Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg most a jó az adat, bár már azon is gondolkodtam, hogy lehet az is, hogy az alvázszámot írta el.
Most lehet, hogy ugyan az-az alvázszám, két rendszámmal, és kettő kilométer állással van a rendszerben.
Eladó a képen látható teljesen újszerű,karcmentes GIVI légterelő.
Akkor most gyakorlatilag van 12000km-ed ajándékba!
Kösz-kösz-kösz.
Meg pont az RF esetében a műszerfal mögött emlékeim szerint egy
nagy 40 lábú ic szörny lakott, azok meg nem szoktak buták lenni.
Én leszedném a műszerfalat, adnék neki tápot és ha mutatja, akkor
az tárolja, ha nem, akkor az ECU.

De szerintem az IC lesz, mert digites RF400-nál műszerfal csere után
másmilyen adatokat mutatott, ECU csere után meg nem.
Ha csak nem azóta buszos lett ez is...
Azt, hogy hova van elmentve, nem tom.
Most voltam műszakin, kérdi a vizsgabiztos: ezt a motort hátrafelé tolták? Az előző műszakin 12000-rel több volt az órában mint most.
Mondom az kizárt, mert az előző műszakin már az enyém volt és én tuti nem tekergettem.
Amikor lefékezték, nézem a fékpadot és nem stimmelt a rendszám.
Kérdem a vizsgabiztost, hogy ez nem gáz?
Válasz: Hát az meg hogy lehet? Az alvázszám szerint ezt dobta ki a rendszer.
Simán átírta a rendszerben a helyes adatokat.
Szal van ott káosz rendesen, de nem biztos, hogy mindenhol ilyen simán menne.
Tudja valaki, hogy a digitális km számlálóknak hova van elmentve a futott km? A számláló nyomtatott áramkörén, az azt vezérlő IC-ben, vagy a ECU-ban a központi okoskában?
Továbbá mi van olyankor ha valamelyiket meghibásodás okán cserélem, és futott km száma nem fog egyezni mondjuk a következő műszaki alkalmával?!
Én nem szoktam spray-ből fújni, mert a fényezett részeket valóban nem kíméli.
Az imént Zöldi itt járt és lőtt pár képet. Szivacsra fújom, és azzal törlöm át , figyelve hogy a vázhoz ne érjek. egyből utána vizes ruhával tisztára törlöm.
A holnap holnap lesz, bocs :(
Na jó az áfonyásjoghurtfagyi jobban bejön.
Én meg :NaOH-ra
Szerintem pontosan erről van szó a topikban :) Opti-Glanz..

Én a drótkorongra esküszöm.
Miasza...a kell?
Hehe
Ez egy acéltisztító.
Erről tud valaki valamit?:
http://www.bazismotor.eu/index...
KB 2 éve "használom" Érdekes bármennyire is lemostam mindig megmaradt az a mandula, vagy mogyoró szaga egy darabig. Mindent leszed fehérre, az adatlapomon a képen láthatóan kicsit túlsavazott lett a dob !( asszem 5 percig maradt rajt) De a következő kezelés orvosolta . Mivel a könyöktöl a dobig kezeltem a toldásnál mindig ráporlasztódott a vázra, hát ott megdöglött a lakk és a festék is. Javaslom hidegen, max kézmelegen használjátok és 1-max 2 percig maradjon rajt. A ráporlasztás pillanatában KIFEHÉREDIK! Sok sikert
Én is értem a tréfát vagy a viccet....Sosem sértődnék meg azért ha leköcsögöznek.
Én sem vagyok egy nagy motoros, azok nem az északkeleti régióban születnek.
Azért elterelgetem még a kis tesót...Hála ennek a 100-ezer közös kilométernek amit a héten élek meg.
Oké! Bíztam benned, szarul éreztem volna magam, ha megsértődsz.
Képet tudnál nyomni?
Piti!

Semmi gond, ilyenekért sosem sértődnék meg!
Nyugika, azé' annyira nem vettem a lelkemre!
Meg kő próbálnyi...
Majd meglássuk, a vak is aztat mondotta!
Jó estét

Ha esetleg érdekelné valakit Hátsó konzol