Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyanazt mondom, mint Pali. Alapos pucolás. A fészkeidnek 100%, hogy semmi bajuk.
Jo-jo hogy megprobalta, de milyen szerszamokkal, milyen eszközökkel? Mivel allitottatok szinkront, mivelhangoltatok a kevereket? Gondolom nem fülre ment...
Pedig ott van Pali irasaban a varhato megoldas, nem megfelelö a keverekkepzes, de nem akarom megismtelni öt.
A Dyno szett pl mi alapjan lett kivalasztva, ki hangolta be?
a leirtak kozul azt hiszem ,hogy mar mindent kiprobalt es nincs siker
Sztem egy alapos karbi tisztítás
Eriknek üzenem én lennék a legboldogabb motoros a földön.Nem csak 20000.Kicsit elírtam.
Zölditől kérdezném mi lehet akkor a megoldás?
Köszönöm a hozzászólásokat mindenkitől.Rosszul fogalmaztam tűszelepet a fészekkel akarják kicserélni.Csodálkozom én is hogy egy ilyen kevés kilométert futott motornak ilyen baja legyen."Ördög nem alszik"
Szia!

Egy karbis mocinál nem sok mindentől lehet ilyen hibája! A keverék elszegényedése okozza a durrogást általában. Én ilyen sorrendbe csinálnám addig amíg nincs meg a hiba: fals ellenőrzés, karbipuc, karbi állítás+szinkron, kompresszió mérés, szelep vizsgálat+ csiszolás ha kell. Innen lehet még menni tovább de a bandira az már nagyon nem jellemző.

Mikori a gép és hány km van benne?
Sziasztok.
A bartomnak egy 1200-as bandital van gondja.Meg pedig az hogy a karburatorbol vissza durrog a legszurobe foleg hidegen szivatoval de ha mar bemelegedet akkor is csinalja csak nem egyfolytaba
Megvizsgalt mar sok mindent rajta de nem talaja a hibat.
Amociban van dinojet, nyitot kipufogo leo vince, sport butykos tengelyek. Ha valaki tudja a megoldast vagy tapasztalt mar hasonlot azt kerem segitsen mert mar lassan 5 honapja all a moci e problema miatt.
Igen, az néha az ember kezében maradt
Wartival csak a váltókarral volt gond.
Én nagyon szerettem, tök igénytelen gép volt, az út szélén is meg lehetett csinálni ha valami gáz volt. Kaszni nem rohadt, csak a zöldet megrágták a disznók (Kusturica: Macskajaj)
Trabiban le kellett hajolnom hogy kilássak.
Egy biztos, a Trabi kiló felett már nagyon tud vonyítani
wartburg 150 volt a csúcs...........de csak hallomásból..........nemmertem lenézni.

A punto ment már 175-öt is alattam.
Mentem én is már kétütemű Trabanttal 135-öt, a refi visszajelző izzónál volt a mutató tök függőlegesen
Hát nem könnyű az biztos.
A pakolás akkor szokott kimenni, ha valakinek nehéz a jobb lába....


Simán csak olyan volt mintha egy henger nem menne.

Nem is ment..............telefosta hűtőfolyadékkal.Elméletileg tömítéscserével megúszható de a forró gőz elcseszte a hengerfej felületét és síkolni köllött.........másodikra már a szelepeket is illeszteni.Harmadikra kuka a fej és olcsón megúszom bontottal az egy 20-asból megvan.
Ha átég a hengerfejtömítés, akkor bugyog a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadék... De nálam ilyen nem volt, csak a henger nem ment.
Volt.....2x.............de nem ilyen...............ha nem megy csak három henger akkor átégett a hengerfej tömítés.
Elsőre még fene tudta mi ez.....cseréltem gyertyapipát,kábelt,stb.......másodikra már rutinosan nem szarakodtam.
Szervízbe be oszt adtak neki.
Neked is ilyen gondod volt? csak azért kérdezem, mert nem értem mit akartál ezzel írni.
Nekem meg Tuskó és villáskulcs nélkül.
Pontos és szabatos a megfogalmazásod. Amikor injektoros kocsink lett (Nexia) egyik henger nem akart menni. Kicsit megpadlóztam hátha kimegy belőle a dugulás, de semmi. Felhívtam a szakszervízt ahol nem akartak átverni és a következő rettenetesen drága gyógymódot javasolták: fogjak egy jóképű villáskulcsot 8 és 12 között, és egy jól irányzott koppantást hajtsak végre annál a hengernél lévő injektoron, amelyik nem megy, és miután rendbejött, szokjak rá arra, hogy 5-10e km-ként borítsak be valami injektortisztító folyadékot az üzemagyagba. Egyetlen koppantás és az alapjárat kisímult. Elmondta az illető, hogy az injektorban rendkívül pontos, illesztett felületek között, nagy nyomások, nagy folyadéksebességek vannak, ahol egy pici kosz már csodát tud tenni. Nem volt érdekelt abban, hogy fellendítsem a Wynn's, STP, Spuri (ez magyar) cégeket és egy injektorcserével sem akart átverni.... Azóta ezt teszem a motorommal is, amikor eszembe jut, veszek a Tuskóban egy flakonnal kőkemény 1600 Ft.-ért és beborítom egy teli tankba. Még azzal sem foglalkozom, hogy elméletileg egy flakon 60l benzinhez elég, a franc fogja ott lötybölgetni -töményebb, gyorsabban hat.... Azóta soha semmi bajom nem volt üzemanyag ellátással.
Téged át akarnak baszni szerintem. A benzin soha a büdös életben nem fogja megmarni, korrodálni a fémfelületeket. Ha koszos a benzin, az dugulásokat, szorulásokat fog okozni amit tisztítással kell eltávolítani.