Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Félre ne értsd, nem b...sztatásnak szántam a comment-et.

Csak gondold át frankón, milyen erők fognak merre hatni...

Nehogy a váz bánja a végén...

Fejidomra nem mondtál még árat.

Hasidomot valszín nem tudok adni helyette:-(

Kp-ban mennyi az idom?
Vágom, csak esetemben nem férek hozzá a blok tartó csavarokhoz.........


Én is így vagyok hogy a motor ne sérüljön.
A vázat meg lehet csinálni, de ha a blokk sérül akkor nyenya....

Amugy nem tervezem taknyolni, szóval ez tényleg csak olyan szituhoz kell ha minden kötél szakad.
Nekem van is és lesz is majrécsikom......Mert számomra nem az a motorázás hogy minél gyorsabban, és tökig döntve állatkodjak (hátsó kiemelés) hanem hogy felüljek és elmenjek nyugodtan motorozni olyan helyekre ahol még nem jártam.


PL ezért se mászok fel a Bandit.hu-ra.....
Megnéztem a vidiket - és Én csak annyit láttam hogy minden vidiben van tört motor............
Nem tudom Ők mennyi mennek egy évben, de Én 5 év alatt megtettem 100.000km-ert és motort még nem törtem szét..............

Volt 2 nagyobb buktám, de ott is a mocika megúszta:-)
Még nem láttam a légszűrőjét se eddig (5000ret mentem vele össz)

De nem csodálkoznék, ha mosható szűrő lenne benn...

Meg dinoyet

Kibasz kemény:-)

Tavaly 900RR em volt (monjuk 92es)

Ég és föld...

:-)

A mez4-et kell lerángatnom kerekeiről, mert egyelőre csak az szab határt a kerekezésnek:-D

És vidáman megyek vele 6Literrel városban, autópályán.

A 260as órát lefordítja még piros előtt (9500on) az lehet kb 230km/h valójában...

És 5000ren megy 140-el óra szernit

Ezért agyalok, hogy mire lenne egyáltalán érdemes cserélni...

Ha egyszer mindent tud, amit tudnia kell...

35.000valamennyi van benn...

És 2005 ősszel jött németországból...

2006 tavasszal hoztam el szabadszállásról egy fiatal csávótól...

;-)

Sztem esett vele egyet azt eladta...

:-D

(bal deklin enyhe karcok)

Azóta kapott bukócsövet, stb...

Teljesen testre van szabva...

még egy fasza festés, vagy tankbőr...

:-D

Azt kész:-D
Hihi, én Kunadacsra járok-Szabadszállás mellé-, ha komoly dolgot kell csinálni, vagy gumizni, ott láttam. És akkor tényleg ezt. Semmi konrét gáz nem volt vele, csak annyit mondott a koma, hogy "ez a görbevázas úgy megy, mint a barom, a tied is?"
én is láttam a redbaronban, bár ne láttam volna:-(

:-D

Nem követem, mi mikortól injektoros...

GSX 1400nek is most néztem utána, mit tud, de nem vagyok elragadtatva a plusz 5Le-tól...

Azt hittem van egy 130 Le legalább...

(már a 600as szupersportok annyik, akkor egy 1400as blokkot nehogy megerőltessen 130 paci)
Ilyen Gs 1200-t láttam a rendbaronban, élőben még durvább.

Ja, ide úgyis benéznek GS500 fanok: A 2008-as GS is injektoros lett?
Ez onnan való...

Szabadszállásról:-)

Ha főtengelyezték, ne áruld el:-D

Köszi:-D

Ismerted a gyereket?
Már az előbb írtam ide okosságot csak faszán kifagyott ez a szar...

:-(

Újra röviden:

GSX 1400 (2003)
Power: 104.59 HP (76.3 kW)) @ 6800 RPM
Torque: 124.00 Nm (12.6 kgf-m or 91.5 ft.lbs) @ 5000 RPM
Dry weight: 226.0 kg (498.2 pounds)
http://www.bikez.com/motorcycl...

Bandit 1200 (1996)
Power: 100.00 HP (73.0 kW)) @ 8500 RPM
Torque: 90.70 Nm (9.2 kgf-m or 66.9 ft.lbs) @ 4500 RPM
Dry weight: 214.0 kg (471.8 pounds)
http://www.bikez.com/motorcycl...

Szóval az 5Le plusszal messze nem mész, azt nem is nagyon veszem különbségnek.
Viszont 6800on erősebb 5 Le-vel, utána gyengül...
A bandi meg 8500-ig csak erősödik...
Ergó jobban ugrik, gyorsul, nagyobb tartományban lehet vele motorozni felfelé

A plusz 34 NM már kemény viszont...
De azt meg magasabban adja le mint a bandi, 5000ren 4500 helyett...
Ergó később...

A plusz 10 Kg súlyt végképp nem irígylem...
Ha tennék egy vödör vizet a tankra, akkor tudnánk egymás mellett motorozni.
Jó a nagy vas, de nem a végletekig...

Szóval van itt okosság...
Nem mondanám, hogy a "szorozd meg 1,5-tel a bandit" szöveged megállná a helyét...
:-D

A futómű hogy teljesen állítható...
Nyúltál már hozzá?
Tedd a szívedre a kezed...
Én nagyrészt csajommal együtt gurulok, és furcsa is, mikor nem nyomja a hátulját...
Bizonytalanabbul is megyek egyszeméllyel.
Most így értelme nincs bármit állogatni.
Ha leszórnám a hátsólábtartókat, meg tennék egy púpot akkor talán
(mondjuk akkor tényleg alakítanom kéne a bukócsövön is, mert mély lenne:-D)

Szóval nem egyszerű ez a hasonlítgatás...
Igazából meg kell próbálni mindegyiket, aztán kiki eldönti...

A kék-fehér csíkos gsx-eknél mondjuk nincs szebb, azt aláírom:-S

Lehet aztán hogy az átmenet a legkeményebb:

GS 1200 SS:-D
http://www.bikez.com/motorcycl...
És ebből van csíkos is:-D

Az a böszme fejidom...
meg a szögletesség!
imádommmm:-D
Szerintem a bandit körül kialakult kultusz mely a tökéletességén nyugszik annyira erős, hogy nem hiszik el egyesek hogy meg is hibásodhat ez is, csak állnak ott , és azt hiszik hogy csak az övéket átkozták meg.
Hogy miért nem gyártják tovább arra talán a B-king a válasz és nem bizti hogy az EURO 3. MARKETING!

Személy szerint én sem voltam kibékülve a sokhengeres nem léghűtéses nem karburátoros számomra ismeretlen dolgokkal, mert a veteránozásban ilyenekkel nem találkozik az ember, de igyekeztem felnőni ehhez a feladathoz is. és gondoskodtam erról hogy legyen otthon kéthengeres boxermortom léghűtéssel karburátorral amit tekergethetek sajáT szájízem szerint ...
Nem engedhetem meg magamnak hogy elmenjen mellettem az élet! választottam magamnak egy olyan tipust stilust amit a múltból a támasztottak fel és retrós vonalaival A GSX1400 még számomra motor formákkal bír, és nem Dredbíró után szabadon tervezték...
A szerelőmnél láttam egy pont ilyet, pont ilyen kéménnyel, 2006 márciusában asszem, de az meg az alföld bal szélén van, de akár ez is lehettt....
Mióta nálam van, nem volt szervízben:-)

5000valahányszaáz alatt, meg lassan egy éve vettem (febr 2007)

Szelepeket belövöm jövő hét után, azt karbiszinkron, lehet festést is kap...

Fehérváron motorozok vele, meg mikor merre...

Pesten a demonstráción voltam tavaly...

:-)
Tény, egyik komának szintén megellett az 4-5-ik fokozat. Mondjuk az a motor csak 2 dolgot látott, ringet, meg egykereket . Meg volt belőle hibás széria is, ami literrel ette az olajat- újan. De sokat láttam 100 ezer körül köhintés nélkül. Tény, a gsx árak mostanában nagyon barátságosak. Ha most kéne venni, gsx-et vennék, mert a vízhűtéstől is idegenkedek . Azt mondjuk nem tudtam elhinni, hogy egy injektoros motort azért nem gyártanak, mert nem teljesíti az euro3-at. Meddig tartana áthangolni, két nap 2 mérnöknek?
Hello!

A mai napig ha valaki a környezetemben MOTORT akar venni az első szavam Bandit 1200! Sokat bizonyított már ennek a nemzedéknek, és a felsorolt indokaid minden tekinettben megállják a helyüket. de nézz meg most az árakat akár az amargónál , hogy viszonyúl az új bandit az új(K7)Gsx-hez. Sokszór egy árban voltak ~2milla körül , az egyik Gsx1400-m egy ilyen akciós volt. Nekem ez volt az elsó NAGY MOTOROM ! egy ilyet kaptam kölcsön kipróbálni, és utána már nem is gondolkodtam másban Pár hónapra rá már tudtam hogy mit kell vennem, és erre is cseréltem be a K2-est A K3-ra.
Szóval az árról ennyit.
36000Km fele járok vele , de még meg sem néztem a szelepeket, van akinek 50000-nél mindig gyári értéken vannak!
Bontott cuccokal előnyben vagytok még! Bár vannak akik majd nekünk is"gondoskodnak" bontott cucccokról...
Tapasztalatok alapján mondom: Az egyik barátomnak el kezdett énekelni az 5. fokozat, ami ugye azt jelenti elkopott a fogaskerék evolvense, megette a kérgét. Utána meg liter szám ette az olajat! . Ugyan is ezek a blokkok nagy fordulaton huzamossan használva kb 35000km környékén elfogyasztják a lehúzó gyűrűt . Ez olyan mértékű kopás amit mérni nem lehet csak az olajfogyás jellemzi.Ezt cserével lehúzó gyűrű cseréjével lehet orvosolni.
Ez a két komoly dolog megingatott engem azért egy kicsit a bandit elnyűhetetlen blokkjában. És nehogy azt hidjétek hogy valami örült igénytelen tulajdonosokkal rendelkeztek!
Kényelem tekintetében mindegyiköjuk panaszkodott a keskeny kormány miatti hátfájásra és a keményebb ülésre.
Ezek a kategóriában még mindig megállják a helyüket semmi kétség, de most az GSX 1400-el hasonlítottam össze.
És még ott van a fúlra állítható minden igénynek megfelelő futómű az 1.4-en amit csak élesben tesztelve döbben rá az ember hogy miért is jó.
És persze a banditon is ezeket mind orvosolni lehet , de különbség itt van , hogy az GSX ezt gyárilag tudja annélkül hogy bármennyire is tuningolnád.
És ugye a karbi beállítás! Fülre? Érzésre? Mondjuk múltkor tárgyaltuk talán itt hogy mennyi beállítani egy karburátorost és mennyi egy injektorost Power commanderrel. szerintwem már egyiket sem szedném szét az árokparton ülve, mint annó egy MZ-t.

Ha lenne még egy seggem Banditot,de csak NAGYOT vennék alá második motornak ennek ellenére!
Azért nem hiába még mindig a Suzuki vezérzászlósa a Bandit. Hiszen miből csináltak GT változatot?! És Hát ugye az 1400-es pedig a feledés homályába kerül az EURO3 miatt. Vele lezárul egy szakasza a történelemnek.

István
Ismerős ez a gép, hova hordod szervízbe?
Az utolsó kétcsöves gsx 1.4 ott állt az amargoban- a világ legszebb fekete színében- de nem vettem meg...ráültem, nézegettem, próbálgattam, de úgy éreztem, nekem nem ér meg plusz 300e-t, még ha szebb is, mint a Bandit. Én a karbis motorokat szeretem, ezen könnyebb szelepet állítani is, hegyekben állnak hozzá a bontott cuccok, tetszőlegesen továbbépíthető, és jobb a nyomatékrugalmassága, mint a gsx-nek , és a blokkja 20 alatt felmutatott ezt azt
Elhiszem, hogy a gsx mindenben jobb,de én még a banditot sem tudom kihasználni.
Nem lennék a helyedben, mikor a 3. mátrai kanyarban kiemeli az elsőkereket....
Hello!

A járókeretek közül , ez talán az egyetlen elfogadható megoldás.
Azért vigyázni kell vele,mert ha itthon nem is fenyeget a veszélye, de a határokon túl vannak motorozható utak 270 fokos visszafordítokkal!
És az a "piliszka" csavar darabonként ~1,5 tonna erővel fog (17000 N) ha 13NM-rel meghúzod öket. Nem szabad alábecsülni.
http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Ezen az oldalon találhatod az elfogult embereket egy csokorba szedve. és olvashatsz tapasztalatokról , hibákról ,megoldásokról, stb....
Amikor a banditások Istenitik a vasukat, akkor az egynégyest valami hasonlóan képzed el csak még magasztosabb magasságokba emelve.
Nagyon nagy! A kérdésedre válaszolva, de így nem várja el senki hogy versenyezz vele, vagy hogy bravuroskodj. ettől fügetlenül , remekül lehet vele csapatban motorozni, mert ugyan úgy tarthatod többiekkel a tempót, és kényelme egy wellness központéval vetekszik. Ha itt most valaki elfogult a bandikájával, hogy az milyen jó , akkor azt szorozza meg úgy 1,5-tel és kb ilyen az GSX1400. van összehasonlítási alapon, most is három barátom bandikája pihen a garázsomban az enyém mellett akikkel együt motorozok. és a negyedik pedig már lecserélte a bandikát 1.4-re. idáig nem panaszkodott.
Szóval ha nem támasztunk vele szembe sportmotoros követelményeket akkor bárhol megállja a helyét.
Ami igazán jellemzi ezt a gépet , az a tartalékok amik mindenhol ott vannak, ez ami átrepíti a majd a 100000 km-eken, még a többi elmúlik mellette.

Néhány balek pár évesen bajáratósan árulja igazán kedvező áron szinte szalon állapotban.(ők valami másra gondoltak.)

Üdv.

István
GSX 1400?

Mi a vélemyényed?

Próbálok keresni olyan motort, amire le lehetne cserélni az 1.2es bandit...

Nem egyszerű:-(

:-D

Ha maradok ilyen állat, mint most akkor Z1000 kawa (mire lesz belőle 10éves:-)))

Ha nyugisabb leszek, akkor CBR 1100 XX ...

GSX 1400 egy gyönyörűség még...

De nem túl ....

NAGY?

Hogy érzed?

(monstrumpárti vagyok:-)))
Hát én a blokot tartom szentnek és sérthetetlennek...

és arra félnék bármit csavarozni...

Mégha 8mm-s vaslemez is erősíti kívül...

Azok kis 6-os csavarok, amik fogják...

nem játékszer...

Rántsa csak ki a blokköntvényből az egyik menetet, vagy csak görbüljenek el a csavarok, sose szeded ki az öntvény károsítása nélkül...

És ezek repednek is, mint az üveg.

Az én bukócsőmegoldásom alább...

Oldalanként 3 ponton támaszt, és minden pont gyári blokktartócsavar (azok a tieden is ugyanúgy ott vannak Blue)

Hónapokig gyűjtögettem a variácoókat netről, mire kiagyaltam ezt...

Az első kanyarok Yamaha XT gyári bukócsöve volt (2000ért vettem bontóban), a többi saját szajré...

A blokk alatt 35ös szögvas a tartó az aluöntvények (háromszögtartók) mögött.

Ráment másfél napunk egy karosszériás haverommal (ő hegesztett mindent profiban), de szép is lett, jó is lett...

Mielőtt mondanád, hogy nagyon kinn van az alja, meg kiemeli a hátsókerem döntéskor...

Az enyém nem fogja, mert nincs döntve a motor annyira:-)

Mikor meg már leér, akkor az a dolga:-D

Hogy eltartsa az aszfalttól:-)

Na, Blue? Hogy tetszett az önsztárolás?-)

Legközelebb azt írom le, hogy csináltuk a csomagtartót...

:-D

De előtte csinálok pár képet, mert azóta rég nem így néz ki a bandi (felnicsíkok, crosskormány, stb:-)))
Hello!

Látom sok munkád volt benne!
Én mégis lebeszélnélek a használatáról, mert a bandikát simán le lehet burítani addig hogy ez leérjen, és akkor szépen kiemeli a hátulját. a rágebbi tipusoknál még a hűtőbordákat is kiüti mikor hátracsapodik.
Esetleg ha elfújja a szél akkor nyújt jó szolgálatot.
Én sem merttem tenni ilyen járókeretet a motoromra, inkább bukógombát favorizálom ami deklikre van csavarozva, azt már láttam hogy funkcionál esés közben....
Ez pusztán csak egy észrevétel volt részemről.

A kép alapján látható hogy ezt is meglehet csinálni, nem muszály az eredetit megvenni!

Üdv.
István
Pántokkal azért vigyáznék...

eséskor meg fogja roppantani a vázadat.
Most sztárolod magad?


Saját gyártmány?
Tessék:-)
félkész állapot, mert még a porfestére vár
Ez nem a testem...

a lelkem!

:-D
itt árulod a tested már korán reggel?
CB750/900/F/K/C

:-)

Ezekhez mindhez jó

1980-tól (kétvezértengelyesek)

Van 3 db.

Meg van még egy rakat szajré...

Hívjon fel:

20 6631631 (06 22 373 950)