Az olasz szerpentineken folyton azokat nézegetem,hihetlen könnyedén kanyarodik ránézésből,a szállásunknál is parkolt egy,ha v2 akkor egy olyan!
Kérdés,mennyire lehet tartós?
Pont ezt mondom,a bandit nem jó alap a fejlesztéshez,pl. gyenge a váz egy komoly cucchoz........egy 140-150 le-s blokkal széttépné önmagát,de bíííírnám.....
Nemigen.
Csak jó alapgépet kell venni.
Aminek van gyári extraverziója.
Bár a mostani fejemmel fordítva csinálnám.
Szereznék egy csúszott Daytonát.
A felesleges plasztikot lerugdosnám.Egy segédváz,fejidomkonzol,villahíd,kormány,ülés,lámpa,kipufogó kombóval lenne egy 125 lovas igenütős gépem.
Mennyiért szabták át az ülésed így? Engem is érdekelne valami opció amivel tudok üldögélni 3-4 napot is a motoron anélkül, h a pokolba kívánnám.
Esetleg csere gyárira?
Itt oldalról jobban látszik hogy kicsit húsosabb az ülés, nincs benne az a törés ami a belső combomat kikezdené, illetve az utas ülésének elején magasítottunk hogy ne csusszanjon a derekamra ha fékezek.
(Reklám: Az opti glanz-tól meg csillognak a leömlők. )
Kérdés,mennyire lehet tartós?
erre tudsz egy irányárat böfögni?
Lassan 6 éves konstrukció.
De próbáltam.
Iszonyatkényelmetlen.
Tényleg hasalsz.
Mosckosdrága de mocskosjó a cucc.
Csak jó alapgépet kell venni.
Aminek van gyári extraverziója.
Bár a mostani fejemmel fordítva csinálnám.
Szereznék egy csúszott Daytonát.
A felesleges plasztikot lerugdosnám.Egy segédváz,fejidomkonzol,villahíd,kormány,ülés,lámpa,kipufogó kombóval lenne egy 125 lovas igenütős gépem.
Csak vicc Még véletlen sem
Még mattfekete leömlőkkel is !
Visszatérve kb 35volt azt hiszem mindenestül.
Esetleg csere gyárira?
(Reklám: Az opti glanz-tól meg csillognak a leömlők. )
Nem csak szép (szubjektiv) de jobb is lett