszerelve elvittem a megfelelő szakihoz.. :-)
Lényeg a lényeg: mindig is lesz mód tekergetésre. És nem a lakossági verdáknál probléma ez, hanem pl. cégautóknál, amik lazán mennek egy év alatt 40-50ezer km-t. Van, ahol többet is.
Fordítottam át órát..Ott van a képeim között.
Az is....amikor átfordul kiírja az összes nullát míg előtte csak azt amennyit valóban ment pl. 99999 lesz átfordulás előtt és anno 1-el kezdett, de ha átfordul így kezd majd 000001.... ....de ez nem biztos...
Azért én a következő 10-15 évben is az állapot alapján fogok döntést hozni, és továbbra is tojni fogok az óraállásra
Akkor ezt légyszíves írd meg nekem hogy hogyan csináltad, mert úgy vagyok vele mint az egyszeri ember, nem hiszem amíg nem látom.
Ha nem akarod nyilvánosan, email az adatlapomon.
Na igen, a következő vizsgáig...sajnos ezt nem lehet visszamenőleg elintézni....nem beszélve arról, hogy a vizsgán is lehet olyat beíratni amilyet akarunk....létezik km óra csere is, akkor az új óra állását rögzítik....elég kusza ez még, de belgiumban bevált...
Én mentem a vétel és a műszaki óta kb 10 000 kilométert, de csak olyan 2500 ment az órába..jó sokat nyertem
Jó, de mi van azokkal, akik megvesznek egy autót/motort 3 évre és műszaki előtt tekerik vissza az órát? Ott nem lesz eltérés a dokumentálásban...
Na de a mechanikus?
Azokon látszik mert amikor újra kezd számolni 0-val kezdődik míg nullkilóméteres korában a számláló jobbszélről kezd 1-el.....ha jól tudom...
A méhecskézés jó dolog!
Na akkor sok sikert neked ehhez is, ahhoz is!
Az átfordult órákkal mi a lópikulát kezdenek?
Ráadásul jövőre ha bizonyítani lehet már bűncselekmény lesz a visszapörgetés börtön lehetőséggel.....végre valami jó intézkedés...
Hát ez nem igy van.. oda állitom ahová akarom. Anno nekem a biztosító abba kötött bele, hogy nem fizet (annyit) mert sok a km a motorban. Szerintük egy motor 7e km mehet évente.. Hát megcsináltam, hogy annyit mutasson :-)

De én továbbra is azon vagyok, hogy ezt a fajta km számlálót (lég-olajos Bandit, GSX 600 és 750 F '99-től) nem lehet visszaállítani sem úgy mint a mechanikus-spirálos számlálókat, sem úgy mint a szervizcstlakozóval ellátot, fed.komputeres digitális számlálókat. Ez egy átmenet a kettő között.
Nem, sajnos nem... Ha ezt most eladom, akkor egy év kimarad, veszek méhecskéket, amik összehordanak egy másik mocit, és a méhek is megmaradnak.
Hiányozni fog a moci, de az ésszerűség most ezt diktálja.
De ha megmarad, leszarom az ésszerűséget, és motorozok!
Az épkézláb motor fogalma elég tág. Nekem nem kellett soha 650 ezer forint, és még egy darabig nem is fog kelleni,ahhoz hogy egy "valamire való" motort találjak magamnak
Szóval a lényeg hogy így is úgy rá kell számolni kb 100 ezer forintot a motor árára. Elbaszott egy rendszer ez
Még gyűjtögethetek egy darabig hogy tudjak egy valamire való motort venni, 650 ezerrel a zsebemben nem nagyon tudok válogatni.
Csak nem kinéztél egy Nagy Bandit?
Az enyém ugyan nem naked, de simán adok rá egy hónap teljeskörű garanciát km korlát nélkül. Ha ezidő alatt baja lesz, amiről a motor tehet, én állom a javítást!
Muszaki kb. nálunk is igy megy, 17 eurot fizettem legutobb. Teljesitményado az nincs. Országon beluli motor átiratása járáson (megye?) belul 34 Eur, más megyébol 50 mert akkor rendszámot is kell cserélni. Haver most hozott "toletek" egy 400as burgmant, ott 75 volt az eredet vizsga, 35 a papirok hivatalos forditása, 50 rendszám, 106 a forgalmi papir. Szoval 270 Eur + volt behozni a masinát.