Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én spec a bécsi kagranerbe járok az van közelebb :P
Nem is olyan régen írtam, hogy a Castrol Actevo X-tra nekem sem ment többet 3e-nél.
Olajcsere óta megszűntek a fülemet bántó zajok.
Sziasztok!

Melyik Louis-ba érdemesen menni?Graz vagy Bécs?
Nem egészen :) . A tesztelt motoron több "hibát" is találtak ( kuplung stb. ). Mint ahogy ott is írták a gyár nem fogadta el garanciának egyedi hibára hivatkozott.(ráadásul új konstrukció) A tesztben alkalmazott Actevo extra olajra gyanakodtak ( megjegyzem én is próbáltam de 3e km után kidobtam mert a váltó marhára akadozott és karcosan járt,szinte feszegetni kellett, előtte utána sem csinált ilyent azóta is motulozok :P ). Ha típushibáról beszélnénk akkor ez minden nagybanditra igaz lenne de erről szó sincs. Valóban előforduló a jelenség de nem számottevő. Egyébként a síráson kívül egyenlőre nem káros. Ha jól emlékszem a 4.-et mondtad ,hogy rossz? Az pedig azért érdekes mert ha az 5. hal el akkor az magyarázható az alacsony fordulaton való motorozással olajnyomás,olajáramlás, stb. De a 4. az érdekes.
Bazz... a tiedben van hatodik?
Olvastam egy 1250-es tartós tesztet. 50 ezer után a 6. fokozat kereke ugyan olyan szar volt, mint az enyémen :-)
Ezek szerint nem változtattak semmit az anyagokon?
Nekem 2001-es van :-)
Már régi darab,kiszolgált...
Banditák!

Túrapexi ügyben kérek segítséget. Olvastam, hogy a hátul ülőnek megváltozik az áramlás és így neki rosszabb az utazás mint a gyárival. Van tapasztalat erről?
Tű és cérna.A rukka egy minőségi és drága cucc.
Oké,remélem szeptemberben jó idő lesz,motorozok egész hónapban legalább..igaz kilóg a seggem a gatyából
Szeptember. Horvátia.
Akkor mindig koncentrálj
Mostanában az elaladás miatt koncentráltam egy egy nagyobbra.És akkor nem esett.
Idén nem menni esőben,ha túrázol?Nem is motorom van,hanem tengeralattjáróm
Ne menj vízben.....................mivagyte Búvár?
Vagy esőruha.
Amúgy a bering jó szokott lenni.Hamár cordura.
A bőrrel csak az a baj,hogy átázik és nem szellőzik,régen én is bőrt használtam,kb 10 évig.....
A bőrt.
Sziasztok.Szétkopik a nadrágom,melyik textilnadrágot érdemes megvenni ami tényleg 100%-ig vízálló és tényleg szellőzik?
na megtörtént a láncszett ill.gumi csere,szaki türelemes és odafigyelet legkissebb apró részletre is
első lánckerék alig akart lejönni,de a légkulcs segített neki,de csak a féket nyomták,nem akarta a váltót szétverni,
menetragasztót ill. zsírt használták ahol kellett,és perzse a nyomatékkulcsot is
össz költség 9500.-,de én 11000.-adtam mivel meg voltam elégedve a szakival,Ócsa KTM
az új gumi,az meg mint az álom,csak rá gondolsz a kanyarra és már fordul is
Így van, a nittelőszem ugyanaddig tart mint a többi...
Ha így lenne, akkor mindig a nitelőszemnél menne tönkre, és nem így van. Továbbá lehet kapni végtelenített láncot utángyártottban is.
Én is úgy számolom, hogy 2-300 km-enkénti kézzel olajozással (láncszemenként ) elmegyek vele vagy 40.000 km-t.
K4-es a gépem, van benne 36000 és még a gyári lánc van rajta, igaz már csak pár ezret bír max. Itt a kivétel.
Azt tudom!
Talán azért mert a gyári lánc végtelenített!
A házilagos nyíltolás sosem lesz olyan mint a gyári.