Egyelőre egy "fél" műszaki vizsgát..bár pedzegetik hogy évenkénti lesz. Most még talán 4-5 ezer a hatósági ár..de erre jöhet még a maszek felára.. legyen 8ezer cakpakk. A hatósági árat viszont tervezik 11 ezer környékére felvinni..
teljesítményadó meg párszáz forint kilowattonként (teljesítmény és évjárat függő)
sűrűn motort váltogatni viszont igazi szívás mert 40-150 000 között van egy átírás, attól függően milyen erős és idős a motor
A0-ban fiatal korom ellenére is csak 12 ezer az éves kötelezőm a 900-ra..és ebben benne van a baleseti adónak csúfolt sarc is
Kötelezö biztositáson kivül még mit kell fizetnetek évente a motorra? Csak kiváncsiságbol kérdezem (én szlovákiábol), nekem 80 euro egy évre a kotelezo... szoval 6000 forint tényleg nem sok.
Mármint külföldi motort papírozni.
27500 az egyedi forgalombahelyezés az NKH-nál. Regadó 5-50 ezer között, minél régebbi, annál olcsóbb. Forgalmi, törzskönyv, rendszám, okmányirodai illetékek kb 30.
Mihez képest.
Egy makulátlan, 24 ezret futott CB 500 papírozását intézem épp. Futómű ötös, kellemes, jól csillapított. Fék szuper, az egy tárcsás gyári fékcsöves rendszer ké ujjal is nagyon szépet lassít. Hátul már tárcsa, szintén hibátlan.
De az a blokk az förtelem. 2500 alatt nem is létezik, magasabb fokozatokban inkább 3000 alatt. Megyek a városban, felgangoltam, előznék az árpád hídon, 4-ben kapagépezik, WTF? Vissza 3, jé megy ez. Szörnyű, komolyan mondom.
Az egyik autókereskedő haver, mindig úgy reklámozta az autóit a vevő jelölteknek, hogy négy évig taxi volt, utána meg tűzoltó autó, kilométer óra állása, kívánság szerint.
Ruhád és védőfelszerelésed van? Arra számolj még egy 100-300 között összeget (igényességtől függ..meg hogy mi kell újban miből jó a használt is)
Amúgy meg úgyse örök életre veszel motort egyből ( na jó, a kezdő motoros ezres gixxeresek egész életre veszik.. 1-2 hónap a vásárlástól ), 1-2 év alatt szépen meg lehet tanulni motorozni a GS-sel, aztán utána lehet venni akár egy 600-asnál is nagyobbat bátran
Szezonra azért lesz bevétel, csak most csináltam a jogsit,(ami ugye egyből -100), és még tanuló vagyok, szóval nem nagyon tudok melózni így ősszel meg télen. A GS meg valahogy nem tesz lelkessé, olyan megalkuvásnak érezném ha vennék egyet.
A "km órát akarsz venni vagy motort?" felvetés teljesen jogos.
De én továbbra is azon vagyok, hogy ezt a fajta km számlálót (lég-olajos Bandit, GSX 600 és 750 F '99-től) nem lehet visszaállítani sem úgy mint a mechanikus-spirálos számlálókat, sem úgy mint a szervizcstlakozóval ellátot, fed.komputeres digitális számlálókat. Ez egy átmenet a kettő között.
Rakj hozza egy kicsit es megkapod. Mire ezeket felextrazod (bukocso, doboz stb.) pont ugyanott vagy nagyon kozel vagy. Ha a kezdo szervizt is hozzaadod, akkor meg plane.
Ebben percre pontosan megmondom mikor mit cserelt benne Zoldi.
Hát a 700 000 már a felső határ, még süldő vagyok, és nincs túl sok bevételem, szóval a 650-eseket nem is nagyon néztem. Persze azért köszi az ajánlatot :D
teljesítményadó meg párszáz forint kilowattonként (teljesítmény és évjárat függő)
sűrűn motort váltogatni viszont igazi szívás mert 40-150 000 között van egy átírás, attól függően milyen erős és idős a motor
A0-ban fiatal korom ellenére is csak 12 ezer az éves kötelezőm a 900-ra..és ebben benne van a baleseti adónak csúfolt sarc is