Kéne a neve, vagy a száma. Valószínű hogy ismerem, de több tippem is van. Egyet biztosan tudok, aki vázakat javított régebben, bár azt hiszem már nem csinálja.
Basszus most látom h paksi vagy.
Az atumerőműben dolgozik, megvan a száma, tudom hol lakik, de a teljes nevét nem tudom.
2x voltam nála, az egyik motorom vázát csinálta, és akkor láttam a műhelyt, meg a sok cuccot. Akkor mondta, h görgőzik felniket is.
Nagyon szimpatikus srác, a motorom vázát is olcsón csinálta, feléért mint pesten akarták. De ha kell a neve, megtudom, hátha ismered.
Ha a 6-on megyek paksra, lekanyarodok róla be a városba, és a központnál elmegyek jobbra, ott lakik az egyik utcában.
Hát ja. De addig még akarok vele menni. A gumis is csak akkor szólt, mikor már kész volt a csere.
Asszem ezt még lejárom vele.
Szerintem kb. 3 gumival ezelőtt keletkezett a hupli.
több mint valószinü,hogy le kell venni a gumit,mert én is mikor tetettem fel az első kerékre a gumit,szólt a szerelő,hogy van egy beverődésem a felnin és görgőztetni kellene,és mintha azt mondta volna ,hogy felmelegítik majd görgőzik,majd hadják lehülni
Le is szedettem hétfőn, most Z8 lett helyette. Nem kockáztatok.
Közben kiderült hogy van egy hupli a felnimen. Eddig nem vettem észre, és nem is zavart, csak most, hogy a gumis megjegyezte. Hol lehetne kinyomatni, mennyibe kerül, és lehet-e gumistól vinni a kereket, vagy le kell szedni újra?
Hmm nem teljesen pontos.Táracsa és betét páros együttesen "eszi" a tárcsát.Gyakorlatilag bizonyos tárcákat bizonyos betétek jobban koptatják és fordítva. Legalábbis kocsinál így volt.Amúgy meg brembo rulez.
De most ha ideérnek a nyergek és az EBC használható letesztelem azt is.
egyertelmuen a szinter a nyero. 40ezret ment a gyari organikussal, hozzaszoktam, hogy eleg hurka a fek. betettem a szintert, ha tudtam volna, hogy ennyi a kulonbseg, a szalonban berakattam volna. a tevhitekkel ellentetben nem eszi a tarcsat, van akinek mar 3 garniturat kuldtem.
Rendkívül szimpatikus srác, és szerintem lelkiismeretes szerelő.
kockás gatyás középen?
Elküldöm a számát e-mailben.
Az atumerőműben dolgozik, megvan a száma, tudom hol lakik, de a teljes nevét nem tudom.
2x voltam nála, az egyik motorom vázát csinálta, és akkor láttam a műhelyt, meg a sok cuccot. Akkor mondta, h görgőzik felniket is.
Nagyon szimpatikus srác, a motorom vázát is olcsón csinálta, feléért mint pesten akarták. De ha kell a neve, megtudom, hátha ismered.
Ha a 6-on megyek paksra, lekanyarodok róla be a városba, és a központnál elmegyek jobbra, ott lakik az egyik utcában.
Asszem ezt még lejárom vele.
Szerintem kb. 3 gumival ezelőtt keletkezett a hupli.
majd télen lesz rá idő
Közben kiderült hogy van egy hupli a felnimen. Eddig nem vettem észre, és nem is zavart, csak most, hogy a gumis megjegyezte. Hol lehetne kinyomatni, mennyibe kerül, és lehet-e gumistól vinni a kereket, vagy le kell szedni újra?
De most ha ideérnek a nyergek és az EBC használható letesztelem azt is.
Ezek szerint a fékhatás is jobb?
És a Saito márkáról érdemes tudni valamit?