Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Brembo-t vegyél ha teheted....az egész jó és nem bántja a tárcsát miközben jól fog....vagy ferodo...
Áh ................inkább rémülten kapaszkodom.
Dehogynem,hátsófékkel is irányítjuk a gépet!
650-esbe Repsol Moto Sintetico 10W40 nekem ez vált be.
Koszonom. Es olajba mit mondanal? Marka,viszkozitas?
Túl sokat vagy erősen fékezel.Nem kéne.
Nekem volt a gyári ami nem nyikorgott,EBC és AP nyikorog,de nálam sokszor lila a tárcsa,sztem mindegyik megég,viszont alig kopik a tárcsa.........amúgy kocsisorok között a nyikorgás sokkal hatékonyabb a hangos kipufogónál!
Iridium egy pólusú NGK CR8EIX.
Milyen gyertyat hasznalsz? Nekem 2 polusu, elteru tavolsagu a gyertya ket polusa.
Lehet az a baj?
Koszonom a valaszokat.
A masik kerdesem, olaj csere is kellene,mit ajanlotok? 10 w40 ? Castrol? Mol?
Szelep hezagot allitott mar valakinek a szereloje 400 as bandit,1994. Valtozo szelepvezerlesut? Pest megye, budapest kornyeken.... Nekem is kellene.
Koszonom!
Hátsó fékbetétem cserésnek tűnik. 34e km van a gépben, ~1-2 mm kopófelület van. Utána vas a vason. Dillemma: csere, de milyenre? Nem bánom ha valami drágább kicsit, csak a pofátlan drágát utálom, de azt mindenben. Mit javasoltok? (K8 1250 SA Bandit)
Ha a kipufogó dobom hátuljára rá van írva, hogy Not For Road Use, akkor az nem jelent jól ugye ?

Nincs látható helyen, csak leszerelés után vettem észre én is.
én tököltem a szimering kérdéssel. épp tegnap vettem a csapágyboltban méret alapján oda illő szimeringet. japán cucc kemény 360,- tallér volt...
Én is a héten rendeltem ilyet gyáriban, mert boltban nics ilyen. Betáraztam még nyakcsapágy porvédőből, is, mert érzésem szerint az lesz a következő csere, 4000-re ezelőtt húzni kellett rajta.
Az én motorom is ezt csinálta amikor megvettem használtan+nem ment minden henger.Keveset használta az előző gazdája.Karburátor fúvókák tisztítása után megjavult+karburátor szinkron állítás.Az előző évben is csinálta akkor a gyertya hézag volt túl nagy beállítása után meg szünt a megtorpanás.
Az én 650-em is ezt csinálja, 5-6 ezer közt gyorsítok kifele megtorpan utána normálisan gyorsul, ez azért rossz mert általában ebben a tartományban előzök mindig. De szerintem nekem a fogyasztásom is megnőtt, mert éppen 300km-t tudtam menni egy tartállyal
Off....Mint fő orr vadász ezt megcáfolom az őznek két színe van nyáron barna télen szürke. Volt alkalmam szemügyre venni mer nálunk otthon háziállatként volt nevelve kiskorától kezdve.
Más... Engem sem kerül el a defekt minden évben kijár belőle egyszer kétszer még szerencse, hogy haza értem vele. Kivetem a kereket és szomorúan láttam hogy a fogaskerék felőli oldalt a porvédő szikering elkopott és a fém távtartóba rendesen belehúzott három csíkot. Mivel három éle van a gyári szimeringnek és a csapágyboltban csak egyélű szimeringet kapni az megfelelő bele? Vagy ragaszkodjak a gyári szimeringhez?
Azért a szőke se rossz... ja,akkor szegény a keverék
Kivétel a mutáns őzek.
Hááát, az ősz barna inkább fekete lehetne míg az őznek világosbarna a színe mint a jó gyertyának....
Most felvettettem a haverjaimnak ezt, de nálunk mindenki a vidéken ŐSZ barnának hívja, egyedül a barátnőm mondja azt, hogy őz Megnéztem googléba és így is és úgy is mondják-írják
Még mindig keresek naked bandira plexit, senkinek nics elfekvőbe ?
Még nem hallottad?A normális gyertyakép őzbarna.
kb 5 rugó....
Szerintem egy mérettel nagyobb fűfúvóka mehetne bele.Simán szinkron kb:7000ft.