Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Simán rárakhatod.Nagyon jót tesz a hangja a libidónak.
Ne érts félre, engem érdekl a véleményed!
Miért nem raknál a tiedre?
2008-ban vettem egy Jawa 350/638-at. Se forgalmi se rendszám nem volt hozzá! Az eladő állította simán le lehet papíroni. 2009 okmányirodával beszéltem ha lenne forgalmi vagy rendszám amivel igazolom , hogy ez a motor létezik akkor semmi akadálya, de mivel nincs így ezt nem lehet papírozni. Mondtam az eladónak( kiskőrösi nepper) mi a szitu, erre ő, majd megoldja. 1 hét múlva a szegedi okmányiroda kiállította a motor történetét pecséttel, mindennel. Kié volt, mettől, meddig ,rendszáma kivonás oka ideje stb. Az itteni okmányirodás csak nézett, ezt honnam szereztem ,ilyen nem lehet nálam. De van, válaszoltam megy a papirozás vagy sem . Hááát így már igen válaszolta. Na akkor indult a buli eredetvizsga de nincsenek okmányok ! Megcsinálták az eredetvizsgát de az ember nem adott papirt! Megy műszakira a NKH-ra. Először is KH vizsga anno 7e pénz váz-motorszám röntgenezéses vizsgálata, oldalkocsin is, mire ezem miért van cirli betűvel az adattáblán kérdi az okos! Mittudom én, végül is mindegy. Várok egy órát jön a határozat mehet a műszaki vizsga na akkor mindent mégegyszer 4400-ért. Minden rendben közben odaért az eredetvizsgáló odaadta a papirokat és goo okmányiroda. Bulinak még nincs vége a motor típusa Jawa 350/638. , de a kézzel írott forgalmiban anno úgy írták be , hogy Jawa 350-638. Ezért új típusként kell bejegyezni mivel ilyen nem létezik. Így magyarországon az enyém az egyetlen Jawa 350-638. típusú mkp. Köszönet okmányiroda és NKH.
féktárcsa mennyi a nagyra? csak a spórolás végett....tájékoztatásul...
Szia Daty! Jó volt a Szenke Parti vásár?
Olyan helyen mi is jártunk (Ötzi gleccser) és nem kellett kézvédő
Szia!

Ez csak magánvélemény bocs!
Majd írnak mások akik pedig bíztatni fognak rá, hogy tedd fel!
Neked... Írtad h kár rátenni. Gondolom a sportdobra gondolsz. De miért kár?
pont egy kisebb túrányira
München.
Elmehetnél kellékesnek filmforgatásra, ha a néhai zs kategóriás Amerikai ninja című elképesztően érdekfeszítő műalkotás után leforgatnának egy Magyar ninját is
Ezt kinek írtad?
ahol Kazamek jartak, volt 5 fok meg ho is, mas utirarsak szerint ;)
Értem, de mit?
A sportdobra gondolsz?
István te merre is lakozol "dajcsban"?
Kár rátenni!
...0,002 ezrelék pedig elviselhetetlen fejfájást...
...Grafománia, szerintem ezt a szót kerested... Nálad meg a Hipochondria kezdeti jeleit vélem felfedezni...
Ne aggód ne vagy egyedül!

( A tárcsaféked miatt akkor kezd el aggódni, ha pulzálva kezd majd fogni, vagyis a tárcsa mentén haladva, változik a fékerö. Bár mondjuk, kiváncsi lennék hogy egy ABS-es motornál érezhetö -e ez a suzuki betegség, mi szerint a tárcsa egy helyen erösen megkopik, kvázi lesz benne egy gödör, méréseim szerint 0,02-0,03 mm vastagságkülönbség már elviselhetetlen fékeröváltozást okoz. )
Hol van hideg?
Te, a hidegben hogy vizsgázott a kézvédő?
Kéretik a Verhovinákat nem bántani. Igaz nyögve nyelősen de gázolajjal is képes volt önerejéből "menni"
A tévedés jogát fenntartva:
Én annál a tárcsafékes motornál ahol tolás közben enyhe súrlódó hangot nem hallok elkezdenék aggódni.
Ha teszel bele szintert, az lesz a hangos toláskor :D
Jól van, Mr. Fogalmazás, látom, megint túlbuzgó vagy De azért a 20 A4-es oldalnyi szövegből kivettem a választ is. Egyébként azért nem ennyire egyértelmű a helyzet, mert nem minden motor teszi ezt. Igaz, nem is mindet tologatom hobbiból
Nekem is Verhovina volt az első gépem. Kb. 4000 kilométer volt benne, amikor eladtam 1000 Ft.-ért meg egy kiló mézért.
A megtett kilométerek felét úgy toltam bele.