Nem egészen :) . A tesztelt motoron több "hibát" is találtak ( kuplung stb. ). Mint ahogy ott is írták a gyár nem fogadta el garanciának egyedi hibára hivatkozott.(ráadásul új konstrukció) A tesztben alkalmazott Actevo extra olajra gyanakodtak ( megjegyzem én is próbáltam de 3e km után kidobtam mert a váltó marhára akadozott és karcosan járt,szinte feszegetni kellett, előtte utána sem csinált ilyent azóta is motulozok :P ). Ha típushibáról beszélnénk akkor ez minden nagybanditra igaz lenne de erről szó sincs. Valóban előforduló a jelenség de nem számottevő. Egyébként a síráson kívül egyenlőre nem káros. Ha jól emlékszem a 4.-et mondtad ,hogy rossz? Az pedig azért érdekes mert ha az 5. hal el akkor az magyarázható az alacsony fordulaton való motorozással olajnyomás,olajáramlás, stb. De a 4. az érdekes.
Olvastam egy 1250-es tartós tesztet. 50 ezer után a 6. fokozat kereke ugyan olyan szar volt, mint az enyémen :-)
Ezek szerint nem változtattak semmit az anyagokon?
Nekem 2001-es van :-)
Túrapexi ügyben kérek segítséget. Olvastam, hogy a hátul ülőnek megváltozik az áramlás és így neki rosszabb az utazás mint a gyárival. Van tapasztalat erről?
na megtörtént a láncszett ill.gumi csere,szaki türelemes és odafigyelet legkissebb apró részletre is
első lánckerék alig akart lejönni,de a légkulcs segített neki,de csak a féket nyomták,nem akarta a váltót szétverni,
menetragasztót ill. zsírt használták ahol kellett,és perzse a nyomatékkulcsot is
össz költség 9500.-,de én 11000.-adtam mivel meg voltam elégedve a szakival,Ócsa KTM
az új gumi,az meg mint az álom,csak rá gondolsz a kanyarra és már fordul is
Olajcsere óta megszűntek a fülemet bántó zajok.
Melyik Louis-ba érdemesen menni?Graz vagy Bécs?
Ezek szerint nem változtattak semmit az anyagokon?
Nekem 2001-es van :-)
Túrapexi ügyben kérek segítséget. Olvastam, hogy a hátul ülőnek megváltozik az áramlás és így neki rosszabb az utazás mint a gyárival. Van tapasztalat erről?
Vagy esőruha.
Amúgy a bering jó szokott lenni.Hamár cordura.
első lánckerék alig akart lejönni,de a légkulcs segített neki,de csak a féket nyomták,nem akarta a váltót szétverni,
menetragasztót ill. zsírt használták ahol kellett,és perzse a nyomatékkulcsot is
össz költség 9500.-,de én 11000.-adtam mivel meg voltam elégedve a szakival,Ócsa KTM
az új gumi,az meg mint az álom,csak rá gondolsz a kanyarra és már fordul is
A házilagos nyíltolás sosem lesz olyan mint a gyári.