Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja,meg felmentésem is van
Tudom............észrevettem.
Izé,a Bandit elég nehéz
Ha lementél sanyihoz vissza kipróbálod?
Az nem sok, annyi edzés kell is
M5 nullás elejétől az új felvezető hídig?
Az kínos,de a tiédet könnyebb tolni.
Oké.
Bármi is ez. Nem a Bledi tó az biztos..

Itt a Bledi tó
Nálam volt rá példa.
Majd szólsz ha ráérsz...
Tavasszal kéne megint egy injektor szinkron,csak megint el,ne induljak tőled üres tankkal ,még jó,hogy észrevettem,tolhattam volna.
Nem csoda...én abból(is) élek, hogy ezt megcsinálom.....
Segítene valaki a problémámon? Nem tudom, hogy ezen a TP szenzoron mi a lópikula tekergetnivaló van. Állítólag nem jó a pozíciója. Lehet, hogy csak szoftweresen módosítható? Ha kérhetem csak az írjon, aki tényleg segíteni akar, nem kioktatni. Köszi! (A motor K8-as 650-es, ha számít.)
Ö ebböl élne. De 5000-ért biztos megmutataja!
Nem vagy túl szószátyár, de ezt is megköszönöm.
Majd kísérletezgetek, messze még a tavasz.
PEdig jó az...jó hangja van Főleg a Kawáknak, amik feszítő nélkül működnek
Èn nem tudok.
Ja és bal oldali kellene. Köszi.
Üdv! 250-es Banditra tud valaki tank alatti műanyagidomot? Haverom elhagyta.
Holnap megnézem az xs 1100-et. De nézelödve az ebay-en ( a legjobb robbantott àbra katalogus minden tipushoz, hiszen minden atomjaira van szedve, söt az alkatrészek árábol valamelyest még a tipushibákra is lehet következtetni) annyira nem nyerte el a testszésem, mert a primer hajtása (fötengely-kuplung) is láncos...attól meg valahogy irtózok....
na jó, tényleg van olcsóbb is :D
tizen hathét...
Ó, én azt imádnám.
Egy z900-at, vagy 4 kéményes CB 750-et feltámasztani.
Gyári alkatrészekkel. Amik olyanok minőségűek, és akkorák, mint 1976-ban voltak. Én élveztem a simson építését. Az viszont, hogy 1 év használat után folyamatos munkát adott, heti többször.
Ezt meg meguntam.
Már átmérőben is kb 10% különbség, akkor ha kiszámolod keresztmetszetre ennél sokkal nagyobb lesz (DxDx3.14/4) szegényítés.
Max 5% -os lépcsőkkel kell lépdelni...