Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne húzd fel Magad.....nyertél....a rozsda márpedig nincs!...béke van....
Bontottad a blokkot?...fűtött garázsban áll?.......5 éve kellett vennem egy 7.s tgk.-t....néztem párat és elmentem Mohács mellé egy faluba ahol a képek alapján egy igen szép darab állt elfogadható áron.....elmondás szerint 1.5 éve állt.....akksi bele és indít...illetve indítás helyett egy nagy csattanás és felpörgés, de nem elindulva hanem ahogy a szabadon futó önindító pörög.....pár nap múlva szétszedéskor láthatóvá vált, hogy a gyűrűk hozzá rozsdásodtak a hüvelyhez és azok törtek el.......igaz nem volt bedugva kipuff meg hasonlók.....,de hiába is lettek volna mert hermetikusan nem nagyon lehet lezárni egy blokkot, valahol bejut a lég....
Valaki túl agresszíen védi az álláspontját ma.Nem lehet hogy másnak igaza legyen?...................Esetleg?
Neked nem osztottam lapot barátom! Ha nem érdekel a téma akkor kussoljál légyszi!
Sem a múlt télen,ssem előtte,meg azelőtt sem,szóval eddig egy télen sem indítgattam a hideg garázsban a vasamat! Szét is rozsdásodott a belseje mint állat!
Szóval haggyá "mán lógni Vászka!"
Ki mondta, hogy kontár?..nem is ismerem....és ha megkérdezem és azt mondja, hogy ez nem létezik akkor az amit láttam nyilván szintén nem létezik.....parttalan lett a beszélgetés...
ehhh, öreg vagyok én má a szájkaratéhoz....kuss legyen, ovi...
Ja....lehet Matyibá a kontár veled ellentétben!
És majd Ő megmondja, hogy nincs is rozsda?...
micsináljak?....ez van..
Ajánlom vedd fel a kapcsolatot Bálind Mátyással az öreg Ducattissal! Ő már akkor motorokat,bocs verseny motorokat épített-javított,mikor a Te tésapád még csattogós lepkével szaladgált az utcán!
a fűtöttben a motor fémalkatrészei átveszik a helyiség hőjét és ezért nem csapódik ki olyan mértékben pára....a fűtetlenben viszont a fémalkatrészek nehezebben veszik át a folyamatosan változó levegő hőmérsékletét(hisz épp ez a gond, hogy állandóan változik a hő) és az épp melegebb pára a hideg fémfelületen lecsapódik.....miért is rohadnak hamarabb a fűtetlen környezetben álló járművek mint az állandó hőmérsékletű helyen tároltak?
Akkor kontár!
tsanyi! Látod mekkora hülyeséget beszélsz! Pont a fűtöttben van a legnagyobb esélye a párásodásnak!
Tényleg beszéljetek már hozzáértővel,mert olyan badarságokat hordtok itt össze,hogy össze szorul a gyomrom tőle!
tuggya....illetve nem úgy...
1,5 havonta
"Pár hozzáértő szerelőt kérdezz ez ügyben!"

....sajnos olyat nem ismerek...csak olyan kontárokat mint én mit csináljak?... ......na majd átböngészem a rozsdásodás szakirodalmát blokkon belül és ha azt írja, hogy olyan nincs akkor amit legközelebb látok annak is megmutatom és mondom neki, hogy: Nem vagy!...
tsanyi. szerelő....má nem azééé
Kár.
Na hallod.Nem indítottam be a kazánt.A pinyóban melegebb volt mint a tetőtérben.
Nem
tsanyi! Ne hasonlíts már össze egy szutyok Kawát egy Sutyukival! Azok alapból is rozsdásodnak! Na mindegy....hülyeség amit mondassz,mert pár hónapos leállástól nem fog neked rozsdásodni semmi! Pár hozzáértő szerelőt kérdezz ez ügyben!
Fűtöttben nem kell, ott nem csapódik ki a pára.....
Jársz te is havonta vele?
Így van.