Senki nem dönti fel szándékosan. A szélvédelemról annyit, én 180 magas vagyok az idom mindent a vállamra meg a bukómra terel. Lehet, hogy a ferdeszemüek az ő 165cm magasságukhoz tervezték, ahoz elég.
Köszönöm a válaszokat!
Én sem szívesen veszem meg a 400-st, de a feleségem 160-162cm magas és csak olyan vasat akar amiről le ér telitalppal a lába.
Pároltunk 600-st 500-st 400-st vasat, csak a 400 Bandit ami jó.
Ültetésben nem bízok, mert megveszem a vasat, átiratom, megveszem hozzá a kutyacsontot vagy az ültetőt, de semmi nem garantálja, hogy jó lesz ha meg nem jó adhatom el ha árába viszik akkor is bukom az átírást.
Csak ezért maradunk a 400-s Bandit-nál.
Na látod, végre egy jó tanács!
Amúgy úgy csinálom, ahogy írtad, fülre és érzésre, és nem próbálok 6.-ban 2.000-es fordulatról repülőrajtot venni.
Onnét csal lassan gyorsítok, vagy ha menni kell, hát visszaváltok!
Úgy hogy emelkedőn előztem és az a marha hát szegény szembejött.Hogy képzeli.Na akkor jött az intenzív fék és vissza.De éreztem hogy nem kéne ennyire nagy fék.....csúszott az első kerék............viszont az ájudi meg ott volt.
Sikerült a pofáraesést elkerülni.
Nem sokon múlt.
Sziasztok!
Kérdésem lenne.
Nézegetem a 400-s Banditokat és páron látom, hogy a bal oldali motor dekni fekete a jobb oldali szürke.
Mitől lehet ez?
Hogyan lehetne a legegyszerűbben és legolcsóbban orvosolni, hogy egyforma legyen?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Tony
Nem kell szétpörgetni, de arra mindenképp ügyelni kell, hogy magasabb fokozatban nem szabad túlságosan lecsökkenteni a sebességet, illetve le ejteni a fordulatot, és onnan akarni kigyorsítani. Vissza kell váltani.
Ha valakinek van egy kis füle hozzá, akkor hallja milyen tartományban érzi jól magát a blokk, és mikor kezd rángatni, csörögni zakatolni.
Az 1250-es úgy tudom valamivel kisebb fordulaton dolgozik, mint az 1200-as levegős. Nagyobb is ~100cm3-vel. Szóval hallgass a füledre.....meg a jó tanácsokra
Én sem szívesen veszem meg a 400-st, de a feleségem 160-162cm magas és csak olyan vasat akar amiről le ér telitalppal a lába.
Pároltunk 600-st 500-st 400-st vasat, csak a 400 Bandit ami jó.
Ültetésben nem bízok, mert megveszem a vasat, átiratom, megveszem hozzá a kutyacsontot vagy az ültetőt, de semmi nem garantálja, hogy jó lesz ha meg nem jó adhatom el ha árába viszik akkor is bukom az átírást.
Csak ezért maradunk a 400-s Bandit-nál.
Csak nem osztom a véleményedet!
Az egyiket fesd át a másik oldal színére!
Metzeller Z6!
Má csak azé, mert az enyémen is ollan van!
Amúgy úgy csinálom, ahogy írtad, fülre és érzésre, és nem próbálok 6.-ban 2.000-es fordulatról repülőrajtot venni.
Onnét csal lassan gyorsítok, vagy ha menni kell, hát visszaváltok!
Sikerült a pofáraesést elkerülni.
Nem sokon múlt.
Általában 2.500-nál szoktam!
Kérdésem lenne.
Nézegetem a 400-s Banditokat és páron látom, hogy a bal oldali motor dekni fekete a jobb oldali szürke.
Mitől lehet ez?
Hogyan lehetne a legegyszerűbben és legolcsóbban orvosolni, hogy egyforma legyen?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Tony
Ha valakinek van egy kis füle hozzá, akkor hallja milyen tartományban érzi jól magát a blokk, és mikor kezd rángatni, csörögni zakatolni.
Az 1250-es úgy tudom valamivel kisebb fordulaton dolgozik, mint az 1200-as levegős. Nagyobb is ~100cm3-vel. Szóval hallgass a füledre.....meg a jó tanácsokra