Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a futómű valami embertelen kurvajó, azzal mindenki úgy megy, mintha oda született volna. Egy ismerős F650cs-ről váltott R850R-re, előbbivel nem ment rosszul, de gyorsan se, utóbbival kiment a képből fél perc alatt, 1 hét összeszokás után.
Szerintem a Katona Gábor azt is megcsinálj egy tizesért...
üdv
Fischbacher Alpok

Hágók és hegyi utak: Strafegg 1163 m, Pretul hegyi út 1600 m, Stuhleck hegyi út 1782 m, Pfaffensattel 1386 m, Semmering 984 m, Freistritzsattel 1290 m, Ramssattel 824 m, Hochwechsel hegyi út 1743 m

Hágók és hegyi utak: Strafegg 1163 m, Stuhleck hegyi út 1782 m, Pfaffensattel 1386 m, Semmering 984 m, Freistritzsattel 1290 m, Ramssattel 824 m

volt benne jó minőségű út,és rosszabb,ill látvány út
Most megyünk a hónap végén.
Nokalm és a maltatal van terítéken.Meg ami jön.
Rengeteg van.
Közel Rohonc, kissé távolabb Lavamünd, még távolabb egy határszakasz szlovéniánál(nem tudom az út nevét), de messze az a legjobb. Jövő héten megyünk arrafelé páran...
egy ismerősöm arra vár mikor jön ki a vizes változat,és akkor venne egy lécserélt léghütésest a németektől,mert arra számít,hogy ott lecserélik akik tehetik, és igy eshet az ára a 3-4 év körülieknek
sziasztok!

Tudna valaki ajánlani egy jó kis szerpentines útvonalat az osztrák oldalon?
Előre is köszönöm.

Üdv.:Geri
az első két használt guminál én is intenzíven gyorsítottam 1-esben,de ennél a garnitúránál már egy kicsit belátobb lettem,de volt rá alkalom mikor elkentem a száját

leginkább mostanában 1-ben 2000-3000 között elváltok,(kezdő autóvezetőként oktatóm mondta,"1-ben csak megmozdítjuk a kocsiszekrényt")majd 2-ben jobban meghúzom 6-7,és igy tovább,de ha forgalmi viszonyok ugy kívánják, akkor nem igazán foglalkozom vele

legutobbi túrám alkalmával nem lehetett foglalkozni vele a szerpentineken,volt,hogy 1-be kellett visszaváltani és húzni a bajszát de rendesen,hogy felérjek a tetejére,ez kb össz vissz három nap alatt sacc/kb 200km összeadva,vagyis nem mérvadó
Szerintem 1 héten belül ott van futárszolgálattal.. Addig meg lehet enni jakszemet
Hát..............Kazahsztánban azért számítana................főleg ha el akarsz még kirgizisztánba is jutni.
Szerintem nem oszt nem szoroz. Főleg annak aki újonnan vette.

Mennyi egy GSA.. kicsit extrázva? 6 misi?több? 5 évesen meg kb 3.. szóval akármennyibe kerülhetnek ezek az apróságok, a lényegen nem változtat.
Úgy van kitalálva hogy KB hengerfejen el tudsz fordulni.
Viszont az első kis teló elég drága muri ha elfossa magát.
Én a Michelin Pilot Road 2-vel 38-ezret mentem...K.rvára tartós guma. Viszont erős első fékezésnél hajlamos volt megcsúszni. Most a Z8-at tesztelem az kicsit tapadósabb viszont nem hiszem, hogy túlszárnyalja a fent említett PR-2-őt.
A mostani szlovák kanyaron mindkét BMW-s ment mint állat.. az egyiket tudtam fogni úgy- ahogy a másikat meg egyáltalán nem. Az egyiken egy mili majrécsík se volt, a másikon volt, de nem sok. Szemre már a "csíkos" is úgy kanyarodott hogy azt fokozni nem lehet (látszólag) miközben a másik BMW-vel még mélyebben döntve kanyarodtak, még gyorsabban...ami ugyan olyan végtelenül természetes, és nyugodt dolognak tűnt kívülről

Félelmetes az a futómű, meg az a magabiztosság amit ad!
Már csak egy kérdésem van.. hogyan gyorsítasz ki? Mert én úgy nézem, az erős elrajtolásokkal radírozom a gumit. A 900-on feltűnő a fokozott kopás, a GS-en nem igazán számított ez (max a láncnak)

Valami kevésbé kopós következő gumi kellene majd.. vagy amin eleve nincs minta középen
Hamá gumi...................szlovákok most lőnek az enyhén határon kopott gumiért?
lehet van benne valami, elöttem ment a társam béjemvével a szerpentinen,minden kanyart bevett, a majrécsíkja meg van 3-4cm ,és egy tempót mentünk
bocs elírtam 65000km===56000km
hamár gumi,tavaly 65000km nél tettem fel a michelin 2ct,most 67000km van a motorban,a gumin most mértem 5,5mm mélységet,osztrák kanyarokat,ill Bled,majd Dolomitok lábát is megjárta,majré csík fél centi

ebben van 250km autópálya 140-160km/h, és egy 10km-es etap 200+km/h,és még egy 130km utassal normál tempó,szvsz nem rossz
Tavaly feltettem a Proadot. 6 mili mély árkai voltak. Beletettem 6 ezret(komoly teljesítmény), rámértem. Most is 6 mili
MIndig azt mondtam, ha csak 1 motorom lehet, az legyen 750+ s4(3) naked, amin kényelmesen ül az utas. A többit majd beszerezgetem mellé :D A crossmotorra már kitaláltam az ideológiát: Ha majd szermányolok a kölöknek, valahogy menni kell vele együtt a dunaparton
Szotyi1!

A Dunlop Roadsmartomban 2ct-s ütöttem a 22e km-t és szerintem,és mások szerint is még 2-3e km-t simán el fog gurulni!
Csabu!

még mindig a traktor gumi van fenn?
Mivel a bandit egyik se így pont jó.
Nekem túl hosszú a "must have" lista, a krosszmotortól a Ducati monsteren át a pályagépig, hogy abba biztos nem fér bele, nem lottózok :D