Én is nagyon vágynék, de sajnos most azt kell, hogy mondjam, hogy az idén már voltam Baján, nem akarok mégeccer végigvágtázni az alföldön, mert kicsit hosszú a technikás egyenes benne.
Nem lehetne egyszer mondjuk az északi régióban is szervezni egy találkozót?
Pl Eger?
Ja nem. Olyankor az önindító sem teker, ha jól rémlik.
Vagy valami folyadék ment rossz helyre fejenálláskor. Vagy fennakadt a tip-over szenzor (TOS) azaz borulásérzékelő. Aztán rezgetésre mozgatásra visszaállt a helyére. Más tippem nincs, bár sokat nem gondolkodtam rajta, mert szerencsére hamar megszűnt a probléma.
Ahogy lattam a Pan nem valtott vissza, lefulladt a motor (mintha a hatso kereket lattam volna blokkolni).
(Eppen a heten jartam ugy, hogy egy meredek emelkedon mentem fel kettoben mikor egy kicsit el kellett vennem a gazt. A gyorsitasra mar lefulladassal valaszolt a motor, kb. meteres csikor huzott a hatso kerek. Gyors kuplungolas, visszavaltas, onindito es labletetel nelkul tovabbhaladas. )
Igen, ehhez még kell egy összekötő cső. Ha én nem vettem volna a múlt héten dobot, ezek egyikét tuti megvenném.
A haveromnak egy ilyen remus van, és nagyon durván szól...
Ha az megvan még, szerintem azt vedd.
Jánoshalmán, vagy pakson van ismerősöm aki jó áron megcsinálja az összekötőt.
Jó szolgálatott tett, az biztos!
A bukócső-kormánysúly-doboz hármason támaszkodott. Egy picit meghorzsolódott az első fékkar és az első index is, de semmi komoly.
Nem, a sztender a másik oldalon van, meg el sem indul, ha lent marad.
A bordó motor elcseszte a kanyart, és váratlanul megállt a kanyarban. Ha megnézed, az is majdnem eldobta. Én már szinte láttam, hogy feküdni fog, de mégsem. Mögötte is megállt a következő. Én pont a visszafordító közepében voltam, ahol leginkáb meg van döntve az úttest a vízszinteshez képest, plusz még egy egyhe árok az esővíznek. Túl közel voltam az út széléhez, meg az előttem lévőkhöz. Szóval megállni még meg tudtam, de a lábam túl rövidnek bizonyult. Mire leért a földre, már annyira dőlt a motor (~45°), hogy nem bírtam megtartani. Alatta is maradt, nem bírtam kihúzni. Hárman alig bírtuk felállítani a motort, mert a kereke szerintem magasabban volt, mint a kormány.
Kikkel motoroztál?
Láttam olasz rendszámot is...
Nem lehetne egyszer mondjuk az északi régióban is szervezni egy találkozót?
Pl Eger?
erre a címre írnál elérhetőséget VWPUSEK@gmail.com
És majd engedelmeddel alkudnék is ,
Vagy valami folyadék ment rossz helyre fejenálláskor. Vagy fennakadt a tip-over szenzor (TOS) azaz borulásérzékelő. Aztán rezgetésre mozgatásra visszaállt a helyére. Más tippem nincs, bár sokat nem gondolkodtam rajta, mert szerencsére hamar megszűnt a probléma.
A sztenderrel az indítási nehézsêgre gondoltam.
(Eppen a heten jartam ugy, hogy egy meredek emelkedon mentem fel kettoben mikor egy kicsit el kellett vennem a gazt. A gyorsitasra mar lefulladassal valaszolt a motor, kb. meteres csikor huzott a hatso kerek. Gyors kuplungolas, visszavaltas, onindito es labletetel nelkul tovabbhaladas. )
A haveromnak egy ilyen remus van, és nagyon durván szól...
Ha az megvan még, szerintem azt vedd.
Jánoshalmán, vagy pakson van ismerősöm aki jó áron megcsinálja az összekötőt.
A bukócső-kormánysúly-doboz hármason támaszkodott. Egy picit meghorzsolódott az első fékkar és az első index is, de semmi komoly.
A bordó motor elcseszte a kanyart, és váratlanul megállt a kanyarban. Ha megnézed, az is majdnem eldobta. Én már szinte láttam, hogy feküdni fog, de mégsem. Mögötte is megállt a következő. Én pont a visszafordító közepében voltam, ahol leginkáb meg van döntve az úttest a vízszinteshez képest, plusz még egy egyhe árok az esővíznek. Túl közel voltam az út széléhez, meg az előttem lévőkhöz. Szóval megállni még meg tudtam, de a lábam túl rövidnek bizonyult. Mire leért a földre, már annyira dőlt a motor (~45°), hogy nem bírtam megtartani. Alatta is maradt, nem bírtam kihúzni. Hárman alig bírtuk felállítani a motort, mert a kereke szerintem magasabban volt, mint a kormány.