Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Addig felszívom a pofazacskóm felfejlődök emberetelengyorsra és nem fogsz elérni mert így e:
Ez a sajátom képe. C00, tehát nincs hiba. Nem értem, mi a nem jó?
Veszek egyet, lefűzlek a glockneren így e
És így nem jó....
Uhhhhh.................perverz.
jáj, az a kék fjr
A plexi meg a pleximechanika,két kézzel tudtam csak lezárni,hogy bekattanjon,ha nem volt bezárva rendesen,akkor zörgött és felül szakadó esőben beázott,tehát be kellett rendesen zárni,de az csak két kézzel...felnyitni meg nem lehetett pl városban mert azonnal lecsapódott,persze nem záródott be ,csak lecsapódott a jó melegben.....jó volt,amúgy aránylag csendes volt,de valszeg az én fejformámra nem volt tökéletes,ezért vagy másért nem volt csendesebb mint a qwest.Igaz a qwesten be kellett állítani a plekót,viszont itt a kicsivel a lezárt állapot előtt ,picit meglököm és beugrik a helyére.
Ez a diagnosztikai csoki az ülés alatt van, ha jól emlékszem a jobb oldalon. Csak az oldalsó műanyag takarást kell levenni. A km-számláló helyén kiírja a hibakódot ráadott gyújtásnál, ha képen látható módon áthidalod a két érintkezőt.
Mondjuk minket nem fenyeget a veszély, hogy vitorlaként lobogjunk
Eleg gizda papirkutya.
Hát akkor nem csak engem zavar a szélvihar.... Lövey Ádám-tól idézek az új GSR-750-es tesztelésénél. Nem vagyunk egyformák...

"Tavasszal még úgy terveztük, hogy a tartósteszt motorral megyünk Horvátországba, de már az első Budapest-Siófok távon kiderült, hogy ez nem lenne jó ötlet. A GSR750-en körülbelül 110 km/óra felett vitorlaként lobog a pilóta, és egy-két óra alatt az ülés is szétnyomja a fenekünket"
Led-es természetesen már szétszereltem. Pénteken mikkor jöttem a melóból semmi baja nem volt...Vasárnap szólt a haver, hogy indulás Erdélybe akkor szembesültem vele hogy valami nem a megszokott. Mint ha álló helyzetében a két nap alatt lépet volna fel zárlat. Félve indultam el a túrára, de reménykedtem, hogy a Suzuki mindent kibír. A BMW haverom vérét mindig szívjuk még szép lett volna ha fogást találtak volna rajtam. Persze tudom hogy minden elromolhat és ha használva van el is romlik. Most nem tudom mitévő legyek nem tudom, ha egy számítógépet rákötnek az fogja e jelezni a hibakódot. Abból talán lehetne tudni mi a probléma. Ennek ellenére nagyon jó éreztük magunkat.
Köszönöm az infót.

Üdv.
mutass kepet ;)
3 evig volt, majd veszeka gyereknek is, hadd tanuljon szerelni ;)
ÁÁÁ de ez mind semmi! Ha látnád a Simsonom
Köteksző?
Értem én, hogygőzgép de mi hajcsa?

Analógnak kinéző digitális sebességmérőműszerkijelzőszámlaposóra!
Az analógnak számít, ami léptetőmotor teker?
Ja és még valami. Ha ott elektromos zárlat miatt ilyen hő keletkezett voln talán már az odavezető kábel is világítana. Nem hinném, hogy a kötegben találsz 0,5 nél vastagabb madzagot.
Persze anyaghiba tényleg lehet. Nekem analóg órák vannak a Bandin de egy jó nyári nap után igencsak felhólyagosodott a panel. Pedig ott nincs ménykű!
Nem kell feltétlenül zárlatra gondolni.
Gyuri! A service manualban meg kell nézni de tuti, hogy LED-es a kontrol.
A 2001-es gépen is mind az. Tehát az nem melegedhet. Ha csak nem szívtál be egy véletlen napsugarat :-)
Szét kell bontani és meg kell nézni. Engem nem hagyna nyugodni.
Nem hinném, hogy a műszer egységben bárhol is lenne helye ilyen erős áramnak.
Szia,

A hibalámpa az üzemanyag befecskendező rendszer hiblámpája. FI mint Fuel Injection! Hogy miért olvadt meg a burkolat, nem tudom
Jól mondod!
Ezt lehet csak igazán fúrni,nem törik polikarbonát,a gyárit xar fúrni,mert az reped törik.