Jo-jo hogy megprobalta, de milyen szerszamokkal, milyen eszközökkel? Mivel allitottatok szinkront, mivelhangoltatok a kevereket? Gondolom nem fülre ment...
Pedig ott van Pali irasaban a varhato megoldas, nem megfelelö a keverekkepzes, de nem akarom megismtelni öt.
A Dyno szett pl mi alapjan lett kivalasztva, ki hangolta be?
Köszönöm a hozzászólásokat mindenkitől.Rosszul fogalmaztam tűszelepet a fészekkel akarják kicserélni.Csodálkozom én is hogy egy ilyen kevés kilométert futott motornak ilyen baja legyen."Ördög nem alszik"
Egy karbis mocinál nem sok mindentől lehet ilyen hibája! A keverék elszegényedése okozza a durrogást általában. Én ilyen sorrendbe csinálnám addig amíg nincs meg a hiba: fals ellenőrzés, karbipuc, karbi állítás+szinkron, kompresszió mérés, szelep vizsgálat+ csiszolás ha kell. Innen lehet még menni tovább de a bandira az már nagyon nem jellemző.
Sziasztok.
A bartomnak egy 1200-as bandital van gondja.Meg pedig az hogy a karburatorbol vissza durrog a legszurobe foleg hidegen szivatoval de ha mar bemelegedet akkor is csinalja csak nem egyfolytaba
Megvizsgalt mar sok mindent rajta de nem talaja a hibat.
Amociban van dinojet, nyitot kipufogo leo vince, sport butykos tengelyek. Ha valaki tudja a megoldast vagy tapasztalt mar hasonlot azt kerem segitsen mert mar lassan 5 honapja all a moci e problema miatt.
Én nagyon szerettem, tök igénytelen gép volt, az út szélén is meg lehetett csinálni ha valami gáz volt. Kaszni nem rohadt, csak a zöldet megrágták a disznók (Kusturica: Macskajaj)
Simán csak olyan volt mintha egy henger nem menne.
Nem is ment..............telefosta hűtőfolyadékkal.Elméletileg tömítéscserével megúszható de a forró gőz elcseszte a hengerfej felületét és síkolni köllött.........másodikra már a szelepeket is illeszteni.Harmadikra kuka a fej és olcsón megúszom bontottal az egy 20-asból megvan.
Volt.....2x.............de nem ilyen...............ha nem megy csak három henger akkor átégett a hengerfej tömítés.
Elsőre még fene tudta mi ez.....cseréltem gyertyapipát,kábelt,stb.......másodikra már rutinosan nem szarakodtam.
Szervízbe be oszt adtak neki.
Pontos és szabatos a megfogalmazásod. Amikor injektoros kocsink lett (Nexia) egyik henger nem akart menni. Kicsit megpadlóztam hátha kimegy belőle a dugulás, de semmi. Felhívtam a szakszervízt ahol nem akartak átverni és a következő rettenetesen drága gyógymódot javasolták: fogjak egy jóképű villáskulcsot 8 és 12 között, és egy jól irányzott koppantást hajtsak végre annál a hengernél lévő injektoron, amelyik nem megy, és miután rendbejött, szokjak rá arra, hogy 5-10e km-ként borítsak be valami injektortisztító folyadékot az üzemagyagba. Egyetlen koppantás és az alapjárat kisímult. Elmondta az illető, hogy az injektorban rendkívül pontos, illesztett felületek között, nagy nyomások, nagy folyadéksebességek vannak, ahol egy pici kosz már csodát tud tenni. Nem volt érdekelt abban, hogy fellendítsem a Wynn's, STP, Spuri (ez magyar) cégeket és egy injektorcserével sem akart átverni.... Azóta ezt teszem a motorommal is, amikor eszembe jut, veszek a Tuskóban egy flakonnal kőkemény 1600 Ft.-ért és beborítom egy teli tankba. Még azzal sem foglalkozom, hogy elméletileg egy flakon 60l benzinhez elég, a franc fogja ott lötybölgetni -töményebb, gyorsabban hat.... Azóta soha semmi bajom nem volt üzemanyag ellátással.
Téged át akarnak baszni szerintem. A benzin soha a büdös életben nem fogja megmarni, korrodálni a fémfelületeket. Ha koszos a benzin, az dugulásokat, szorulásokat fog okozni amit tisztítással kell eltávolítani.
Pedig ott van Pali irasaban a varhato megoldas, nem megfelelö a keverekkepzes, de nem akarom megismtelni öt.
A Dyno szett pl mi alapjan lett kivalasztva, ki hangolta be?
Egy karbis mocinál nem sok mindentől lehet ilyen hibája! A keverék elszegényedése okozza a durrogást általában. Én ilyen sorrendbe csinálnám addig amíg nincs meg a hiba: fals ellenőrzés, karbipuc, karbi állítás+szinkron, kompresszió mérés, szelep vizsgálat+ csiszolás ha kell. Innen lehet még menni tovább de a bandira az már nagyon nem jellemző.
Mikori a gép és hány km van benne?
A bartomnak egy 1200-as bandital van gondja.Meg pedig az hogy a karburatorbol vissza durrog a legszurobe foleg hidegen szivatoval de ha mar bemelegedet akkor is csinalja csak nem egyfolytaba
Megvizsgalt mar sok mindent rajta de nem talaja a hibat.
Amociban van dinojet, nyitot kipufogo leo vince, sport butykos tengelyek. Ha valaki tudja a megoldast vagy tapasztalt mar hasonlot azt kerem segitsen mert mar lassan 5 honapja all a moci e problema miatt.
A punto ment már 175-öt is alattam.
Simán csak olyan volt mintha egy henger nem menne.
Nem is ment..............telefosta hűtőfolyadékkal.Elméletileg tömítéscserével megúszható de a forró gőz elcseszte a hengerfej felületét és síkolni köllött.........másodikra már a szelepeket is illeszteni.Harmadikra kuka a fej és olcsón megúszom bontottal az egy 20-asból megvan.
Elsőre még fene tudta mi ez.....cseréltem gyertyapipát,kábelt,stb.......másodikra már rutinosan nem szarakodtam.
Szervízbe be oszt adtak neki.