hy all elöbb vitt a nagybátyám 1200 s banditával mire 200 as tempót rájöttem hogy ilyenen akarok meghalni bandit forever májusban veszem a kistesóját széles utat
Passzolok olaj ügyben - Én Valvoline párti vagyok.........legalábbis eddig az volt a GS-ben - a Bandita meg ugye 400km-es - vagyis egyenlőre a szervíz intézi majd a cserét..............
Én mondjuk a helyedben ha már olajcsere akkor nem hagynám az olajat benne, mert ugye a használt olajban van minden......koksz, savasodás, lecsapodott pára.....stb.......
No most ugye a koksz és a víz már nem puszipajtások.....az nyomokban lévő só (ne konyhasóra gondolj:-) meg végképp nem..............A víz pedig egyenesen rossz..............
Szóval Én mindig FRISS 0km-es olajal tettem el a gépet - bár nekem az eltétel általában 1 hónapot jelent, hisz legyen -10 fok ha száraz az út legalább a városban megyek egy kört:-)))))
A nagy leírások serint télen ELEVE ne legyen benne olaj................
1., blokkmosó bele (autós boltokban kapható, vagy a banzinkutakon is)
2., motor megjárat (elmész a boltba)
3., kiöblit minden...
4., dugó vissza.......(leeresztő csavar)
5., kipuff olajos rongyal teletöm
6., gyertya ki, 1 KV kanál olaj bele a furatba, gyertya vissza
7., középállvány
8, gumik felfújva
9., tank TÖKIG tankolva
10., akku kivesz
11., motor letakar (lepedővel....ami szivja a párát, de tud száradni is)
Kösz a segítséget, de még lenne pár dolog.
Úgy gondoltam, hogy most megveszem az olajat, olajszűrőt, blokkmosót (hol találok, és milyet vegyek?), majd március (vagy ha hamarabb lesz jó idő akkor előbb) ahogy te is modtad kimosatom, olajszűrő fel, olaj be, és gyerünk.
Olajokat nézegettem:
Castrol Actevo X-tra 4T-re vagy Repsol Moto Sintetico 4T-re gondoltam.
A Repsolról azt olvastam (de ez csak egy dolog, ki tudja mi az igaz), hogy finomabb, simább a váltás, mint az Actevoval. Most a Totalcar Áruházban 4L - 7 120 Ft, szerintem nem rossz.
Sziasztok banditák!
Eljött a nagy nap és ma végre fény derült arra hogy hány lovas a jó bandit.Voltam vele utánállittatni az elektronikát a kipufogóhoz,feltették padra és láss csodát:keréken111paci azaz fötengelyen 125
Ugyhogy kb 20lovat tol rá a kipuff
Ironed holnap megyek csak postára nem felejtettem el a motyót.
Még valami nem tudjátok véletlenül hogy lehet kideriteni hogy mi a szinkódja egy motornak(jelen esetben bandit).Nincs esetleg valahol a mocin feltüntetve?
Az olajcserére - ha tényleg akkor volt - még ráérnél hiszen 6000km a periodus...........
De Én is amondó vagyok hogy télen az ÚJ olajjal álljon a gép (ezért ne is hajtom most a km-eket....hiszen még kell 500 az 1000-hez és utána ugye ki tudja mi lesz........jelenleg lassan tél van a időjósok szerint)
Előtte viszont nyomj bele Blokkmosót és menj vele egy kis kört (pár km).....így a mosó folyadék fellazit mindent, és igy alul kifolyik minden szutyok......
Hamarosan leteszem télre a motort, de még előtte akarok gondoskodni a jövő évi indulásról (olajcseréhez olaj vásárlás - talán télen olcsóbb).
Természetesen letisztítom, lezsírozom, pontosabban leolajozom a szükséges kenési pontokon, aksi ki, stb. A véleményekre lennék kíváncsi.
Ki milyen olajokat használ, és miért, melyik a "középút"? Hol lehet jó áron közepes vagy jó minőségűt beszerezni?
Nem vagyok egy őrült száguldozó (kis távokon kb. 100 km-en használom átlagosan), ezért eléggé melegszik is, szeretném ha még sokáig bírná a használatot, és jó lenne a hűtése is.
Szerintem már elkel a csere, mert kicsit felforrósodot "olajszagot" érzek kb. 50 km után (Nem vagyok egy nagy szerelő, csak a szervízkönyre hagyatkozom, meg a megfigyelésemre).
Olajcsere 2006.07.30-án volt 31 800 km-nél (34 000-el vettem), most 35 500 körül vagyok.
Most beszerezném az olajat, jó időben lecserélném, és irány a kanyarvadászat.
Előre is kösz a tanácsokat, véleményeket.
Akkor kivánok minnél elöbb milliókat, és még a bandit is megmaradhat:)
Az írásod végén miről is beszéltél, az asszonyról v a mociról?
Én mindig mosolygok ezen a bandit sokat pörög, meg bonyolult, meg öreg, meg megbízhatatlan írásokon. És ahogy Te is válaszoltál a kérdésre, perzse, h lehet megbízható, mert jappán!
Sokat pörög? 12e-nél adja le a maxot. "07es r6 15,5e-nél, kis zxr-ek 17nél. Akkor mi pörög sokat?
Bonyolult? Aki ezt mondja, remélem lesz lehetősége ledundizni egy mondjuk 10 éves vtech hondát, mondjuk egy r-es integrát, amikkel ugye nem nem az ósönbe szoktak járkálni, és nem is nagyon használják 6ezer alatt. Az arcát azért megnézném a próbakör után
csak most eléggé le vagyok korlátozva lehetőségileg ugyh bandikámat élem még egy max 2évig aztán eladom, és legközelebb csak akkor lesz motor mikor miliomos leszek!
"OldPiet
De most tényleg lehet jó és megbizható egy ilyen koros bonyolult moci?"
őő ezt a mondatot nem igazán értettem! De a válaszom egyszerü rá ! Persze!
Pl az enyém, és ez nem reklám mert nem akarom eladni (még), de belpiacos lego mint ahogy irtam, de msot hogy votl rajta egy kis műtét (zelepállitás, meg rá lett nézve mindenre) 10000 szer ezt a motort venném meg ha ujrakezdeném! Nem nagyképűség hibát nem találsz rajta! Ez köszönhető a szerncsének és a jó gazdának! Futómű karbi, blokk, lánc.... minden a szerviz szerint! Vezetek rola mindent, részletesen gyári szervizkönyv intervallumot betartom mindenböl, mindenböl a legjobbat (nem a legdrágábbat) és ésszel használom! És szerintem ha valamit ugy használsz ahogy kell az 50 év mulva is motor lesz! Nem hozom fel példának a régi teknikákat, MZ babetta Pannonia, mert azért az "igénytelenebb" teknika gondozás szempontjábol, és kevésbé részletes mint egy pörgös 400as bandita! De az biztos aki az én moccom köv gazdája lesz má most öszeteheti a két kezét!
Na jó ez az irás kicsit EGo lett lehet nagyon is... de ez van! Ami jo az jo! Csak sajan idővel el kell adni!
Viszont azt mondtam is asszonynak! (persze időkereten belül) de akárkinek nem adom oda! Mégha megfizeti az árát akkor sem! Legalább olyan jo gazdája legyen mint én voltam!
Blue nem azért de nézzd meg vanGS500-as 689 e Ftért 03/10 bagatell km-el ,meg 775e Ft-ért GS500F!-es K4-es 14 ekm-el és nefeledd 1,1 misiért kapsz vadi uj GS500F-t, most
A ritka jó állapotu is 550 e Ft (és a szervizben is aztz mondták arra hogy 1 a 100-bol )
A másik amivel érvelsz hogy mindegy az évjárat! Persze mert 10 év után bármelyik lehet egy hulladék.
De most tényleg lehet jó és megbizható egy ilyen koros bonyolult moci?
csupán megjegyeztem a dolgokat - mert ugye mint írom lehet hirdetni akármit akármennyiért ha nem viszik el - és ugye 7K-ért már iszonyat sok és sokfajta gépet lehet venni..........
Az évjárat engem se szokott érdekelni - és az "adatok" se, hiszen minden módosítható amit ember csinál (pl egy kis KM visszahajtás).......csupán hirtelen megcsapott az ihlett, hiszen 7K-ért K1-2-3-as Gs-t lehet Pl venni....
Én pl. - persze Én marha vagyok:-) - csak új gépet vettem és most is vettem - és ha neadj isten élek még 5-10 év múlva akkor is csak újat vennék......
És ugye ha 7K-t beizetek egy újba akkor már csak 1 milka a hitelem......de mire lejár a részlet akkor is még mindig JÓ áron tudom eladni!
A 400asokban pedig épp ez a bibi....a cimbié is össze-vissza volt gányolva.......mert nem volt hozzá alkatrész, nem az igaz volt......stb.........
Ez a gép kivülről kib@szott jól néz ki (tetszik a tankfestés is) - de ugye ismétlem Önmagam: az árat a vevő határozza meg - persze ha EL AKAROD ADNI.......
Nem is kell messzire menni....... Itt a cimbi (esSO) 8K környékén árulja a GS-t.......2004-es MAKULÁTLAN ÁLLAPOT, kevés KM.......és mégse viszik el.......(eddig legalábbis)
a levinné 7-650 környékére szerintem pár nap és nem lenne mocija.........
Persze ehhez viszont nyelni kell egyet.............
Szerintem meg igen is el fogja adni 700ért! Vagy akörül! Ha nézegeted hirdetéseket elég lepukkant hulladékokat árulnak 400-550ig. A400as kategoriába évjárattol függetlenül! Azt meg azért tegyük hozzá hogy semmit nem jelent milyen évjárat van a forgalmiba mert japán belpiacos motorok mind legozva vannak! Szoval lehet hogy egy 94es vázba 97es blokk van hisz VC pl volt 94-97ig. És ugyanigy lehet forditva! Már csak ha a sajátombol indulok ki! Váz a régi hátsó lengövilla, lábtartó konzolok, "97es szériábol valók... blokkrol nem merek nyilatkopzni! Mert már mondták rá hogy ujabb azt is hogy régebbi! De pöcc röff az biztos! :D Mert most lett megnyitva, karbi is blokk is! Szoval én ha vennék motort csakis kizárolag a minőségre mennék! Szerintem az minden pénzt megér! Az meg h a forgalmiba 91vagy 97van tökmindegy. Meg amugyis a régi váz/burkolat sokkal jobban néz ki!
más: Bazsi csak tán nem SuperMotora akarsz váltani!?!?!?
A 7k az irányár, és azért ennyi, mert tavaszig még van időm. Ha télen elviszik közel ennyiért, akkor jó, ha nem, tavasszal úgyis jön a szezon, akkor könnyebb lesz.
És azért vannak benne-hozzá cuccok, (persze azoknak az ára soha nem jön vissza, tudom) és az állapot sem mindegy. De nem is akarok magyarázkodni
Ja, és "97es.
Jól néz ki, de nem épp tegnapi csirke.......
Szóval nem akarom elvenni a kedved de 7K-ért tutira nem fog elmenni
A kollegámék 2 évig árulták 450-ért....majd 350-ért NAGY nehezen elvitték........
Én is NAGYON alámentem az árnak - bár ugye a GS-be volt is minden.....főleg KM.-)
És ugye nekem az volt a célom hogy a bankot és az új mocit tudjam befizetni......
Vagyis ha a bank már csak 200 lett volna akkor akár 350-ért is eladtam volna - csak vigyék, hisz ÚJ paripa kellett
hát annyim nem lesz, szval nem az enyim lesz a mocid, nem baj majd találok vmilyet, és ha igazából azt mondjátok, hogy széthajthatlan motor a bandit, akkor annyiranincs mitől félnem...
színkódok:
- kék: YHJ, fekete: YAY, ezüst: YD8, piros: YHH, szürke: YHG
- Grey, BLue, Silver
A forgalmimban annyi van: 10 FEKETE
És cuzzame?
Itt a SUZUKI SZINKÓD választék:
http://www.cyclecolor.com/id31...
Egyáltalán nem zavaró a hangja,egyfolytában azt hallgatnám
Az már igen szép teljesítény
Lehet tudni, hogy mennyi volt a Finster dob?
Hosszú úton nem zavaró a hangja?
Színkódról sajna nem tudok semmit
Én mondjuk a helyedben ha már olajcsere akkor nem hagynám az olajat benne, mert ugye a használt olajban van minden......koksz, savasodás, lecsapodott pára.....stb.......
No most ugye a koksz és a víz már nem puszipajtások.....az nyomokban lévő só (ne konyhasóra gondolj:-) meg végképp nem..............A víz pedig egyenesen rossz..............
Szóval Én mindig FRISS 0km-es olajal tettem el a gépet - bár nekem az eltétel általában 1 hónapot jelent, hisz legyen -10 fok ha száraz az út legalább a városban megyek egy kört:-)))))
A nagy leírások serint télen ELEVE ne legyen benne olaj................
1., blokkmosó bele (autós boltokban kapható, vagy a banzinkutakon is)
2., motor megjárat (elmész a boltba)
3., kiöblit minden...
4., dugó vissza.......(leeresztő csavar)
5., kipuff olajos rongyal teletöm
6., gyertya ki, 1 KV kanál olaj bele a furatba, gyertya vissza
7., középállvány
8, gumik felfújva
9., tank TÖKIG tankolva
10., akku kivesz
11., motor letakar (lepedővel....ami szivja a párát, de tud száradni is)
Úgy gondoltam, hogy most megveszem az olajat, olajszűrőt, blokkmosót (hol találok, és milyet vegyek?), majd március (vagy ha hamarabb lesz jó idő akkor előbb) ahogy te is modtad kimosatom, olajszűrő fel, olaj be, és gyerünk.
Olajokat nézegettem:
Castrol Actevo X-tra 4T-re vagy Repsol Moto Sintetico 4T-re gondoltam.
A Repsolról azt olvastam (de ez csak egy dolog, ki tudja mi az igaz), hogy finomabb, simább a váltás, mint az Actevoval. Most a Totalcar Áruházban 4L - 7 120 Ft, szerintem nem rossz.
Mi a véleményed róla?
Eljött a nagy nap és ma végre fény derült arra hogy hány lovas a jó bandit.Voltam vele utánállittatni az elektronikát a kipufogóhoz,feltették padra és láss csodát:keréken111paci azaz fötengelyen 125
Ugyhogy kb 20lovat tol rá a kipuff
Ironed holnap megyek csak postára nem felejtettem el a motyót.
Még valami nem tudjátok véletlenül hogy lehet kideriteni hogy mi a szinkódja egy motornak(jelen esetben bandit).Nincs esetleg valahol a mocin feltüntetve?
De Én is amondó vagyok hogy télen az ÚJ olajjal álljon a gép (ezért ne is hajtom most a km-eket....hiszen még kell 500 az 1000-hez és utána ugye ki tudja mi lesz........jelenleg lassan tél van a időjósok szerint)
Előtte viszont nyomj bele Blokkmosót és menj vele egy kis kört (pár km).....így a mosó folyadék fellazit mindent, és igy alul kifolyik minden szutyok......
Én eddig a www.formula3000.hu oldalon vásároltam az olajat
Hamarosan leteszem télre a motort, de még előtte akarok gondoskodni a jövő évi indulásról (olajcseréhez olaj vásárlás - talán télen olcsóbb).
Természetesen letisztítom, lezsírozom, pontosabban leolajozom a szükséges kenési pontokon, aksi ki, stb. A véleményekre lennék kíváncsi.
Ki milyen olajokat használ, és miért, melyik a "középút"? Hol lehet jó áron közepes vagy jó minőségűt beszerezni?
Nem vagyok egy őrült száguldozó (kis távokon kb. 100 km-en használom átlagosan), ezért eléggé melegszik is, szeretném ha még sokáig bírná a használatot, és jó lenne a hűtése is.
Szerintem már elkel a csere, mert kicsit felforrósodot "olajszagot" érzek kb. 50 km után (Nem vagyok egy nagy szerelő, csak a szervízkönyre hagyatkozom, meg a megfigyelésemre).
Olajcsere 2006.07.30-án volt 31 800 km-nél (34 000-el vettem), most 35 500 körül vagyok.
Most beszerezném az olajat, jó időben lecserélném, és irány a kanyarvadászat.
Előre is kösz a tanácsokat, véleményeket.
Az írásod végén miről is beszéltél, az asszonyról v a mociról?
Én mindig mosolygok ezen a bandit sokat pörög, meg bonyolult, meg öreg, meg megbízhatatlan írásokon. És ahogy Te is válaszoltál a kérdésre, perzse, h lehet megbízható, mert jappán!
Sokat pörög? 12e-nél adja le a maxot. "07es r6 15,5e-nél, kis zxr-ek 17nél. Akkor mi pörög sokat?
Bonyolult? Aki ezt mondja, remélem lesz lehetősége ledundizni egy mondjuk 10 éves vtech hondát, mondjuk egy r-es integrát, amikkel ugye nem nem az ósönbe szoktak járkálni, és nem is nagyon használják 6ezer alatt. Az arcát azért megnézném a próbakör után
csak most eléggé le vagyok korlátozva lehetőségileg ugyh bandikámat élem még egy max 2évig aztán eladom, és legközelebb csak akkor lesz motor mikor miliomos leszek!
"OldPiet
De most tényleg lehet jó és megbizható egy ilyen koros bonyolult moci?"
őő ezt a mondatot nem igazán értettem! De a válaszom egyszerü rá ! Persze!
Pl az enyém, és ez nem reklám mert nem akarom eladni (még), de belpiacos lego mint ahogy irtam, de msot hogy votl rajta egy kis műtét (zelepállitás, meg rá lett nézve mindenre) 10000 szer ezt a motort venném meg ha ujrakezdeném! Nem nagyképűség hibát nem találsz rajta! Ez köszönhető a szerncsének és a jó gazdának! Futómű karbi, blokk, lánc.... minden a szerviz szerint! Vezetek rola mindent, részletesen gyári szervizkönyv intervallumot betartom mindenböl, mindenböl a legjobbat (nem a legdrágábbat) és ésszel használom! És szerintem ha valamit ugy használsz ahogy kell az 50 év mulva is motor lesz! Nem hozom fel példának a régi teknikákat, MZ babetta Pannonia, mert azért az "igénytelenebb" teknika gondozás szempontjábol, és kevésbé részletes mint egy pörgös 400as bandita! De az biztos aki az én moccom köv gazdája lesz má most öszeteheti a két kezét!
Na jó ez az irás kicsit EGo lett lehet nagyon is... de ez van! Ami jo az jo! Csak sajan idővel el kell adni!
Viszont azt mondtam is asszonynak! (persze időkereten belül) de akárkinek nem adom oda! Mégha megfizeti az árát akkor sem! Legalább olyan jo gazdája legyen mint én voltam!
De azért előfordul hogy valaki kurva kevest megy pl én csak 5 e-t/ év , igaz az is már egy K4-nél 20 e km-lenne
Én nem nagyon hiszek az 5 éves 6 ezer km-es motorokban
Legfeljebb majd rám vártok a túrákon.
A másik amivel érvelsz hogy mindegy az évjárat! Persze mert 10 év után bármelyik lehet egy hulladék.
De most tényleg lehet jó és megbizható egy ilyen koros bonyolult moci?
Én kivánom hogy a legjob áron tudd eladni!
csupán megjegyeztem a dolgokat - mert ugye mint írom lehet hirdetni akármit akármennyiért ha nem viszik el - és ugye 7K-ért már iszonyat sok és sokfajta gépet lehet venni..........
Az évjárat engem se szokott érdekelni - és az "adatok" se, hiszen minden módosítható amit ember csinál (pl egy kis KM visszahajtás).......csupán hirtelen megcsapott az ihlett, hiszen 7K-ért K1-2-3-as Gs-t lehet Pl venni....
Én pl. - persze Én marha vagyok:-) - csak új gépet vettem és most is vettem - és ha neadj isten élek még 5-10 év múlva akkor is csak újat vennék......
És ugye ha 7K-t beizetek egy újba akkor már csak 1 milka a hitelem......de mire lejár a részlet akkor is még mindig JÓ áron tudom eladni!
A 400asokban pedig épp ez a bibi....a cimbié is össze-vissza volt gányolva.......mert nem volt hozzá alkatrész, nem az igaz volt......stb.........
Ez a gép kivülről kib@szott jól néz ki (tetszik a tankfestés is) - de ugye ismétlem Önmagam: az árat a vevő határozza meg - persze ha EL AKAROD ADNI.......
Nem is kell messzire menni....... Itt a cimbi (esSO) 8K környékén árulja a GS-t.......2004-es MAKULÁTLAN ÁLLAPOT, kevés KM.......és mégse viszik el.......(eddig legalábbis)
a levinné 7-650 környékére szerintem pár nap és nem lenne mocija.........
Persze ehhez viszont nyelni kell egyet.............
más: Bazsi csak tán nem SuperMotora akarsz váltani!?!?!?
És azért vannak benne-hozzá cuccok, (persze azoknak az ára soha nem jön vissza, tudom) és az állapot sem mindegy. De nem is akarok magyarázkodni
Ja, és "97es.
Jól néz ki, de nem épp tegnapi csirke.......
Szóval nem akarom elvenni a kedved de 7K-ért tutira nem fog elmenni
A kollegámék 2 évig árulták 450-ért....majd 350-ért NAGY nehezen elvitték........
Én is NAGYON alámentem az árnak - bár ugye a GS-be volt is minden.....főleg KM.-)
És ugye nekem az volt a célom hogy a bankot és az új mocit tudjam befizetni......
Vagyis ha a bank már csak 200 lett volna akkor akár 350-ért is eladtam volna - csak vigyék, hisz ÚJ paripa kellett
Szóval 7 szerintem alapban sok....egy 5-550 TALÁN.....
Bár ugye tök mindegy ki mit mond, hiszen NEM a vevő mondja meg az árat - hacsak nem mazhista:-)
Az árakat a PIAC és a VEVŐ diktálja