Igaz a hasonlat egy kicsit sántít, hiszen az a lánc egy kicsit eltér szekunder lánctól.Meg a hozzá tartozó fogaskerekek is...
Viszont visszatekintve bringás életemre, sok-sok hátsó racsnit koptattam el cserélve vele az láncot, de a hajtókaron soha... Majd sok szett után (40-50 ekm) érett meg a nagy lánckerék is arra hogy cserélni kéne, mert már nagyobb taposnál átugrik.
Ezen már én is tépödtem...
Vez lánc cserénél érdekes mód nem sokan cserélik le a fötengelyen a lánckereket, meg a vez tengelyeken sem...Föleg sok esetben rá van munkálva a fötengely közepére a kislánckerék...
Ha már szóba jött a lánccsere. Ugyebár a nagy könyv szerint mindig szettben kell cserélni. De kérdem én, ha a gyári lánckerekeken nem látszik erőteljes kopás (csak minimális fényesedés) akkor minek cserélni?
ez valóban nagyon kevés szerintem mind a 2 de nekem a aprilia sr 150 mikor ideérkezet hozám idén márciusba akkor 10e km volt bene és 12 éves március óta én belehajtottam 13e km-t
Értem nekem is rendesnek tűnt
És a km- er valós lehet nekem azt mondta hogy 3 év a tulajdona és nem tudott vele menni csak évente 2000-ret . Remélem jól emlékszem , de valahogy így volt meg Csongrádról hozta . Egy öreg buszsofőrtől vette
Vedd meg nyugodtan. Ismerem a srácot, percíz, rendesen szervizelt, van benne progresszív első rugó is, szinter AP betétetek, fém fékcső. K5, ezek annyira nem búgósak.
Sziasztok Itt egy kiszemelt motor amit meg vennék , esetleg tud róla valaki valamit , is meri a motort valaki ? Második gazdás , 29000 km-rel ? állítólag a váltója nem búg , itt már változtattak rajta ? Mármint a anyagán .
amúgy nekem nincs piros csík a matricázásban, érdekes...