Szóltunk, hogy ez lesz ....Elsőre rakd PRI állásba a csapot, ez szabad átfolyást enged, várj pár percet és kocsiról bikázd. De előtte gyertyák ki, takarítsd meg őket. Ha ez nem adja meg a várt eredményt, akkor kb semmit nemtudsz csinálni, nem a mi éghajlatunkra vannak fúvókázva. Keress valakit, aki átfúvókázza, nem lesz egyszerű.
sziasztok! hát úgy néz ki beköszöntött a tél vagy 1,5-2 hónapja nem indítottam a mocit 400-as VC bandit gondoltam ma kicsit gyönyörködök a hangjába hát sajna nem jött össze volt amikor elindult de pár másodperc csak.... az öndindító teker szivató maxon de semmi úgy hallatszik mintha csak egy henger indulna el de semmi több holnap csinizek róla videót! szerintetek mi lehet vagy mit csinálok roszul? köszi előre is
Mindíg a földre teszem a WC-ben, sosem merült le, pedig sosem töltök rá.
Túl melegben sem érdemes tárolni, mert a nagy meleg ugyan úgy lemeríti, mint a nagy hideg!
Nekem eddig kint állt a moci hátul a sufniban......
Ekkor ugye a fő szempont a MAXIMÁLIS fagyálló védelem.....hiszen kint nem volt fűtés.
Én ezt megnézettem a benzinkúton.....tele tankoltam csontra.....kivettem az akkut, feltöltöttem, és feltettem a konyhaszekrény tetejére (ha nem tudod, vagy valaki nem tudja. A földre nem szabad tenni, mert valamiért lemerül.....erre senki nem tudja a választ, vagy ha a földre teszed, akkor tegyél alá egy deszkát)....
Alapban ennyi.....
De ugye milyen motoros az, akinek nem hiányzik a hang:-))))
Így Én is havonta 1-2 alkalommal kimentem, kitoltam a hóba, jégbe és beiondítottam......járattam kicsit miíg minden bemelegedett.....közép sztenderen meghúzattam 1-2-3-4-5-6 fokozatban.....
Így azért az olaj se ül le, a rendszert is átjárja az olaj (én mindig a lerakás előtt újra cseréltem)
Szóval ártani nem árt......így.
De ha csak kimész és beröffented 1-2 percre, akkor az nem tesz jót neki, mert a pára lecsapódik csak.....
Érdemes még - ha kint van valahol - a kipuffogót is teletömni, hogy ne akarjon beleköltözni senki.
Idéntől már fűtött garázsban áll a gép (anyáméknél), így tele tankoltam, lemosom majd, közép állvány, guminyomás, meg egy ponyva rá - és kész.....
Az olajban nincs sok....tavasszal meg így is-úgy is lecserélem.
Bocs nem jól emlékeztem a nagy az nem gumigyűrű ,hanem a membránnal együtt van . Amúgy a kicsinél szokott fajsot szívni. A szilikon amúgy egyiknek sem árt.
Jól van naaaaaaaaaaaa...
Túl melegben sem érdemes tárolni, mert a nagy meleg ugyan úgy lemeríti, mint a nagy hideg!
Ekkor ugye a fő szempont a MAXIMÁLIS fagyálló védelem.....hiszen kint nem volt fűtés.
Én ezt megnézettem a benzinkúton.....tele tankoltam csontra.....kivettem az akkut, feltöltöttem, és feltettem a konyhaszekrény tetejére (ha nem tudod, vagy valaki nem tudja. A földre nem szabad tenni, mert valamiért lemerül.....erre senki nem tudja a választ, vagy ha a földre teszed, akkor tegyél alá egy deszkát)....
Alapban ennyi.....
De ugye milyen motoros az, akinek nem hiányzik a hang:-))))
Így Én is havonta 1-2 alkalommal kimentem, kitoltam a hóba, jégbe és beiondítottam......járattam kicsit miíg minden bemelegedett.....közép sztenderen meghúzattam 1-2-3-4-5-6 fokozatban.....
Így azért az olaj se ül le, a rendszert is átjárja az olaj (én mindig a lerakás előtt újra cseréltem)
Szóval ártani nem árt......így.
De ha csak kimész és beröffented 1-2 percre, akkor az nem tesz jót neki, mert a pára lecsapódik csak.....
Érdemes még - ha kint van valahol - a kipuffogót is teletömni, hogy ne akarjon beleköltözni senki.
Idéntől már fűtött garázsban áll a gép (anyáméknél), így tele tankoltam, lemosom majd, közép állvány, guminyomás, meg egy ponyva rá - és kész.....
Az olajban nincs sok....tavasszal meg így is-úgy is lecserélem.
én,pl indítgatom,az aksit pedig kiveszem,majd indítgatás elött vissza