Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Senki nem dönti fel szándékosan. A szélvédelemról annyit, én 180 magas vagyok az idom mindent a vállamra meg a bukómra terel. Lehet, hogy a ferdeszemüek az ő 165cm magasságukhoz tervezték, ahoz elég.
De ő nem olyan törpe mint te , neki kilóg a feje mögüle.
Köszönöm a válaszokat!
Én sem szívesen veszem meg a 400-st, de a feleségem 160-162cm magas és csak olyan vasat akar amiről le ér telitalppal a lába.
Pároltunk 600-st 500-st 400-st vasat, csak a 400 Bandit ami jó.
Ültetésben nem bízok, mert megveszem a vasat, átiratom, megveszem hozzá a kutyacsontot vagy az ültetőt, de semmi nem garantálja, hogy jó lesz ha meg nem jó adhatom el ha árába viszik akkor is bukom az átírást.
Csak ezért maradunk a 400-s Bandit-nál.
Megérteni én is megértelek!
Csak nem osztom a véleményedet!
Nem kell feldönteni!
Na végre megért valaki.
A fejidom 170cm felett nem sokat ér, ha dől a motor akkor meg lehet zsebbe nyulni.
Örülök, grat!
Legegyszerűbb, legolcsóbb?
Az egyiket fesd át a másik oldal színére!
A fejidomból meg ne engedj!
Fenét!
Metzeller Z6!
Má csak azé, mert az enyémen is ollan van!
Ja.................és 120-nál ötbe 7e nél......................majd 140-nél 6-ban megint 7e nél.És kímélőben voltam.
Na látod, végre egy jó tanács!
Amúgy úgy csinálom, ahogy írtad, fülre és érzésre, és nem próbálok 6.-ban 2.000-es fordulatról repülőrajtot venni.
Onnét csal lassan gyorsítok, vagy ha menni kell, hát visszaváltok!
Ha jót akarsz akkor a 400-as belpiacos motorokat elfelejted.
Úgy hogy emelkedőn előztem és az a marha hát szegény szembejött.Hogy képzeli.Na akkor jött az intenzív fék és vissza.De éreztem hogy nem kéne ennyire nagy fék.....csúszott az első kerék............viszont az ájudi meg ott volt.
Sikerült a pofáraesést elkerülni.
Nem sokon múlt.
Na végre valaki mellettem!
A legegyszerűbben hogy nem veszed meg.Komolyan mondom.Az egész 400-as szériát ne.
Sanyikám semmi baj!
Ezt nem nagyon értem, de sebaj, örexek!
Naná, nem is tagadom!
Azt nem írtam, hogy 1.500-nál váltok!
Általában 2.500-nál szoktam!
Sziasztok!
Kérdésem lenne.
Nézegetem a 400-s Banditokat és páron látom, hogy a bal oldali motor dekni fekete a jobb oldali szürke.
Mitől lehet ez?
Hogyan lehetne a legegyszerűbben és legolcsóbban orvosolni, hogy egyforma legyen?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Tony
Mindenkéd fejidomos lesz, az már tutti, de most akkor milyen gumi legyen az elejére? Dunlop sport radial k510 esetleg?
Nem kell szétpörgetni, de arra mindenképp ügyelni kell, hogy magasabb fokozatban nem szabad túlságosan lecsökkenteni a sebességet, illetve le ejteni a fordulatot, és onnan akarni kigyorsítani. Vissza kell váltani.
Ha valakinek van egy kis füle hozzá, akkor hallja milyen tartományban érzi jól magát a blokk, és mikor kezd rángatni, csörögni zakatolni.
Az 1250-es úgy tudom valamivel kisebb fordulaton dolgozik, mint az 1200-as levegős. Nagyobb is ~100cm3-vel. Szóval hallgass a füledre.....meg a jó tanácsokra
Bowden pucc, ha nem segít akkor pillangósor pucc.