paraszt üti gyalogot....
a stílusod hagy kívánnivalót...és nem fogok választ írni arra, amit fogsz..
Amúgy idejössz néha és vakkantasz vmit, kb. ennyi vagy.
8 felkiáltójellel, mert úgy kommunikálsz....
Mi melegítjük a kocsit is.. nem csak a motort. Most kellett cserélni a turbot... 536 600 kilométert bírt. Szinte csodájára jártak a szervizben, mert 200 körül egy átlag júzernek már cserélni szokás. Szerintem megéri melegíteni..
Találkoztam már nagyobb (~20 dkg) csomaggal is, abból nem kell olyan sok.
Egy idő után fel kell újítani (sütőben kiszárítani), mert telítődik, és akkor már "nem véd".
Mondtam, hogy parttalan vita...
Maxxy nem indítgatja, meg még páran, én, meg még páran indítgatjuk...
Csak én nem védem ilyen bőszen az álláspontomat....
Döntse el mindenki maga, de ne erőltesse a másikra...
Tudom mar 77-ben is motoroztal meg minden, de fizikakonyvet lapogasd egy kicsit.
A meleg levego igaz, tobb parat tartalmaz, mint a hideg. A hideg levego viszont kevesebb vizet tud megkotni, elobb kicsapodik belole. Ezert van az, hogy altalaban hidegben van kod, ha bemesz a meleg szobaba a hideg szemuvegedre csapodik ki a para.
Alapvetoen viszont szogezzuk le, nem feltetlenul a paratartalomtol, hanem a paratol, a viztol rozsdasodik a motorod elsosorban, es ez a para a futetlen kornyezetben csapodik ki jobban. A futott kornyezetben palmahazi korulmenyek kellenek s rozsdasodashoz.
A kinyitod az ajtot es kimegy a meleg es bejon a szaraz hideg az pont amiatt van, mert a hideg levego kevesebb parat tartalmaz, mint a lakasban levo meleg. Viszont az a keves elobb ki is csapodik belole, szepen lecsapodik akar a motorodra. Ezert van az, hogy kint a kocsid vizes, a futetlen garazsodban minden egy kicsit nedves (pl. a rongy, amivel letakarod a motorod), mig erdekes modon a futott szobadban meg rohangalnak a porcicak. Annak ellenere, hogy ott tobb a nedvesseg a levegoben.
Meg van a megoldás!Silica Gél.Kiveszem a cipős dobozból,mert abban volt 1 kis zacsckóval.Csak be kell mennem egy cipőboltba kicsenni az összes kis tasakot és beterítem vele a mocit
Jobb a helyzet de egészben kell melegíteni mert különben a blokk ugyan melegen indul de a többi része hideg lesz............ez azokat a részeket annyira károsítja hogy marad egy pöfögő blokkod meg egy halom alkatrésztörmeléked.
még vki komolyan veszi
a stílusod hagy kívánnivalót...és nem fogok választ írni arra, amit fogsz..
Amúgy idejössz néha és vakkantasz vmit, kb. ennyi vagy.
8 felkiáltójellel, mert úgy kommunikálsz....
Látod barátom! Ez bizonyítja mennyire vakvágányon vagy a témában!
Kíméletesebb mint a rövidtávú városozás.
Egy idő után fel kell újítani (sütőben kiszárítani), mert telítődik, és akkor már "nem véd".
Maxxy nem indítgatja, meg még páran, én, meg még páran indítgatjuk...
Csak én nem védem ilyen bőszen az álláspontomat....
Döntse el mindenki maga, de ne erőltesse a másikra...
A meleg levego igaz, tobb parat tartalmaz, mint a hideg. A hideg levego viszont kevesebb vizet tud megkotni, elobb kicsapodik belole. Ezert van az, hogy altalaban hidegben van kod, ha bemesz a meleg szobaba a hideg szemuvegedre csapodik ki a para.
Alapvetoen viszont szogezzuk le, nem feltetlenul a paratartalomtol, hanem a paratol, a viztol rozsdasodik a motorod elsosorban, es ez a para a futetlen kornyezetben csapodik ki jobban. A futott kornyezetben palmahazi korulmenyek kellenek s rozsdasodashoz.
A kinyitod az ajtot es kimegy a meleg es bejon a szaraz hideg az pont amiatt van, mert a hideg levego kevesebb parat tartalmaz, mint a lakasban levo meleg. Viszont az a keves elobb ki is csapodik belole, szepen lecsapodik akar a motorodra. Ezert van az, hogy kint a kocsid vizes, a futetlen garazsodban minden egy kicsit nedves (pl. a rongy, amivel letakarod a motorod), mig erdekes modon a futott szobadban meg rohangalnak a porcicak. Annak ellenere, hogy ott tobb a nedvesseg a levegoben.
Majdnem olyan.