Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megvan a kapcsolód is :)
Csak a műszerfalat kell kivenni, az 2 csavar!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Most vettem egy túra plexit a 650s bandithoz, és az lenne a kérdésem hogy az egész fejidomot szét kell ahhoz szednem hogy kicseréljem, vagy van valami más megoldás is? Ha nem muszáj nem szedem szét az egészet.
Szia!
Ha felraktad az új szűrőt és elkezded önteni akkor valószínű látni fogod, hogy meddig kell rakni. Gondolom valami ablak van rajta.
Ne ez legyen a legnagyobb problémád.
Köszönöm a segítségét.
Most már tudom, vegyek 10 liter-es kiszerelésben olajat, az tuti elég lesz, és majd a szintig töltöm.
Hogy ez eddig nem jutott eszembe!
Remélem neked is így segítenek majd ha nem tudsz valamit!
ma megyek a mociért, készen van a kipuff tömésem, állítólag nagyon szép hangja lett
ja-ja pont ezt akartam írni!
Nincs rajta nívó szint jelölés?
Mert éppen addig kell feltölteni!
Sziasztok.
Azoktól kérdezem akiknek 94-es körüli 400-as banditája van.
Mennyi motor olaj kell bele?
A neten találtam 2,3Liter, de ha cserélem a szűrőt is akkor 2,8L, és még van 3,2 liter is? szóval?
És ti mit ajánlotok? Márka, viszkozitás?
Köszönöm
detto! én is sportdobbal vettem, vizsgánál szóltak is, hogy ez máshol nem biztos hogy átmenne....kis yoshimurára jó lenne vmi papír, bár kétlem, hogy lehet rá vmit okosítani.....
Szia!

65e. De a sima power 56...szvsz nincs sok értelme utcán a 2CT-nek, nagyon durván tapad a sima is, elöl egyszerűen képtelen vagyok elfékezni. Ha pályázol is, az más tészta.
Nincs előttem a számla, 2500huf rémlik
Hát akkor én megszívnám rendesen. Leo Vince dobom van, ezzel is vettem a gépet, de olaszból jött és a dobhoz nem volt semmi papír igaz a forgalomba helyezés előtti vizsgán az NKH nem problémázott semmit.

Be lehet szerezni ezt a vackot utólag valahogy?
Zajszintet egzakt módon mérni kizárólag süketszobában lehet. Minden egyéb külső zaj a mérést meghamisítja. Tehát útszélén ez nem megy
Ezek az osztrákok megnézték benne van-e a decibel killer,de nem kellett beindítani.
Ez a műbizonylat is egy baromság, nekem van "E" jelem, van műbizonylatom, csak éppen a dobnak, csak a palástja az eredeti. A belsejét teljesen átalakítottuk. Sokkal szebb lett a hangja és jobban is megy.
Ha a rendőrök nem csak a lehúzásra mennének, akkor az útszélén kellene zajszintet mérni, az lenne a perdöntő.
Csak ebben az esetben, nem lehetne az "E" jelzés nélküli dobokért tarhálni.
Enyémen rajta van,hogy 1250 Suzuki GSF 2008
Műbizonylat kellett ,szerencsére volt nálam,de úgy kellett megkeresnem ,azóta forgalmiban van.
Az enyémnek van műbizonylata.
Csak azt nem tudom, hogy mennyire gáz az, hogy a műbizonylat szerint R6-os Yamahára való?
Hmmm... Nem tudom ott, hogy működik, de állítólag idehaza nézik az E jelet.

Azóta se lettél okosabb, hogy mi kellett volna? Gondolom valami műbizonylat vagy hasonló.
Az Osztrákokat nem érdekelte az " E" jel hiába mutogattam nekik...Passzus kértek vagy mit.....
A baj nem azzal van, hanem az, hogy a látható helyen valszeg nincs E jelzés!
A betét hátulját vékonyan be kell kenni rézpasztával.Általában megszűnteti a nyikorgást.Nekem elöl-hátul nyikorgott,a paszta megoldotta a gondot.
Zöldi

Szia tudnál árat mondani michelin pilot power 2ct gumira ? Nagy Bandit méretben .
És menyibe fájt a porvédő szimering gyáriba?