egyiket az első,másikat a hátsó kerékre,és akkor egész télen ellenőrzi a levegő nyomást is,plusz tőtyi a kkumulésönt,meg melegen tacsaja blokkbaja zolajat.
Nem. Azt akartam leírni- nem sikerült :) - hogy ha gyári még a légszűrőház, és sportszűrő van benne, akkor annak a papírra cseréje is megoldhatja.
Szokták kifurkálni a fedelet, meg kiszedni a gumit, hogy több levegő mehessen be, ha átfúvókázták a karbit.
Sőt, a Holeshot stage IV átalagításhoz konkrétan le kell vágni a komplett fedelet, hogy csak a keret tartsa bent a szűrőt, de ott már sport rendszer van, meg nagy fúvókák, meg gyújtásrotor.
Sportlégszűrő is van? Ha igen- és nem furkálta össze a légszűrőházat valamint nem szedte ki a zajcsillapító gumit- akkor papír szűrő be, és máris jobb lehet.
Azt a nagy 200 kilósat?
Tudja valaki(naná) a gyertyák meghúzási nyomatékát?
Szokták kifurkálni a fedelet, meg kiszedni a gumit, hogy több levegő mehessen be, ha átfúvókázták a karbit.
Sőt, a Holeshot stage IV átalagításhoz konkrétan le kell vágni a komplett fedelet, hogy csak a keret tartsa bent a szűrőt, de ott már sport rendszer van, meg nagy fúvókák, meg gyújtásrotor.
A karbi beállításához minimum az üveggyertya, de az is csak saccolás, igazából műszer kéne hozzá.