2008-ban vettem egy Jawa 350/638-at. Se forgalmi se rendszám nem volt hozzá! Az eladő állította simán le lehet papíroni. 2009 okmányirodával beszéltem ha lenne forgalmi vagy rendszám amivel igazolom , hogy ez a motor létezik akkor semmi akadálya, de mivel nincs így ezt nem lehet papírozni. Mondtam az eladónak( kiskőrösi nepper) mi a szitu, erre ő, majd megoldja. 1 hét múlva a szegedi okmányiroda kiállította a motor történetét pecséttel, mindennel. Kié volt, mettől, meddig ,rendszáma kivonás oka ideje stb. Az itteni okmányirodás csak nézett, ezt honnam szereztem ,ilyen nem lehet nálam. De van, válaszoltam megy a papirozás vagy sem . Hááát így már igen válaszolta. Na akkor indult a buli eredetvizsga de nincsenek okmányok ! Megcsinálták az eredetvizsgát de az ember nem adott papirt! Megy műszakira a NKH-ra. Először is KH vizsga anno 7e pénz váz-motorszám röntgenezéses vizsgálata, oldalkocsin is, mire ezem miért van cirli betűvel az adattáblán kérdi az okos! Mittudom én, végül is mindegy. Várok egy órát jön a határozat mehet a műszaki vizsga na akkor mindent mégegyszer 4400-ért. Minden rendben közben odaért az eredetvizsgáló odaadta a papirokat és goo okmányiroda. Bulinak még nincs vége a motor típusa Jawa 350/638. , de a kézzel írott forgalmiban anno úgy írták be , hogy Jawa 350-638. Ezért új típusként kell bejegyezni mivel ilyen nem létezik. Így magyarországon az enyém az egyetlen Jawa 350-638. típusú mkp. Köszönet okmányiroda és NKH.
Elmehetnél kellékesnek filmforgatásra, ha a néhai zs kategóriás Amerikai ninja című elképesztően érdekfeszítő műalkotás után leforgatnának egy Magyar ninját is
...Grafománia, szerintem ezt a szót kerested... Nálad meg a Hipochondria kezdeti jeleit vélem felfedezni...
Ne aggód ne vagy egyedül!
( A tárcsaféked miatt akkor kezd el aggódni, ha pulzálva kezd majd fogni, vagyis a tárcsa mentén haladva, változik a fékerö. Bár mondjuk, kiváncsi lennék hogy egy ABS-es motornál érezhetö -e ez a suzuki betegség, mi szerint a tárcsa egy helyen erösen megkopik, kvázi lesz benne egy gödör, méréseim szerint 0,02-0,03 mm vastagságkülönbség már elviselhetetlen fékeröváltozást okoz. )
Jól van, Mr. Fogalmazás, látom, megint túlbuzgó vagy De azért a 20 A4-es oldalnyi szövegből kivettem a választ is. Egyébként azért nem ennyire egyértelmű a helyzet, mert nem minden motor teszi ezt. Igaz, nem is mindet tologatom hobbiból
Nekem is Verhovina volt az első gépem. Kb. 4000 kilométer volt benne, amikor eladtam 1000 Ft.-ért meg egy kiló mézért.
A megtett kilométerek felét úgy toltam bele.
Miért nem raknál a tiedre?
Ez csak magánvélemény bocs!
Majd írnak mások akik pedig bíztatni fognak rá, hogy tedd fel!
A sportdobra gondolsz?
Ne aggód ne vagy egyedül!
( A tárcsaféked miatt akkor kezd el aggódni, ha pulzálva kezd majd fogni, vagyis a tárcsa mentén haladva, változik a fékerö. Bár mondjuk, kiváncsi lennék hogy egy ABS-es motornál érezhetö -e ez a suzuki betegség, mi szerint a tárcsa egy helyen erösen megkopik, kvázi lesz benne egy gödör, méréseim szerint 0,02-0,03 mm vastagságkülönbség már elviselhetetlen fékeröváltozást okoz. )
Én annál a tárcsafékes motornál ahol tolás közben enyhe súrlódó hangot nem hallok elkezdenék aggódni.
A megtett kilométerek felét úgy toltam bele.