Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kb. 7k lesz az irányár, de majd csak tavasszal. de ha most megadod, akkor viheted:)
(elöl fém fékcső, prog. rugók, plexi, sportdob+gyári)
Bazsi.. mennyiért adod?
Janesz, gyűjts még egy kis pízt, és tavasszal viheted az enyémet. A motor megfelel a feltételeidnek:)
112e ft, én kb 100ért kaptam meg szereléssel színrefújva, csak később jött meg mint a motor.
Az idomot gyári kiegészítőként árulják, amúgy a németek készítik.
Nem gond, szoktam motorozni gyakran Tata felé.
hát vmi gyönyörű ez agép, így ezzel az oldalidommal, én egenlőre megelégszek majd tavasszal egy 96-98 környéki bandittal is, csak jó legyen és olcsó és semmi gond vele, elég ritka az mikor ezek a tényezők egyszerre teljesülnek, olyna fél misi környékéiglenne á zsém kb
ahh...
ITT megnézheted. Gyári tartozék. Van több is
Hmm, ez az idom nagyon jól néz ki! Meg lehet kérdezni mennyibe kerül így színrefújva?
1x összejöhetnék szoktam felmenni Tatára, hétvégén....dorog nem távolság neked ezzel a vassal...
az uj bandihoz gyári idomszetett is lehet venni? vagy utángyártott maszek?
Sziasztok!

Végre megvolt az ezres szervizem, és felkerült a régóta megrendelt oldalidom is.
Hát nem tom mennyire ferráris, csak iylen kicsi fém és krómos. ami pont illik a polírozott felnimhez :) De köszi szépen ha járok arra bemegyek érte, bár elég messze van!
koszi az infòt, majd ha folèpulok a holnapi mutètbol akkor megcsinàlom, remèlem addig nem fagy meg...
A 250-400-as Banditákon a hűtősapka a tank alatt találhato a a váznyak mögött. A kiegyenlitő tartály pedig az akkumlátor mellet. Így mindenképen meg kell bontani, ha meg akarod mérni a fagyállot.
az azèrt elèg beteg aki 10-18kozt hasznàlja...
èn 6-11kozt...max nèha 6.ba vègsebessègig az olyan 14-15ezer, olyankor nem azt nèzem hanem az utat
Tuttommal 10-18.000! között szokták pörgetni akkor megy nagyon.
Bár 10 ezernél a GS-is produkál már
ezèrt szeretnèk jovore gs-t vagy vmi mèg nagyobbat, szeretnèk jovore tùràzgatni...
n3
nem bontani, hanem "beonteni"-t akartam ìrni
A kupak BIZTOS hogy nem szorul bontára, hiszen BÁRMIKOR-Bárhol utána kell tudnod tölteni (Én specc kinyomtam az összes cuccot egyszer aTZR-emnél, mert a paripa nem birta az OFF_ROADOT és kiffort a víz:-)))))


Hogy a GS nagyobb e?
Hogy érted?:-))))
238ccm-vel biztos:-)))))
A többit nem tudom hisz soha nem volt 250-es mocim

De ahogy olvasom itt a témát a GS-be annyi jobb (szerintem) hogy nem pörög szét....
Én legalábbis nem szeretem azokat a gépeket amik 8-10.000-rel kell pörgetni hogy menjen is......
Ami pörög az nem tartós.....ez egyszerű fizika.........
a gs500 nagyobb mèretre mint a 250es bandit? lusta vok utànanèzni
ok,csak nem tudtam h hol lehet bonteni, de majd utànanèk...tehàt akkor az ulès alatt? koszi
pontosan nem tudom:-) De próbáld meg a hütőfolyadék betöltőnél mivel a vízedben ELEVE kell hogy legyen fagyálló - mivel a belső részeket az "kenni" és védi a rozsdától!

A puffertartály álltalában egy fehéres-átlátszó müanyag kis tartály (fél-1L nagyságú).......

nekem a yamahámon és az Apriliámon is az ülés alatt menetirány szerint a jobb oldalon volt (a 650es Banditában is ott van)

Ha nem tudod hogy van e most benne, akkor menj el egy benzinkútra ahol INGYEN bemérik neked!

De az is egy megoldás hogy leengeded az egészet és 50-50%-os arányban feltöltöd.
a fagyálló max 60%-ék lehet! Ezt nem ajánlatos túlépni! (50-50% = -32 fok!), amugy lehet venni tudtommal már kész elegyet is!
monokey, m3 platni + 522F karok, igazából egy givi maxia 52l-re hajtanék
Na végre
Monokey vagy Monolock tartó?