Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor meg van oldva emeld feljebb a tűt,először csak eggyel.
Őz barna?
de van benne súber tű. egy vákumos membrán mozgatja, és a tűt lehet változtatni 4 pozíció közül. most a középsőben van, és a gyertya szép őz barna.
Tud valaki kb. árat a karbi szinkronra?
köszönöm
Ha melegben nem csinálja,akkor az van amit mondtam,kevés a benya.Itt ugyan nincs súber tű,de lehet állítani a keveréken csavarral,na azt kell belőni kicsit dúsabbra.
Karbi kipucolva. A szinkronra tudtok mondani egy körülbelüli árat?
Azt mondja az előző tulaj, hogy melegben ezt nem fogja csinálni, "hidegben" a 10-15 fokban szegényes neki a keverés.... hát nem tudom, várom a jó időt.
A vezérlés változása valószinűleg nem egyik pillanatról a másikra történik,hanem fokozatosan,nem lehet érezni.A szelephézag állítás szükséges jó dolog,de nem fogja megoldani a torpanást.Könnyen lehet,hogy egy rendes karbipucolás és szinkron sem segít teljes mértékben.Elképzelhető,hogy fúvókacsere oldaná meg a dolgot.Egy ügyes szerelő kellene hozzá,mert sokszor ők sem tudják tökéletesen beállítani.Nem biztos,de lehet,hogy az európai viszonyok más fúvókázást igényelnek..
Kukk ide:
http://www.gearingcommander.co...

Töltsd be a gsx 750 f áttételét vagy a gsx750 inazumáét, azzal kezdhetsz zsolozsmázni
Elviszem szerelőhöz, de az szelep hézag adatok tényleg kellenének.
Valaki tud segíteni?
A vezérlés váltás 5-6e fordulaton történik? A nem megfelelő szelep hézagtól lehet, hogy ezen a fordulaton dadog, megtorpan?
köszönöm
Zöldi!

Megálmodom, de szerintem a kisebb fogaskerék jobb lesz...
Kereslek a jövő héten!
"The running gear and suspension were also the same as the 600"

No, akkor az álmoskönyv szerint 15/47
Update, megtaláltam, a 600-as fogaskereke megy rá. CSak egy fogszám kéne hátra
Írtam amott egy javaslatot
Szép,de fordíts némi időt az olajhűtő puceválásra is!
Zöldi adatlapján van e-mail cím,ott érdeklődj,Ő a "házi"szálítonk!
Szevasztok! Régebben többször szóba került, hogy a rozsdás leömlőnek mivel érdemes neki esni. A rozsdamaró nem jó, viszont fém polír paszta annál inkább. 2 óra polírozás után ez az eredmény
(DL):
Uraim!

Nagyon komoly problémával küzdök...láncszettet szeretnék venni.
Nem szeretném csak ezért szétkapni a motort, naponta használom.
Sajnos nem tudom, hogy hol keressek japán belpiacosra.
Egy 750-es Banditról van szó.
Hálás lennék minden használható ötletért.
Kötözd rá magad
Tartogatom az erőmet a szélnek.
Az injektor lustáknak való A porlasztósban sincs mindegyikben tű,főleg amelyik membrános.Pedig a porlasztós volt az igazi....főleg mikor belerakódott vmi zöldség, téli állása alatt.Valahogy régebben nem volt ennyi kirakódás a benzinben.Már a benzin sem a régi.
Csak inyektoros bizgeréket használok.Sosevolt subertűm.
,NE MÁR ÍGY NEM SEGÍTÜNK.Nekem ezt Csinálta az ETZ,mondanám emelje feljebb a súber tűt ,de abban nincs.lehet,hogy az is kevés benzint kap hirtelen gáznál,de,hogy mitől?Nem állt sokat,mert akkor porlasztó lerakódás...etanol szép lassan kimossa-nagyon lassan......sajnos.
Én speciel azon gondolkozom hogy ha feketére festeném a szelepfedelet lehet megoldódna a baj.
Most már mind1 ez van...,ne baxtassuk,itt pl van egy 250-es, kb 6 éve van meg a csajnak hibátlan rohadt jó állapotú,tudom tudom ritkaság,de ilyen is van.
Mivel piros a szelepfedél igy változó szelepvezérlésű! A szelephézagot be lehet állítani de a változo vezérlés miatt ez szopás! Azaz nem egyszerű!
Kedves Zoli!
Nem is az volt a célom,mivel nem vagyok műszaki zseni! Csupán azt akartam mondani amit mondtam!