Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Ajánlom tegyétek Ti is,mert fingotok nincs róla miről beszéltek!"

....tényleg nem beszélek...nézek és látok talán fénykép is van némelyikről mivel nem egyedi dolog....és ahogy lejjebb is írták, nem úrhajó ez, hogy hermetikusan zárjon.......
Több éves és már nem aktuális, ma már ritka az ilyen durva hamisítvány.....a mai kamuk ennél sokkal jobbak, azoknál csak annyit venni észre, hogy már 4-5000km után néha kihagynak....
Monnyuk a váltó szuszogóján keresztül.Nem hermetikusan zárt ez.Nem űrhajó.
Amúgy én is járok egy kört vele ha jó idő van havonta.
Ezek szerint a légszűrőt is bedugod,mert a papíron is átmegy a pára.
Légszűrőt is dugd be......és akkor hagyd állni pár hónapot télen és szedd szét...lesz benne pára illetve vakrozsdás részek....a legextrémebb ilyenem az két évet állt fedett helyen és nem vakrozsda hanem vastag kirügyezett rozsda volt benne, egy kawa.....
Ezt is egy tőlem sokkal okosabb motoros emberkétől kaptam! Érdemes figyelni!
Igen magyar kezelési-karbantartási könyvet.Angol már van.
tsanyi! Te nem tudod mit beszélsz ember! Mitől párásodik? Erre találták ki,hogy a puffogó végét be kell dugni! Onnantól kezdve mi a fa....tól párásodik?
Én nem vagyok egy hatalmas műszaki szakember,de mindig figyelmesen hallgatom meg a tőlem sokkal okosabb emberek ilyen irányú véleményét!
Ajánlom tegyétek Ti is,mert fingotok nincs róla miről beszéltek!
Na cső!
Tévedsz daty! Ez a hozzáértők álláspontja! Tőlem és tőled is sokkal okosabb szakemberek álláspontja! De tudod mit...indítgasd csak bátran,a tiéd azt csinálsz vele amit akarsz!
Fűtetlen helyen a párásodás miatt ami a blokkban keletkezik is érdemes beindítgatni havonta...én is ezt teszem és nem csak azért mert láttam, olyan blokkot amiben a váltó olajba érő része szép fémtiszta míg a belőle kiálló részek meg rozsdásak a csapágyak is...igaz az két évet állt, de akkor is...
Ez a te álláspontod...
Attól károsabb nincs mint hidegen indítgatni! Teljesen felesleges! Soha nem indítom télen hidegben! Már rádugtam a szivargyújtón keresztül a csepptöltőt oszt annyi!
Na akkor neked jó, nekem fűtetlen gariban áll egész télen.
Akkut kiszedve bent tartom a lakásban, de havonta egyszer beleteszem a vasba, és beindítom, míg teljesen be nem melexik a motor.
Se füle se farka az ékezetek nélkülinek.
ha nincs kis komlocso a vehen, az olvasztos. legalabb is PL tarto eseten a legolajoson
Nekem mind a kettő.
A szuterinben van az egyik garázsom állando 18-20 fok, közvetlen mellette van egy dühöngő ahol lehet dohányozni, Én télen itt élem az életem. Néha ráülök, brümmögök rajta egy kicsit és számolom, hogy hányat kell még aludni ahhoz, hogy megint jó idő legyen.
A vas ne fűtött helyen van, de legalább egy olyan garázsban, ahol csak a motor van, így nincs nyitogatva. Az akksit vittem be, az is valami
Remélem nem a Capella vagy a Kék homár.
"Meleg helyen pihen"...de mi?
A vas, vagy az akku?
Így igaz! Én pl. nem indítom. Aksi kiszerelve, meleg helyen pihen, havi egyszer rátöltök. Szerintem se jobb, se rosszabb módszer, mint indítgatni, de emellett döntöttem.
Itt az örök kérdés!
Ki a beindításra esküszik, ki nem, a vélemények erősen megoszlanak!
autós kárpitosnál, esetleg a googlival
Zöldi amit belinkeltem, az az olvasztós típus,vagy nem?
Kiszakadt az ülésem szerintetek hol és hogyan tudom én ezt megcsinálni,csináltatni!? olcsón és jó minőségbe?
Én megcsináltam a 8-ast a a Hondával is. Egyedül a csoportból, azóta is büszke vagyok magamra.