Ezért írtam, hogy állítólag automata töltő.
Már tudom hogy csak elméletileg.
amikor az aksit feltolta 14 volt-ra leáll, de addig tolja (10 amperrel) mint süket az ajtót.
bizd a jelbeszedre. odamesz, villantasz egy szazast, ramutasz a gepre.
baszki, ha gyujtaskulcs nelkul beinditod 20 ev allas utan, Magusnak foglak hivni ;)
10 amperessel? Hú vazze! Az adott neki rendesen! Ezeket az aksikat az akku teljesítmény 10%-val lehet tölteni max! Én is ilyen kis töltőkkel csepegtetem a cuflát beléjük!
Én a tavaszi akcióban vettem egyet, most meg a haver kért meg, hogy vegyek neki, mert kint van németben.
Én tavasszal a bandi és a robogó aksiját is kidobtam, mert télen 10 amperos (állítólag automata) autós töltővel töltöttem.
A robogó aksija nem volt 1 éves.
Nagyon pöpec kis töltő, ajánlom mindenkinek.
Kereskedésben na akarj venni semmit. Szinte egytől egyig török csavóé!
A hirdetések általában pontosak. De csak olyan érdekel ami már útban van a gazdinak.
Volt olyan kis 125-ös amiért annyit kért volna a gazdi amennyiben a javítas neki fájt. Történetesen 550-et, de mondtam neki hogy szét van rohadva a két elsö telon a krómbevonat. 300 az ajánlatom. Nevetett, de tudta hogy igazam van mert 400-at kiáltott utánam. De kockáztatni, hogy pl ebay-en bejön -e 200-ert egy komplett használható telo...
Ott is annyi baromságba nyúltam már bele, de többről kiderült hogy egyszerűen pontagyú volt az eladó, vagy azt játszotta hogy tök hülye hozzá. Most úgy küldtek egy motorkereket gumival hogy spaniferrel rá folt keresztbe két ponton nyomva a külső köpeny a felnire, jó eséllyel eltört , vagy megtört az összes acélszál a futófelületben...
Nagy kontraszt az hogy simán vehetsz 25000 km-rel 15 éves valós futásteljesítményű gépet eredeti állapotban. De megkockáztatom azt hogy azon bizony az olajon kívül semmit nem szereltek. Itt nem játssza meg magát mindenki hogy ért a motorokhoz, vagy járművekhez. Tudják hogy az külön szerszámozottságot , és gyakorlatot igényel, és erre megvan a szakember. De ezért is szabadulnak az öregebb gépektől a laikusok,mert tudják hogy a jármű kereskedelmi értekének akár többszörösét is ott hagyhatják a szervizben.
Szóval nincs annyi hipochonder mint Magyarországon!
Egyik cimborám is ilyesmi cipőben jár, érdekes ... ez mennyire általános a németeknél? Kereskedők gondolom nem csinálják, csak privát hirdetők.
És arról mit tapasztaltál, hogy az áron kívül, a hirdetésben szereplő adatok általában megfelelnek a valóságnak? (gép állapota, futottt km, unfallfrei stb...)
vhonnan biztos kapsz...
Már tudom hogy csak elméletileg.
amikor az aksit feltolta 14 volt-ra leáll, de addig tolja (10 amperrel) mint süket az ajtót.
baszki, ha gyujtaskulcs nelkul beinditod 20 ev allas utan, Magusnak foglak hivni ;)
10 amperessel? Hú vazze! Az adott neki rendesen! Ezeket az aksikat az akku teljesítmény 10%-val lehet tölteni max! Én is ilyen kis töltőkkel csepegtetem a cuflát beléjük!
http://www.manualedereparatie....
Én tavasszal a bandi és a robogó aksiját is kidobtam, mert télen 10 amperos (állítólag automata) autós töltővel töltöttem.
A robogó aksija nem volt 1 éves.
Nagyon pöpec kis töltő, ajánlom mindenkinek.
Amúgy a Honda azért tüsszögött, mert lelazult a szívótorok bilincse.
100 forintért nem fogok,és más sem több száz km-rt utazni,mikor helyben van az Aldi!
Köszi, ez lett volna a következő kérdésem.
A hirdetések általában pontosak. De csak olyan érdekel ami már útban van a gazdinak.
Volt olyan kis 125-ös amiért annyit kért volna a gazdi amennyiben a javítas neki fájt. Történetesen 550-et, de mondtam neki hogy szét van rohadva a két elsö telon a krómbevonat. 300 az ajánlatom. Nevetett, de tudta hogy igazam van mert 400-at kiáltott utánam. De kockáztatni, hogy pl ebay-en bejön -e 200-ert egy komplett használható telo...
Ott is annyi baromságba nyúltam már bele, de többről kiderült hogy egyszerűen pontagyú volt az eladó, vagy azt játszotta hogy tök hülye hozzá. Most úgy küldtek egy motorkereket gumival hogy spaniferrel rá folt keresztbe két ponton nyomva a külső köpeny a felnire, jó eséllyel eltört , vagy megtört az összes acélszál a futófelületben...
Nagy kontraszt az hogy simán vehetsz 25000 km-rel 15 éves valós futásteljesítményű gépet eredeti állapotban. De megkockáztatom azt hogy azon bizony az olajon kívül semmit nem szereltek. Itt nem játssza meg magát mindenki hogy ért a motorokhoz, vagy járművekhez. Tudják hogy az külön szerszámozottságot , és gyakorlatot igényel, és erre megvan a szakember. De ezért is szabadulnak az öregebb gépektől a laikusok,mert tudják hogy a jármű kereskedelmi értekének akár többszörösét is ott hagyhatják a szervizben.
Szóval nincs annyi hipochonder mint Magyarországon!
És arról mit tapasztaltál, hogy az áron kívül, a hirdetésben szereplő adatok általában megfelelnek a valóságnak? (gép állapota, futottt km, unfallfrei stb...)
Keresek magyar leírást 1200 Bandithoz?