Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fogalmazol,bocs...
Milyen költőien fogamlmazol!
Az olasz szerpentineken folyton azokat nézegetem,hihetlen könnyedén kanyarodik ránézésből,a szállásunknál is parkolt egy,ha v2 akkor egy olyan!
Kérdés,mennyire lehet tartós?
Zöldi, robeszhoz is létezik kormánycsapágy?
erre tudsz egy irányárat böfögni?
Hmmm........hát megállja a helyét most is az öreglány.
Lassan 6 éves konstrukció.
De próbáltam.
Iszonyatkényelmetlen.
Tényleg hasalsz.
Túraszegmensben egy 1200-as multistradat próbálj ki.
Mosckosdrága de mocskosjó a cucc.
Pont most olvastam 600-as sportmotor összehasonlító tesztet,ezt a daytonát istenítik amúgy máshol,tesztelném szívesen.......merjünk álmodozni!
Pont ezt mondom,a bandit nem jó alap a fejlesztéshez,pl. gyenge a váz egy komoly cucchoz........egy 140-150 le-s blokkal széttépné önmagát,de bíííírnám.....
Nemigen.
Csak jó alapgépet kell venni.
Aminek van gyári extraverziója.
Bár a mostani fejemmel fordítva csinálnám.
Szereznék egy csúszott Daytonát.
A felesleges plasztikot lerugdosnám.Egy segédváz,fejidomkonzol,villahíd,kormány,ülés,lámpa,kipufogó kombóval lenne egy 125 lovas igenütős gépem.
Banditon !? Állat !
És menyibe fáj egy rugó...
Biztosan jó lehet,de ez a futóműfejlesztgetés első lépcsője,innen nincs megállás,........motorcsere lehet hatékonyabb megoldás....
Végülis bármelyiket a háromból :D Soha nem hallttam, h vki is visszarakta volna a gyárit.
Egy ismerős vett egy olyat, amin sas volt a múlt hétig :DDD
A hínárt azért nem is említettem mert az alap
Kifejtenéd bővebben mit ajánlsz bele?
Húú, a sas az első sárvédőn tényleg durva lenne ! Meg a kormányvég hinár ! Talán még egy távolsági lábtartó bukógombának álcázva elmegy .
Vagy hőálló bandázzsal, meg kőről koponyával felszálló sassal az első sárvédőn

Csak vicc Még véletlen sem
Így is szép, hát még egy lég-olajos blokkal milyen szép lenne !
Még mattfekete leömlőkkel is !
Ne verd át magad! Rádobok még valami kis pénzt hogy nehogy rosszul járj!
Visszatérve kb 35volt azt hiszem mindenestül.
Ha odaadod kenyérvágóval megszabom neked és visszatűzöm a műbőrt kárpitos belövővel.
Mennyiért szabták át az ülésed így? Engem is érdekelne valami opció amivel tudok üldögélni 3-4 napot is a motoron anélkül, h a pokolba kívánnám.
Esetleg csere gyárira?
Itt oldalról jobban látszik hogy kicsit húsosabb az ülés, nincs benne az a törés ami a belső combomat kikezdené, illetve az utas ülésének elején magasítottunk hogy ne csusszanjon a derekamra ha fékezek.
(Reklám: Az opti glanz-tól meg csillognak a leömlők. )
Átszabattam.
Nem csak szép (szubjektiv) de jobb is lett