de van benne súber tű. egy vákumos membrán mozgatja, és a tűt lehet változtatni 4 pozíció közül. most a középsőben van, és a gyertya szép őz barna.
Tud valaki kb. árat a karbi szinkronra?
köszönöm
Ha melegben nem csinálja,akkor az van amit mondtam,kevés a benya.Itt ugyan nincs súber tű,de lehet állítani a keveréken csavarral,na azt kell belőni kicsit dúsabbra.
Karbi kipucolva. A szinkronra tudtok mondani egy körülbelüli árat?
Azt mondja az előző tulaj, hogy melegben ezt nem fogja csinálni, "hidegben" a 10-15 fokban szegényes neki a keverés.... hát nem tudom, várom a jó időt.
A vezérlés változása valószinűleg nem egyik pillanatról a másikra történik,hanem fokozatosan,nem lehet érezni.A szelephézag állítás szükséges jó dolog,de nem fogja megoldani a torpanást.Könnyen lehet,hogy egy rendes karbipucolás és szinkron sem segít teljes mértékben.Elképzelhető,hogy fúvókacsere oldaná meg a dolgot.Egy ügyes szerelő kellene hozzá,mert sokszor ők sem tudják tökéletesen beállítani.Nem biztos,de lehet,hogy az európai viszonyok más fúvókázást igényelnek..
Elviszem szerelőhöz, de az szelep hézag adatok tényleg kellenének.
Valaki tud segíteni?
A vezérlés váltás 5-6e fordulaton történik? A nem megfelelő szelep hézagtól lehet, hogy ezen a fordulaton dadog, megtorpan?
köszönöm
Szevasztok! Régebben többször szóba került, hogy a rozsdás leömlőnek mivel érdemes neki esni. A rozsdamaró nem jó, viszont fém polír paszta annál inkább. 2 óra polírozás után ez az eredmény
(DL):
Nagyon komoly problémával küzdök...láncszettet szeretnék venni.
Nem szeretném csak ezért szétkapni a motort, naponta használom.
Sajnos nem tudom, hogy hol keressek japán belpiacosra.
Egy 750-es Banditról van szó.
Hálás lennék minden használható ötletért.
Az injektor lustáknak való A porlasztósban sincs mindegyikben tű,főleg amelyik membrános.Pedig a porlasztós volt az igazi....főleg mikor belerakódott vmi zöldség, téli állása alatt.Valahogy régebben nem volt ennyi kirakódás a benzinben.Már a benzin sem a régi.
,NE MÁR ÍGY NEM SEGÍTÜNK.Nekem ezt Csinálta az ETZ,mondanám emelje feljebb a súber tűt ,de abban nincs.lehet,hogy az is kevés benzint kap hirtelen gáznál,de,hogy mitől?Nem állt sokat,mert akkor porlasztó lerakódás...etanol szép lassan kimossa-nagyon lassan......sajnos.
Most már mind1 ez van...,ne baxtassuk,itt pl van egy 250-es, kb 6 éve van meg a csajnak hibátlan rohadt jó állapotú,tudom tudom ritkaság,de ilyen is van.
Tud valaki kb. árat a karbi szinkronra?
köszönöm
Azt mondja az előző tulaj, hogy melegben ezt nem fogja csinálni, "hidegben" a 10-15 fokban szegényes neki a keverés.... hát nem tudom, várom a jó időt.
http://www.gearingcommander.co...
Töltsd be a gsx 750 f áttételét vagy a gsx750 inazumáét, azzal kezdhetsz zsolozsmázni
Valaki tud segíteni?
A vezérlés váltás 5-6e fordulaton történik? A nem megfelelő szelep hézagtól lehet, hogy ezen a fordulaton dadog, megtorpan?
köszönöm
Megálmodom, de szerintem a kisebb fogaskerék jobb lesz...
Kereslek a jövő héten!
No, akkor az álmoskönyv szerint 15/47
(DL):
Nagyon komoly problémával küzdök...láncszettet szeretnék venni.
Nem szeretném csak ezért szétkapni a motort, naponta használom.
Sajnos nem tudom, hogy hol keressek japán belpiacosra.
Egy 750-es Banditról van szó.
Hálás lennék minden használható ötletért.
Nem is az volt a célom,mivel nem vagyok műszaki zseni! Csupán azt akartam mondani amit mondtam!