Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olcso hozza az akksi
sajnos nem. wp akad, de motor araban kb
Egyszerűen nem akart töltődni.Az istennek se.
Inkább hagyom a fenébe.
Sokba kerülne éleszteni.
Jujj, mit szívtam, mikor már gally volt az akksi, és a zárlatos cellák áthidalásával már csak vánszorogni lehetett .
Nincs elég nagy pumpám.És az akksija is cserbenhagyott.
Lapos gumival még a lábkormányost is nehéz volt vezetni, pedig akkor se voltam pehelysúlyú .
Én meg a balcancar targoncámon lévő gumira köpködök.
Laposan kicseszett nehéz volt tekerni a szervó nélküli villanyost.
Pedig a 70-es években készült és még anyagbó volt.
Valami Phantom fantázianevű Pirellim nekem is volt, de csak hátul a GS-en. 17-éves volt a gumi (kicsit túltárolták ) amikor felkerült, és piszok hamar elfogyott kb 10-12 ezer kilométert mehettem vele. Esőben katasztrófa volt, egyébként semmi bajom nem volt vele. Gyanítom ha csak bő 10 évvel fiatalabb lett volna sokkal jobb letl volna
Azért Pirellit is tudok, ami nem nyerő ! Még a Z650-en volt nekem Pirelli Phantom az elején, és volt, hogy az úton megfordulás közben eltolta az elejét, mert annyira csúszott . Nem is fekete, hanem kékesszürke volt a színe .Mondjuk nem is kopott semmit . Aztán, mikor visszakaptam a jogsimat, és újra mehettem messzebb is, azért gyorsan lecseréltem egy fenyőmintásra .
4000 Km 10-ért jobb.
A BT021R kicsivel megy el többet mint 6000 km. Mikir állítólag elment vele 9000 körül, pedig nem öregurasan megy.
Nem kockás, nem is csúszik, bár Tangi azt mondja neki vízen életveszély volt.
Szerintem 6000 kilométer, 20.000 Ft.-ért nem rossz arány.
Első a pirelli.
Egy ősöreg 06-os corsa van elől.
Simán fejreálltam vele a tescoba menet (szó szerint)
És használtan véve már talán 5000 lett beletekerve de ez a szerencsétlen nem akar az istennek elkopni.Csúszni sose csúszott.Alattam.
Hátul augusztusban került egy használt 4 milis BT016.
Nincs benne 3000 és már kopásjelző körül van.Néha csusszan és még nem volt ennyire kockás cuccom.
Pedig volt fenn pirelli rosso,rosso corsa,micsölin power pure és Pr2.is.
Ezekután a rangsorban a rosso és a power pure jön.
A d211 dunloponál nekem nem tűnt egyik se roszabbnak az én gyatra vezetési tudásomnál.
Tehát az is kilőve.
Úgyhogy a PR2 után amit 3 éve vettem jövőre lesz az első új szett gumim.
És ez Rosso II-lesz.
BT021R harmadszor is.
Titta szőrös, egy métert sem ment. Ha majd tudok még szerezni, ilyen lesz a negyedik is.
Biztos van tőle jobb gumi, de az Én tempómnak tökéletes, az áráról nem is beszélve.
Bitubora tusz valamit?
Na milyen a vérnyúl? Takar , véd, turbolencia zaj ?
Halkan hallom................de akkor sem.
Éljen a pirelli.
Halkan megsúgom hogy a BT23-as összehasonlító teszteken nagyon jó eredményeket ért el
Én meg BT 016-ot.
Soha többet brigi.
Nyerő a pirelli.
Én is BT23-ast raktam fel....A prémium kategóriák közül ez volt a legolcsóbb és még kaptam ajándékba egy pólót.
A gumihoz még hozzáfuzném hogy 6 motorbol 5-nek BT23-mas volt fent, és mindenki elégedett volt.
Na, mult hétvégén megjártuk a dolomitokat, osztrák és olasz részt. Az uj egyenes kormányom nagyon bejott irányitásban. A uj BT23-mas gumi is jol vizsgázott, bár nem vagyok egy nagy lábtarto karcolo, 4 fokban vizes uton is szépen tartott. Indulás elott ugy egy héttel volt egy kis gondom a géppel, az egyik hengerem betegeskedett. Triumph modban vittem el a szerelomhoz. Máig se tudjuk mi baja volt. Gyertya mukodott, bár azért kicseréltuk. Kompresszio mérésnél 5 korul mutatott, majd 1x csak "megjavult" és szépen meglett a 11 koruli. Osszerakva szépen muzsikált a motor. Dolomitokban 2000 méter kornyékén 1x még elment az egyik henger, majd piheno után lefelé a csucsrol visszajott némi durrogás kiséretében. Azota se volt gond vele. Téli piheno alatt lehet csinálunk egy ultrahangos karbisor tisztitást (remélem jol irom). Pár kép csak ugy...
Erről az "erősebb " váz dologról nekem mindig a sose halunk meg című klasszikusból az a jelenet jut az eszembe: "Imikém!Az erősebbikből adj a néninek!"
Te, ne mutogassál ilyeneket, mert egyre jobban rámjön a "must have"
*LED-eset :D
Az a helyzet, hogy az elektronika elég távol áll tőlem, sőt nem is szeretem, csak érdekelt hogy ha indexeset vennék akkor számítsak-e plusz költségekre és plusz szerelésre...
Így szerintem maradok a rendes izzószálasnál.
Az információkat köszönöm szépen! :)