Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert jobban fog,és nem annyira hajlamos a megégésre.
Divatos bár a meki előtt nem látszik.
Kivéve a brembot mert az vörös.
Sziasztok!
Ha valaki lenne olyan szíves, és felvilágosítana fékbetét kérdésben,nagyon megköszönném.
A bandithoz a szinteres a célravezetőbb, vagy a síma? Mitől jobb a színteres? Igaz hogy gyorsan elkoptatja a tárcsákat?
Én most kaptam Luisos Saito márkájú szinteres betéteket, előlre hátra.
Valakinek tapasztalat?
Köszönöm
heló
valaki nem tud segíteni 250 es suzuki cobrához keresek hengerfejtömitést 96 os évjárat azt mondták hogy a 250 es bandité is jo bele ! ha valakinek lenne akár bontott akár tudna tippet adni honnan tudok újat venni kérem szóljon ! köszi
Nekem is ME33 volt a banditon, mikor megvettem 4-5 éve az elozo tulajtol.
a metzeler hivatalos oldalán még fent van
azt a gumit a balnara is feltennem, ha lehetne meg kapni...
és még
van még pár dolgom, ami jó bandithoz: http://www.vatera.hu/listings/...
Helló!

van két jó állapotú első féktárcsám gsf 650 2005-2006 ra. 10000.- / db.
Gratula Gyuri Neked és s Vasadnak!
Én is csatlakozom a gratulálók táborába. Minimum mégegyszer ennyi km-et bele.
Amolyan tartós teszt....hmmm...Általános felhasználás mellett (nem boltba járós) csak túra és melóba járás eredménye a sok kilométer. A kötelező szervizintervallum betartása mellet mindent én csinálok a mocin. Nagyon pontos nem leszek, úgy emlékszem 47-ezzer lehetett benne mikkor az első féktárcsám egyikét cseréltem. Az úszónyerges szegecselés mondta fel a szolgálatot . A másikat elnézve 100-ezernél ugyan erre a sorsra jutott. Más jelegű alkatrészt a kopókon kívül, gondolok itt fékbetét, kerék szimeringeket cseréltem. A villaszárba is rendszeres az olajcsere, a fékekből és kuplungból is lecserélésre került már. A szelephézag ellenőrzése 96 ezernél volt először bár azt nem én csináltam, viszont a szerelő azt mondta, hogy még nyugodt szível mehetek vele 25-ezeret . Röviden ennyi...ja meg a negyedik garnitúra gumit koptatom. Köszönöm a felajánlást lehet hogy élek vele, csak egy az én bajom...Nagyon árérzékeny vagyok.
Ugyanezt akartam írni- maga a tökély, a kamionos rángatás elég idegesítő volt, túrán rendesen rángatózott a fejem előzéskor, most faja!
És egyben csatlakoznék 'darázsgarázs' kéréséhez:
"Érdekelne minden ami tapasztalatként fontos lehet. Cserélt alkatrészek, esetleges hibák stb. "
Nagyon mély gratula!
Azért egy nagyon részletes leírásra is kiváncsi lennék amolyan "tartósteszt" félére. Érdekelne minden ami tapasztalatként fontos lehet. Cserélt alkatrészek, esetleges hibák stb.
Wooow! 100.000Km!
Kérnék egy pontos címet hogy az állandó 10% kedvezményre jogosító kártyát elküldhessem nagyrabecsülésünk jeléül!
Ide küld : info@darazsgarazs.hu
Le a kalappal öregem!
Gratulálok !
(persze úgy könnyű, hogy még a szél se ér)
Igen . Akkoriban az nagyon jó gumi volt . Most már csak jobbára csoppereken látni,amikkel csak keveset motoroznak, így ezek a gumik már ezerévesek rajtuk .
Köszönöm Zoli...
Igen nagyon jó erős precíziós munka van rajta...Nincs turbulencia és komfortos utazást eredményez. Ehhez hasonlót csak a prémium motorokon érezhetsz amit ez a plexi produkál.
Egy elhaladó kamion erős légörvénye sem zavaró, még a vállamat is tehermentesítette. Hűvösebb időben meg maga a tökély tegnap 300 kilométeren megtapasztaltam.
Gratula mégegyszer ennyit éljetek meg közösen!
Beléptem a 100-ezresek táborába!
fenyomintas a me33? imadtam a zephyren