Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemfog...........már be van szerezve egy gyári igazi ángol minőségű eredeti bontott darab.
Fffene...........lassan elkezdek teázni eltartott kisujjal.
Oké.
Hogy nyúljon ki a bovdened
Azt sokkal könnyebb, ha csak az az akadály akkor ne tétovázz..
Mindenképp..................ez egy szeppukut követelő hiba.
Oké,köszi.
A fékben igen kuplungban nem tudom kéne
Ugyanúgy, mint a féket, az első lánckereket takaró műanyag dekni alatt van a légtelenítő csavar.
Persze. Szept. 21.-én délelőtt 10:35-kor el is utaltam az árát és 10:37-kor küldtem köszönő emailt és egyben értesítést hogy az árát elutaltam.
Viszont szípszégesz lesz a gyári magura 28-as kormánnyal és a fincsi öntött 2012-es egyberészes új befogóval.
ugyanugy. nem szoktad cserelni a folyadekot ket evnte a fekben meg a kuplungban?
Baromi nehéz légteleníteni a bowdent.
Majd megnézem,köszi.
Nem kérdés hogy ugyanúgy mint a féket.Kell lennie az alsó munkahengeren légtelenítőnek.
Nekem megy légtelenítés nékű is.
Azt hogy kell légteleníteni?Mert féket az tudom,de kuplungot?
Ha megvan a kormány még, mit kérsz érte?
Aha,csak elég szar itthon légtelenítgetni,de,ha nem megy másképp így lesz.
A kuplung a legkevesebb tétel.Talán egy 5-ösért megoldja a hefal KFT.
Nekem a fékcső tuti elér,(már cseréltem fémre)de azt nem tudom,hogy a kuplungcső elér-e....
Ebbe a hibába most estem bele.
Jó sokat buktam a bowdeneken pénzben.
Már úton van egy gyári kormány.
Magasító egyszerűbb,mert mi van,ha mégsem tetszik,akkor kétszer szerelek.kormányvégek ,gázkar kapcsolók karok stb le, aztán fel és beállítani,hogy kényelmes legyen.
Minek a magasító?

Apehanger kormányt rá.