Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, én a hengerfejtömítésre gondoltam. A szelepfedéltömítésem egyáltalán nem enged.
Arra voltam kíváncsi, h érdemes-e a hengerfejlehúzó csavarokon húzni kicsit, hogy megszűnhet-e a fojás, vagy ilyenkor már nem segít...
Te véletlenül nem a szelepfedél tömítésre gondoltál ?
A hengerfejtömítés az fém lemez, vékony tömítő bevonattal, legalább is szerintem.
Azt nem nagyon lehet odacsípni se, meg kenegetni se, meg pucerálni se.
Én cseréltem a régi motoron vagy 2x, a tömítőréteg letöredezik róla ha újra szétszeded, és emiatt kuka.

A szelepfedél tömítést pedig szvsz. inkább újat kell venni...
nekem is elkezdett ereszteni, télen bepasztáztam, most megint ereszt...
Nem valami nagy összeg az Athena és jó minőség szokott lenni.
ha már szétszedi a minimum az,hogy új tőmitéssel rakja össze ...szerintem!
Még nagyobb macsó lesz mint az apja... Meg remélem jobb motoros.
A fiától?
Én még mindíg szívszélhüdést kapok tőle.
Drága fiam már ismerkedik vele!
Meg lenni némi kisszebszégi érszészem isz.Mindenkinek lenni nagyobb....................köbcentiben...............majd duplája.
Micinálnék én ottan a pici aranyosszal.
A szelepfedelet mindenképp leszedem, megnézem a hézagokat, bár nem rég lettek állítva.
De azért próbálnám meg először csak a szelepfedelet leszedni, és meghúzni a csavarokat, mert akkor nem kell kivennem a blokkot. Ha már leszedném a hengerfejet, akkor mindenképp új tömítést kapna.
Jól tudom, hogy bentről kifele, átlósan kell meghúzni a csabarokat?
Lehet h először mind meglazítom, és aztán újra le...
Jó, akkor nyomtatok kettőt !
A4-es lap, úgyhogy tanktáska méretre kell hajtani, szerintem 2 oldal lesz,
mert menet közben nem szeretem bogarászni a kis betűket.

Kellene már végre gyártanom egy tekerős itiner tartót, csak eddig
mindig olyan lusta voltam...
Na így már megnyugodtam, hogy nem csak egyedül érzek így!
Persze szétszedés nélkül is húzogathatsz rajta, de nem hiszem, hogy segít. Ha viszont leszeded a fedelet, akkor érdemes mindjárt egy füst alatt a szelephézagokat is ellenőrizni/beállítani.
Na akkor jegyezz elő engem is egy itinerre!
Lehet, hogy az előző szétszedéskor nem volt rendesen megcsinálva.
Magától nem kezd el folyni.

Én leszedném, alaposan megpucolnám, a tömítést megvizsgálnám, hogy nem lett-e pl. becsípve. Ha nem, akkor azt is megpucolnám, és akkor vissza, és csakis szigorúan nyomatékkulccsal vissza húznám megfelelő sorrendben(!). A tömítést minimum a hajlatoknál bekenném hő- és olajálló tömítőcuccal, ahogy elő van írva. Ha biztosra akarsz menni, akkor akár az egészet bekenheted, mindkét oldalát, de nagyon vékonyan, mert meghúzáskor kinyomódik. Így legközelebb nehezebb lesz szétszedni.
Leszedéskor nem csavarhúzóval kell lefeszegetni, hanem gumikalapáccsal kocogtatni oldalirányból innen is onnan is, amíg meg nem mozdul.
Gyere !
Csinálok itinert az útvonalterv alapján, úgyhogy én fel leszek készülve
a rugalmas leszakadásra száguldozás esetén.

Nekem már egyébként is elkopott a lábtartóm meg a kipufogó,
a gumim meg szerintem éppen slickre kopik mire hazaérek...
Sziasztok!
Bocs hogy megint ezzel fárasztalak titeket, de itt a legtöbb ember több szerelési tapasztalattal rendelkezik, mint jómagam...
Mivel szivárog a hengerfejtömítésemnél az olaj, arra gondoltam, vajon az lehetséges megoldás lehet, h leszedem a szelepfedelet, és nyomatékkulccsal újra lehúzom a hengerfej csavarokat gyári értékre? Vagy azok biztosan nem mozdulhattak semennyit? Az 50.000 km alatt jópárszor felmelegedett, lehűlt, lehet hogy tudok rajtuk húzni?
Vagy barmoság az egész?
köszönöm!
Ezen törpölök én is.
Ráadászul nuku banditom.
Olvasgatva a hozzászólásokat, lehet egy Bandit találkozóra sem megyek.
Úgy látom, itt mindenki vérprofi, és bárki lealáz mindenkit.
Én csak egy amatőr motoros vagyok, akkor nekem mi keresnivalóm ott?
Az nem biztos sokk banditás kollégát megaláztam már szerpentinen. A baráti szerénység beszél belőlem.
Azért nem volt ellenfél, mert még nem futottunk össze.
A technikás egyenesekben nagyon keményen tolom.
Pályagumival próbálkozzál... Ha versenyezni megyünk akkor én is úgy készülök. El kezdem az erőléti edzéseket bár itt a keleti régióban még nem volt ellenfél.
Ne fogd vissza magad, Mikir szerintem e helyi lehetőségekhez képest próbálta megtalálni a legjobb útvonalat. Nem fogsz benne csalódni. Ettől jobb minőségű utak, maximum csak a főutak vannak a környéken, de az dögunalom.
Én a tavaszi bandit-talin voltam először, nagyon jó társaság, minden percét élveztem.
Én is most teszem fel az új gumit, főleg, hogy szotyival kell vívnom.
De mivel úri családból származom és Én már kétszer bejártam az útvonalat, most az egyszer hagyom majd nyerni.
Magyar átlag... ?
Erősen gondolkodom hogy elmegyek a túrára, de csak akkor ha van kanyar benne. Le kelne a formaleválasztót koptatni az új gumiról.
A banditoknak teljesen jó (kb. olyan mint a magyar átlag, csok több benne a kunkor), ha valaki sportmotorral jön, szerintem annak sem lesz tragédia.
Tegnap az erdős részeken néhol nedves volt, de azt nem tudom, hogy volt-e előtte eső, vagy csak nem száradt fel teljesen a reggeli pára.