Szep es jo a safety, de nagyon keveset ulsz a motoron, nagyon keves a gyakorlas. Raadasul a Hondan alig fertem el.
Pl. volt szuk 8-as, amit a Hondan nem tudtam megcsinalni, mig raulve a sajatomra rogton ott a parkoloban meg is csinaltam. Nagyon mas tud lenni a sajat motor es az ottani.
Pont ez az. Ez körbecsövezett 600-as szúnyoggal egy kis pályán, ahol meg sem lehet pörgetni én is nagy vitéz lennék.
De hétközben a bálnát lovaglom, azt kéne már megtanulni kezelni
Én voltam Kolixszal Safety Hungary-n 2-3 éve. Szerintem megérte, főleg hogy féláron volt. Pont az benne a jó, hogy bátrabban mész, ha nem a saját vasadat kockáztatod. Voltam saját motoroson is még anno. Az is jó volt. Szerintem mindkettőnek megvan a létjogosultsága, érdemes többfélére is elmenni.
egy haverom volt egy csomoszor, valami udulesi csekket tudott elnyomni.
a tapasztalatai alapjan nem mennek
inkabb adok egy kontaktot, beszervez egy ket napos rendorosre, fele aron. es ott a sajat motoroddal mehetsz.
Szep es jo a safety, de nagyon keveset ulsz a motoron, nagyon keves a gyakorlas. Raadasul a Hondan alig fertem el.
Pl. volt szuk 8-as, amit a Hondan nem tudtam megcsinalni, mig raulve a sajatomra rogton ott a parkoloban meg is csinaltam. Nagyon mas tud lenni a sajat motor es az ottani.
De hétközben a bálnát lovaglom, azt kéne már megtanulni kezelni
http://youtu.be/may6s7boVLw
Klikk
a tapasztalatai alapjan nem mennek
inkabb adok egy kontaktot, beszervez egy ket napos rendorosre, fele aron. es ott a sajat motoroddal mehetsz.
szobadisznek nagy, meg budos
De az inkább sport mint túra.
Pilot power eőre Pilot road 2 hátra oszt annyi.