Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma szereltem a kis NDK-vasat és apám feltett egy kérdést.
Fiam! Szerinted miért nem teszik a moder motorok láncát tokba, mint régen.
Nem tudtam igazi értelmes választ adni.
Valakinek valami?
Az ellenkezőt soha!
Ha valakihez közel van, aki hallott már hibás darabot, mutasd meg neki.!
nem evjaratfuggo, nem is futas. abban a fokozatban boralmas bugo hangja van, , 4000 alatt. meg fogod hallani. Tudok ket tuti ezerkettest, ...
Feszítsd le hosszan és kanyargósan,én végigmegyek rajta!
A kacsaszalag eléggé tapad.
Majd keresünk vmi tapadós felületet!
Köcsögök vagytok Zacsi-Pacsis társaság...Nem segítetek ha 400-as kisbanditról kérdeznek...Miért nincs alapjárat? Miért nem indul be?...stb stb. Megkérem a mélyen tisztelt fórumozókat segítsetek a szopórolert birtokló tulajdonosoknak..."Ne legyetek köcsögök..."
Odaadom a vizes nagy Bandimat 1 mill-ért. Vegye meg inkább azt és soha semmi baja nem lesz semmivel
Sziasztok!

A sógorom levegő-olajos 1200-es Bandit vásárlásán töri a fejét, (amiben elvileg én is segítek neki ) szóval a váltó körüli problémákról érdeklődnék: pontosan melyik évjáratokat érinti ez a dolog, kb milyen km állásnál szokott előjönni, hogy lehet vásárlás előtt kiszűrni, illetve milyen gyakorisággal fordul elő?
Légyszi világosítsatok fel erről a dologról, mert annyi mindent lehet halllani, meg mindennek az ellenkezőjét is.
Szotyi úr! Egy jó hét és ismét V2 túrakormány lesz Most ígérd meg, hogy mész vele, a múltkorit sokáig halogattuk
Dehogynem,már rég megmondták!
....mert mi segítőkészek vagyunk, nem vagyunk köcsögök
Bármikor
Köszi a segítséget.
Az úszóházak alján van egy tömlővég, felette egy kereszthasítékos csavar. Ráhúzol egy kis csövet, aztán leereszted. Párjával egy irányba néz, nem kell fél méteres csavarhúzóval bűvészkedni.
Nekem egyszer egy tokaji kolléganőm hozott 20 liter bort. Betettem az oldaltáskákba, hazafele van egy lámpa, ami előtt nyomni kell egy sprintet, különben megfog. Hát nyomtam. Kettőben bátran lestifteltem, aztán rámentem egy kis szabad szemmel nem látható puklira az út közepén. Átegykerekeztem a kereszteződést, pedig nem akartam :D
Ha így véletlen elég lassan jön fel, akkor nem parázok be, simsonnal meg robogval rengeteget gyakoroltam, mégsem jutottam sehova, mindig elbillent oldalra :D
Karbit hol kell leengedni?
A RES, és ON állásban nem folyik. Előbbi a tertalék. PRi állásban folyik, az kiiktatja a vákuumot. Szóval tank tele, kipuff bedug, karbikból le a benzin. Tölteni az akksit tudod a helyén is.
Kb ennyi.
mármint kettőben is jön fel az eleje?
Mármint a megfelelő magasságban
Emberek !

A gyári kórmányemelő a kórmánykifli alatt van, amit felülre kell rakni.
Igaz csak 10mm, de egy darab áláminiumbol bárki kitudja faragni.

Vizeseknél.
Sziasztok!

Téli motortárolással kapcsolatban szeretnék tőletek segítséget kérni.
(A motor fűtött tárolóban van.)
A neten több helyen is olvastam, hogy a karburátoros motorok benzincsapját el kell zárni és a karbi úszóházából le kell engedni a benzint. A probléma csak az, hogy a benzincsapot nem lehet elzárni. Viszont, ha jól tudom, akkor "RES" benzincsap állásnál nem folyik a karburátorba benzin, csak akkor ha beindítom a motort. Ha jó az elméletem, akkor az lenne a kérdésem, hogy hol lehet leengedni a karbiból a benzint? Ha havonta beindítanám és üzem melegre járatnám, akkor érdemes egyáltalán leengedni?
Ha a motort letakarom ponyvával az most jó vagy sem?
Ti tesztek valamilyen stabilizáló adalékot a benzinbe? Ha igen, akkor milyet és azt hol lehet kapni?

Sok okosság van a neten, csak az a baj, hogy mindig van ellentmondás.
(Cseréljek olajat, beindítsam, letakarjam, gumit kicsit leengedjem, vagy ne? stb.)
Előre is köszi a segítséget.
Én meg egyszer jól bevásároltam és a doboz sacc 10-15 kiló biztos volt. Kanyarodtam ki a parkolóból elég élesen és a kanyarban meglepődtem kicsit; megbillentette a dögöt rendesen.
....................sok banditost ismerek,azok közül 1 valaki szokott kerózni és az nem én vagyok szerencsére.............amikor feltettem a hátsó dobozt,bepakoltam 10 liter tejet,.....elég furákat rajtoltam,izomból kellett lent tartani az elejét....
Ez tetszett 2008-as a motorom, soha nem volt egy keréken és soha nem is lesz. Nem is érdekel az ilyesmi, még csak gondolati síkon sem fordult meg a fejemben. Amikor látom az itt feltöltött videókat, mindig jókat nevetek a jaszkarizókon akik beégnek, viszont a motorokat sajnálom hogy törnek és hülye gazdájuk van......