Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vedd számításba, hogy az elmúlt két hónapban az időjárást tekintve nem sokaknak jutott eszébe hogy motort kéne MA venni!
A java majd most jön meglátod!
4 hónapig semmi jelentkezőm nem volt.Utána ekladogatva az extrákat külön evvel párhuzamosan lefelé téve az árat először idióta emaliesek meg pár megnéző,érdeklődő után 5 hónapra rá jött egy emberke megnézte és kifizette,elvitte.

Néztem is ki az arcomból mint a pingvin hogy ez most mivót?

Oszt annyi.
Ide is egy kicsit meg oda is.................fő a változatosság............nemaztmondom hogy leteszem a gépet merutcánveszélyes és csakapálya meraz szín hülyeség.
Hanem pár pályanapra,nyíltnapra fel kéne menni.
De a legjobban felszerelt,és a legszebb a többihez képest!
Íme a vas!
Nem a jót keresik a vevők, hanem az olcsót. Aztán a legolcsóbbak közül megveszik a legjobbat. A piacnak drága a motorod szerintem
Hát nem tudom.. 2000 utcai, külföldi túrakilométert bármikor elcserélnék 1000 pályakilométerre.. kár hogy nem kétszeres a szorzó a kettő ára között
Gyerekek!

Több mint egy hónapja fent van hirdetésben a vasam két helyen is! Ezidáig egy hívás sem volt rá! Ebből is látszik mennyire döglött a piac!
Pedig szerintem ahhoz képest,hogy milyen a gép,nem kérek érte sokat!
Zoli32!

Én azért inkább megyek 100X mondjuk Albániába,vagy az Alpokba,mint egyszer pályára!
Mert ha túrázni megyek,akkor legalább látok is valamit,míg a pályán csak elszédülök,és pár kör után elaludnék!
Szia!
A elözö héten szurtam ki a kis üzletet ,ahogy mentem a Váci uton Még motam is magamba hogy mikor lett az üzlet mert nem rémlet hogy lett volna
Detó de jó érzés hogy nem csak én megyek haza laposkuszásba ,a motoros dolgaimal ,
Srácok! Előre is elnézést ha valakit zavarna a dolog, de mivel többeket ismerek innen, gondoltam hátha valakinek segítség a tavaszi készülődéskor.
Most nyitottam egy barátommal közösen.
Remélem betértek majd.
www.darazsgarazs.hu
Benzincsap tömítésre lenne szükségem! Segítségeteket kérném hogy hol szerezhetnék mert a helyi márkaszerviz szivat!
Elöre is Köszönet!
Kezdd el adagolni, hogy ezen a döglött piacon még egy-két nyomottáras vasat érdemes lenne betárolni a későbbi extra haszon reményében
Én amikor a banditot vettem, azt mondtam a mamának, hogy üzletre lesz, mert jó ára volt.
Most, hogy harmadik éve megvan, már kezd gyanakodni.
Hiába mondom neki, hogy türelem. Most döglött a piac .
Én annak idején gazdaságilag megindokoltam a segmót, nekem konkrétan termeli a pénzt azzal járni, minden költségével együtt olcsóbb a bkv éves bérletnél is, az autónál meg a banditnál meg nagyságrendileg. Mondjuk egy endurót meg egy pályagépet az életben nem adnék be, az tény :DDDD
Én már nem merek motort hazahozni, mert az asszony kipakolja a cuccom a kutya mellé.
Most indulok a bankba. (Nem rabolni, utalni)
Ez az szívemből szóltál. Nekem már van robogóm Fiamnak majd veszek egy pitbikeot később, azzal mehetek én is
pálya motort(papír nélkül ofkórsz) majd akkor esetleg, ha házam lesz meg utánfutóm, vonóhorgom már van
Amúgy most pár hete volt fent egy XL500 honda, Baján, magyar rendszámmal árulták 110 ezerért, az lehet megért volna egy pillantást.
Monduk oda nem elmenni nemvolt az év ötlete
Én a 2011 szezon végén elmentem a Kalo Ringre, gondolván úgy is gatya a gumi közepe, lenyalom a szélét is, és hátha megérzem kicsit a motor és a saját határaimat, mert közúton fosok. Nagyon élveztem, de utána egy hétig lelkiismeret furdalásom volt, mert szegény bandita annyit kapott egy nap alatt, mint egész szezonban.
Szal szerintem az lenne az optimális, hogy marad a bandi a tempós és light-es túrákra, pályára meg venni valami lomot, amit nem sajnálunk.
Meg egy endúrót a hegyi ösvényekre, meg egy robogót a városba, meg 3-4 autót külömböző célokra.
Ezért most rámegyek a lottó ötösre.
Volt téma pár napja a bukócső, nem tud valaki olcsón 650-es bandithoz? 2005 évjáratú
Na jó,egy régi fehér Tiger befigyelhetne....
Azt írja a tulaj, hogy csak egy yoshimura st-1 vezérműtengelyt tett a motorba.
ST-1
Az én szintemen lényegesen kevesebb a költség.Pályagumi használtan,nem kéne melegítő meg ilyenek.
Mindkettőt kéne művelni valahogy.
Na igen, de pályán a gumit is kinyírod ennyi idő alatt. Arról nem is beszélve, hogy 4-5 napos túrán mész legalább 2000 km-t és motorozol összességében kb 40 órát. A hringen egy nap ha jól tudom 3×20 percet.

Sztem nem összehasonlítható a két dolog.