Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2001 évjárat
jah, elfelejtettem smiley-t rakni....
még vki komolyan veszi
Nem érdekel mit bizonygatsz vagy mittomén.
paraszt üti gyalogot....
a stílusod hagy kívánnivalót...és nem fogok választ írni arra, amit fogsz..
Amúgy idejössz néha és vakkantasz vmit, kb. ennyi vagy.
8 felkiáltójellel, mert úgy kommunikálsz....
Minden nap városozik is a kocsi.. de tény hogy sokat megy pályán, és messze
Zoli32!

Látod barátom! Ez bizonyítja mennyire vakvágányon vagy a témában!
Nagy a sansz hogy az állandó pályás közlekedésnek van köze hozzá legjobban.
Kíméletesebb mint a rövidtávú városozás.
Mi melegítjük a kocsit is.. nem csak a motort. Most kellett cserélni a turbot... 536 600 kilométert bírt. Szinte csodájára jártak a szervizben, mert 200 körül egy átlag júzernek már cserélni szokás. Szerintem megéri melegíteni..
Évjárata a 1.2-esnek..? :-)
20dkg az már nem rossz.
Ez nagyon jó
Télen 10 fokban már én is inkább úgy melegítem be, hogy megyek!
En 10 fok korul raulok es megyek.
Találkoztam már nagyobb (~20 dkg) csomaggal is, abból nem kell olyan sok.
Egy idő után fel kell újítani (sütőben kiszárítani), mert telítődik, és akkor már "nem véd".
Mondtam, hogy parttalan vita...
Maxxy nem indítgatja, meg még páran, én, meg még páran indítgatjuk...
Csak én nem védem ilyen bőszen az álláspontomat....
Döntse el mindenki maga, de ne erőltesse a másikra...
Tudom mar 77-ben is motoroztal meg minden, de fizikakonyvet lapogasd egy kicsit.

A meleg levego igaz, tobb parat tartalmaz, mint a hideg. A hideg levego viszont kevesebb vizet tud megkotni, elobb kicsapodik belole. Ezert van az, hogy altalaban hidegben van kod, ha bemesz a meleg szobaba a hideg szemuvegedre csapodik ki a para.
Alapvetoen viszont szogezzuk le, nem feltetlenul a paratartalomtol, hanem a paratol, a viztol rozsdasodik a motorod elsosorban, es ez a para a futetlen kornyezetben csapodik ki jobban. A futott kornyezetben palmahazi korulmenyek kellenek s rozsdasodashoz.

A kinyitod az ajtot es kimegy a meleg es bejon a szaraz hideg az pont amiatt van, mert a hideg levego kevesebb parat tartalmaz, mint a lakasban levo meleg. Viszont az a keves elobb ki is csapodik belole, szepen lecsapodik akar a motorodra. Ezert van az, hogy kint a kocsid vizes, a futetlen garazsodban minden egy kicsit nedves (pl. a rongy, amivel letakarod a motorod), mig erdekes modon a futott szobadban meg rohangalnak a porcicak. Annak ellenere, hogy ott tobb a nedvesseg a levegoben.
Be kell vinni a melegbe, és nem párásodik.
Király
Adok mellé valódi tengeri szivacsot 3-at.
Az nem szívja -a vizet.
Hungarocelltörmeléket azt tok adni pár zsákkal.
Majdnem olyan.
Bocs,szal:megvan
Meg van a megoldás!Silica Gél.Kiveszem a cipős dobozból,mert abban volt 1 kis zacsckóval.Csak be kell mennem egy cipőboltba kicsenni az összes kis tasakot és beterítem vele a mocit
Jobb a helyzet de egészben kell melegíteni mert különben a blokk ugyan melegen indul de a többi része hideg lesz............ez azokat a részeket annyira károsítja hogy marad egy pöfögő blokkod meg egy halom alkatrésztörmeléked.
És,ha felmelegítem hajszárítóval?