Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy csak simán várni pár percet...
Pénteki bukta Szlovéniában.
Helyileg hol volt?
Kikkel motoroztál?
Láttam olasz rendszámot is...
Lehetséges, bár akkor logikusabb lenne az önindítót blokkolni.
Ez mi volt?
Lehet tavasszal...
Én is nagyon vágynék, de sajnos most azt kell, hogy mondjam, hogy az idén már voltam Baján, nem akarok mégeccer végigvágtázni az alföldön, mert kicsit hosszú a technikás egyenes benne.
Nem lehetne egyszer mondjuk az északi régióban is szervezni egy találkozót?
Pl Eger?
Tudtommal TOS miatt blokkol az elektronika egy bizonyos ideig, hogy az olaj visszatérjen a karterbe, nehogy szárazra fussanak a csapágyak...
20 kg-nal azert konnyebb alkudni meg lehet
Mint visszatrő vendég a postára, 20 kilóig időgarantáltan 2200, értékbiztosítás nélkül 1150
V2, én így szeretlek
Jó meg lesz a pénzem keresnélek
erre a címre írnál elérhetőséget VWPUSEK@gmail.com
És majd engedelmeddel alkudnék is ,
Ja nem. Olyankor az önindító sem teker, ha jól rémlik.
Vagy valami folyadék ment rossz helyre fejenálláskor. Vagy fennakadt a tip-over szenzor (TOS) azaz borulásérzékelő. Aztán rezgetésre mozgatásra visszaállt a helyére. Más tippem nincs, bár sokat nem gondolkodtam rajta, mert szerencsére hamar megszűnt a probléma.
18e? de nagyon nehez, nem eri meg postazni, egy tatabanyai tura kereteben atveheto.
Szia engem lehet menyi a annyi ? most még érdeklődés szinten
Nem mondod, hogy bal oldalt van...
A sztenderrel az indítási nehézsêgre gondoltam.
Hello, ha esetleg valakit erdekel, van egy hibatlan gyari dobom 2002-3-as nagybandithoz, a 3 csavaros megoldas. kb 1000 km-t hasznalt.
Ahogy lattam a Pan nem valtott vissza, lefulladt a motor (mintha a hatso kereket lattam volna blokkolni).

(Eppen a heten jartam ugy, hogy egy meredek emelkedon mentem fel kettoben mikor egy kicsit el kellett vennem a gazt. A gyorsitasra mar lefulladassal valaszolt a motor, kb. meteres csikor huzott a hatso kerek. Gyors kuplungolas, visszavaltas, onindito es labletetel nelkul tovabbhaladas. )
Igen, ehhez még kell egy összekötő cső. Ha én nem vettem volna a múlt héten dobot, ezek egyikét tuti megvenném.
A haveromnak egy ilyen remus van, és nagyon durván szól...
Ha az megvan még, szerintem azt vedd.
Jánoshalmán, vagy pakson van ismerősöm aki jó áron megcsinálja az összekötőt.
Jó szolgálatott tett, az biztos!
A bukócső-kormánysúly-doboz hármason támaszkodott. Egy picit meghorzsolódott az első fékkar és az első index is, de semmi komoly.
Nem, a sztender a másik oldalon van, meg el sem indul, ha lent marad.
A bordó motor elcseszte a kanyart, és váratlanul megállt a kanyarban. Ha megnézed, az is majdnem eldobta. Én már szinte láttam, hogy feküdni fog, de mégsem. Mögötte is megállt a következő. Én pont a visszafordító közepében voltam, ahol leginkáb meg van döntve az úttest a vízszinteshez képest, plusz még egy egyhe árok az esővíznek. Túl közel voltam az út széléhez, meg az előttem lévőkhöz. Szóval megállni még meg tudtam, de a lábam túl rövidnek bizonyult. Mire leért a földre, már annyira dőlt a motor (~45°), hogy nem bírtam megtartani. Alatta is maradt, nem bírtam kihúzni. Hárman alig bírtuk felállítani a motort, mert a kereke szerintem magasabban volt, mint a kormány.
Na ezért kell a bukócső
Lenn maradt a sztender?
Nagyon rendi vagy köszi. Ehez mèg kell heggesztetnem egy csövet nem? Vagy a gyàri csöhöz fel tudom tenni?