Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ad= Add
Ad már össze! Egy 100ezres motornál! 24+31+45! Most cseréltem első lánckereket, mondjuk azóta belecsúszott 3ezer!
Én olvasatomban felkerült az 530-as szett két kerékkel meg automatával.És 14e nél megpusztult egy új elsőlánckerék.
Amit tartok karcsúnak.
Szerintem a 45e a láncszett feltételétől számítva annyi..
Tehát az első lánckerék automatán 14-ret birt.
31-nél lett az cserélve?
Merígy karcsúnak tűnik.
A gyyári láncszett 24-et bírt. utána egy 110Le + -t vettem, az 31 et bírt, eddíg sprayztem. Utána vastagabb, 530-as láncot tettem fel + aut olajozót, és 45e-nél kellett kicserélni csak az első lánckereket. Valószínűleg még ugyanennyit elmegy!
A feléből? Mert Nekem 20nál többet nem ér!
Hát............ebayesek.............de kikeresem őket.
priviben elérhetőségek esetleg?
Nem mindegy?
Akkor cseréld le ha jó áron tudsz szerezni olajat...Ha nem mész vele akkor elég sok idöd van kivárni a jó téli akciókat ...
Nem fog kiharapni a régi olaj egyetlen falatot sem a fötengelyedböl...de az új sem fog megromlani ha most beletöltöd...
Én ledobnám.
Sziasztok.

Olajcsere érett a Bandit, mert kb 6500 km van már az olajban.
Lecseréljem az olajat most ősszel, vagy ráérek majd tavasszal ?
Idén már nem nagyon fogom használni.
Szerintem bontok helységnevei USA-ben.
Innen van a motyo amit az utóbbi fél évben lőttem az angolbeteghez.
Ha 99-es évjárat, akkor még valószínűleg nem multiplexes a kormánykapcsoló. Úgyhogy én az indexkapcsolónál keresném meg az indexautomatától jövő vezetéket. Ott tuti meg kell lennie. 49a jelű a Bosch számozás szerint.
Mik ezek a nevek? Az életben nem hallotam még róluk...
Köszi a segítséget! Más választásom nincs. Viszem a profikhoz!
Szemét egy dolog a Megane. Csak lefelé lehúzva jön le a tábla. Meg kéne kérdezni egy vonóhorgost.
Köszönöm a segítséget. A baj ott van hogy nincs relé hanem 1 központi egység van a bizti tábla alatt mögött. Minden oda fut be. Ott kell keresni a kivezetést? Sajnos nem sikerült rendesen kifordítani így nem láthattuk a mögötte levő dolgokat.
Általában kétféle van. Amit a relé elé és amit utána kell kötni. Meg kell keresni az index relét és el kell vágni a kábelét. Közé kell kötni a visszajelzőt és még kötni kell egy testet is. Ez szépen le van írva és rajzolva is. Ezek után sok tipusnál hangolni kell terhelésre, vagy egy csavarral vagy a kábel feltekerésével.
Tisztelt urak!

Tudom hogy nem ide vágó dolog amit kérdezek de sehol nem találok információt róla.
Renault megane ('99 évj. 16 szelepes) autóm van, és felszereltem és bekötöttük a vonóhorgot. Sajnos a visszajelzővel elakadtunk. Hogyan és hova kell kötni? Tud nekem valaki tanácsot adni? Picit sürgős lenne mivel szerdán vizsgázik az autó!
Meg lehet támasztani valami vascsővel felül.
Láttam ilyet egy ibrahimon.
Elhiheted hogy bírni fogja... A plexi biztos a felfogatásban viszont kételkedem.
A bömösösök vallomását olvasva 225-öt is bírt tartósan.
Holnap cimbivel intéztetem Őnála mindig valaki át tudja venni. Nálam ez problémás.....
Majd letörik róla 200 fölött.