Az a futómű valami embertelen kurvajó, azzal mindenki úgy megy, mintha oda született volna. Egy ismerős F650cs-ről váltott R850R-re, előbbivel nem ment rosszul, de gyorsan se, utóbbival kiment a képből fél perc alatt, 1 hét összeszokás után.
Hágók és hegyi utak: Strafegg 1163 m, Pretul hegyi út 1600 m, Stuhleck hegyi út 1782 m, Pfaffensattel 1386 m, Semmering 984 m, Freistritzsattel 1290 m, Ramssattel 824 m, Hochwechsel hegyi út 1743 m
Hágók és hegyi utak: Strafegg 1163 m, Stuhleck hegyi út 1782 m, Pfaffensattel 1386 m, Semmering 984 m, Freistritzsattel 1290 m, Ramssattel 824 m
volt benne jó minőségű út,és rosszabb,ill látvány út
Közel Rohonc, kissé távolabb Lavamünd, még távolabb egy határszakasz szlovéniánál(nem tudom az út nevét), de messze az a legjobb. Jövő héten megyünk arrafelé páran...
egy ismerősöm arra vár mikor jön ki a vizes változat,és akkor venne egy lécserélt léghütésest a németektől,mert arra számít,hogy ott lecserélik akik tehetik, és igy eshet az ára a 3-4 év körülieknek
az első két használt guminál én is intenzíven gyorsítottam 1-esben,de ennél a garnitúránál már egy kicsit belátobb lettem,de volt rá alkalom mikor elkentem a száját
leginkább mostanában 1-ben 2000-3000 között elváltok,(kezdő autóvezetőként oktatóm mondta,"1-ben csak megmozdítjuk a kocsiszekrényt")majd 2-ben jobban meghúzom 6-7,és igy tovább,de ha forgalmi viszonyok ugy kívánják, akkor nem igazán foglalkozom vele
legutobbi túrám alkalmával nem lehetett foglalkozni vele a szerpentineken,volt,hogy 1-be kellett visszaváltani és húzni a bajszát de rendesen,hogy felérjek a tetejére,ez kb össz vissz három nap alatt sacc/kb 200km összeadva,vagyis nem mérvadó
Én a Michelin Pilot Road 2-vel 38-ezret mentem...K.rvára tartós guma. Viszont erős első fékezésnél hajlamos volt megcsúszni. Most a Z8-at tesztelem az kicsit tapadósabb viszont nem hiszem, hogy túlszárnyalja a fent említett PR-2-őt.
A mostani szlovák kanyaron mindkét BMW-s ment mint állat.. az egyiket tudtam fogni úgy- ahogy a másikat meg egyáltalán nem. Az egyiken egy mili majrécsík se volt, a másikon volt, de nem sok. Szemre már a "csíkos" is úgy kanyarodott hogy azt fokozni nem lehet (látszólag) miközben a másik BMW-vel még mélyebben döntve kanyarodtak, még gyorsabban...ami ugyan olyan végtelenül természetes, és nyugodt dolognak tűnt kívülről
Félelmetes az a futómű, meg az a magabiztosság amit ad!
Már csak egy kérdésem van.. hogyan gyorsítasz ki? Mert én úgy nézem, az erős elrajtolásokkal radírozom a gumit. A 900-on feltűnő a fokozott kopás, a GS-en nem igazán számított ez (max a láncnak)
Valami kevésbé kopós következő gumi kellene majd.. vagy amin eleve nincs minta középen
hamár gumi,tavaly 65000km nél tettem fel a michelin 2ct,most 67000km van a motorban,a gumin most mértem 5,5mm mélységet,osztrák kanyarokat,ill Bled,majd Dolomitok lábát is megjárta,majré csík fél centi
ebben van 250km autópálya 140-160km/h, és egy 10km-es etap 200+km/h,és még egy 130km utassal normál tempó,szvsz nem rossz
MIndig azt mondtam, ha csak 1 motorom lehet, az legyen 750+ s4(3) naked, amin kényelmesen ül az utas. A többit majd beszerezgetem mellé :D A crossmotorra már kitaláltam az ideológiát: Ha majd szermányolok a kölöknek, valahogy menni kell vele együtt a dunaparton
Fischbacher Alpok
Hágók és hegyi utak: Strafegg 1163 m, Pretul hegyi út 1600 m, Stuhleck hegyi út 1782 m, Pfaffensattel 1386 m, Semmering 984 m, Freistritzsattel 1290 m, Ramssattel 824 m, Hochwechsel hegyi út 1743 m
Hágók és hegyi utak: Strafegg 1163 m, Stuhleck hegyi út 1782 m, Pfaffensattel 1386 m, Semmering 984 m, Freistritzsattel 1290 m, Ramssattel 824 m
volt benne jó minőségű út,és rosszabb,ill látvány út
Nokalm és a maltatal van terítéken.Meg ami jön.
Rengeteg van.
Tudna valaki ajánlani egy jó kis szerpentines útvonalat az osztrák oldalon?
Előre is köszönöm.
Üdv.:Geri
leginkább mostanában 1-ben 2000-3000 között elváltok,(kezdő autóvezetőként oktatóm mondta,"1-ben csak megmozdítjuk a kocsiszekrényt")majd 2-ben jobban meghúzom 6-7,és igy tovább,de ha forgalmi viszonyok ugy kívánják, akkor nem igazán foglalkozom vele
legutobbi túrám alkalmával nem lehetett foglalkozni vele a szerpentineken,volt,hogy 1-be kellett visszaváltani és húzni a bajszát de rendesen,hogy felérjek a tetejére,ez kb össz vissz három nap alatt sacc/kb 200km összeadva,vagyis nem mérvadó
Mennyi egy GSA.. kicsit extrázva? 6 misi?több? 5 évesen meg kb 3.. szóval akármennyibe kerülhetnek ezek az apróságok, a lényegen nem változtat.
Viszont az első kis teló elég drága muri ha elfossa magát.
Félelmetes az a futómű, meg az a magabiztosság amit ad!
Valami kevésbé kopós következő gumi kellene majd.. vagy amin eleve nincs minta középen
ebben van 250km autópálya 140-160km/h, és egy 10km-es etap 200+km/h,és még egy 130km utassal normál tempó,szvsz nem rossz
A Dunlop Roadsmartomban 2ct-s ütöttem a 22e km-t és szerintem,és mások szerint is még 2-3e km-t simán el fog gurulni!
még mindig a traktor gumi van fenn?