hát vmi gyönyörű ez agép, így ezzel az oldalidommal, én egenlőre megelégszek majd tavasszal egy 96-98 környéki bandittal is, csak jó legyen és olcsó és semmi gond vele, elég ritka az mikor ezek a tényezők egyszerre teljesülnek, olyna fél misi környékéiglenne á zsém kb
Hát nem tom mennyire ferráris, csak iylen kicsi fém és krómos. ami pont illik a polírozott felnimhez :) De köszi szépen ha járok arra bemegyek érte, bár elég messze van!
A 250-400-as Banditákon a hűtősapka a tank alatt találhato a a váznyak mögött. A kiegyenlitő tartály pedig az akkumlátor mellet. Így mindenképen meg kell bontani, ha meg akarod mérni a fagyállot.
A kupak BIZTOS hogy nem szorul bontára, hiszen BÁRMIKOR-Bárhol utána kell tudnod tölteni (Én specc kinyomtam az összes cuccot egyszer aTZR-emnél, mert a paripa nem birta az OFF_ROADOT és kiffort a víz:-)))))
Hogy a GS nagyobb e?
Hogy érted?:-))))
238ccm-vel biztos:-)))))
A többit nem tudom hisz soha nem volt 250-es mocim
De ahogy olvasom itt a témát a GS-be annyi jobb (szerintem) hogy nem pörög szét....
Én legalábbis nem szeretem azokat a gépeket amik 8-10.000-rel kell pörgetni hogy menjen is......
Ami pörög az nem tartós.....ez egyszerű fizika.........
pontosan nem tudom:-) De próbáld meg a hütőfolyadék betöltőnél mivel a vízedben ELEVE kell hogy legyen fagyálló - mivel a belső részeket az "kenni" és védi a rozsdától!
A puffertartály álltalában egy fehéres-átlátszó müanyag kis tartály (fél-1L nagyságú).......
nekem a yamahámon és az Apriliámon is az ülés alatt menetirány szerint a jobb oldalon volt (a 650es Banditában is ott van)
Ha nem tudod hogy van e most benne, akkor menj el egy benzinkútra ahol INGYEN bemérik neked!
De az is egy megoldás hogy leengeded az egészet és 50-50%-os arányban feltöltöd.
a fagyálló max 60%-ék lehet! Ezt nem ajánlatos túlépni! (50-50% = -32 fok!), amugy lehet venni tudtommal már kész elegyet is!
(elöl fém fékcső, prog. rugók, plexi, sportdob+gyári)