Kérdésem volna hozzátok! Gyertyákat, légszűrőt akarok cserélni Béla királyon, tud valaki adatot írni (típus szám) vagy hol érdemes, hol lehet olcsóban venni?
"Valszeg a Suzuki is rájött, nem túl jó az ötlet, ezért lehet ez a leszóltak a központból dolog"
Igazad van,de..azért az durva hogy egy "mindenkinek odaadott széthajtott" motort akarnak adni 1.8M.ba..
Amikor a piac tele van megkimélt extrákkal felszerelt 10-15E Km-t futott darabokkal 1.7M-2.0M között.
Annak a motornak majdnem reális volt az ára amikor 1.3M kértek érte ha a piacot nézzük.De lehet hogy én látom rosszul.
Egy kedves emlékem a BK-ről,tesztnapon kifordultunk az egyenes országuti részre,előtte lemaradtam a felvezetőtöl, na lássuk: hogy gyorsul 1-ben, gázt neki..............fördulatmérő fel...........semmi,enyhe gyorsulás...ááá mondom ezt a kuplungos sz.rt adták.........hoppá hoppá mintha ficeregne a hátulja.............ja,hogy húztam 15-20 m gumicsikot.......ja bocsi ezt már szeretem......
na látod
Aki olvasgatja itt az írásaimat tudja, hogy nem az arcoskodás megy a részemről. Aki megérdemli persze leoltom, de az ritka.
De ha már pénz: gondolj bele, aki megvette teljes 3,2 millás áron anno a motort, és bukott az akciónál, amikor újonnan volt 2,5 milla, majd újabb 1 milliót azóta.........
Valszeg a Suzuki is rájött, nem túl jó az ötlet, ezért lehet ez a leszóltak a központból dolog.
Akkor valamit félreértettem:''most nézem, milyen motorral mondod mindezt'' mondat alapján. Azt hittem az fz6 ide már kevés.
A motoromat vitte volna a bank a havertol,jó áron vettem,tehát 3,5 év után olyan 100-150e bukó,ha gyorsban adnám el. Egyszer,ha már anyagiaskodni akarunk.
Valóban nagy élmény volt a BK,igy 90% hogy a következő motorom az lesz.
Félreértés oka lehet, 2 csapattal is motorozom és mindig van egy két '' lesza.om a fogyasztást csak stiften megyek'' dumagép, akik mint leirtam löttyint a tankba néha és a városban karistol, olyan évi 1000-1500 kmt.
Amit irtam tegnap: olyan mint amikor minden 20 éves 320-as benzines bmw-t akar,de pár hét múlva 1,1-es kis pözsóban látod őket!
á, nem erre gondoltam, nem a pénzre, hanem arra, hogy a tied ára is a béka segge alatt van. Mondjuk, amíg nincs egy ilyened csak a szád jár. Ha teheted vegyél egyet, akár az Fzn mellé is, nagy élmény lesz.Mi köze ehhez annak, hogy GSR-em is volt? Azon szoktam vissza a nagymotorra, elég sokat kihagytam. Van egy robogóm is, Yamaha Nem besértődni kell, csak mielőtt bejössz egy topikba és fikázol gondold végig, nem leszel megdícsérve érte.
Úgy látom ez is olyan ducati fórum jellegű topic,ha nem a bk-t dicséred akkor h.lye vagy!?
BearDr arcoskodhatsz,(pláne hogy gsr-ed volt) ,megnyugtatlak holnap reggel megvehetném az fz6 mellé!
Ne erről beszéltem,én még soha nem vonattam ki télre,akkor megyek vele amikor akarok.
Sok motorost ismerek,aki rajol a 3 éves gsxr1000-el de 1000-ért tankol,meg a vasárnapi 3-500 km-s túrákat mindig lemondják,á dehogy a benzin miatt! Kivonatja-visszateszi,de 1500 kmt nem megy egy szezonban!
Hitegesd magad azzal amivel akarod,az okosabbja tudja ezt már itt is!
Nézegetem a bk-kat de ilyen 1,2-1,5 fellángolásokat nem nagyon láttam eddig.
na lementem a garázsba kicsit bedurrantani, hadd járjon egy kicsit...
geci jó volt hallgatni
ki nem mentem vele mondjuk, viszont azóta meg havazik
sztem ez a gép nagyon megéri azt az árat amit adni kell érte mostanában, és a fenntartása sem sokkal több mint mondjuk egy 650-esnek. ez 2-3 lityivel eszik többet MAX városban, azon kívül meg ua, vagy kvesebbett..
ugye ott kb 140-es utazó, itt meg 200 ugyanannyi nyálból...
EL MEG NEM ROMLIK:)
és a fék, futómű, motor meg mind mind szuperlatívusz!
Tegnap fél-5 körül rakták fel..5kor zárnak..
Van egy "belsősöm" reggel 10kor hivtam hogy mit tud róla..
Majd közölte hogy mindegy mert a központból kiszóltak nekik hogy vigyék fel az árat.
Úgy hogy kb fél órám lett volna megvenni
Látod BearDr megmondta: Kitisztul a piac
Biztos a Suzuki Hollósnál is olvasták a tegnapi B-king topicot
Nem kell annyit baszakodni a vásárlásnál és akkor megvehetted volna olcsobban, Tudod. Meglátni és megszeretni!
A suzuki hollósnál a fejükhöz kaptak..
Amiről beszéltem,tegnap felraktak egy kinget 1.29M 36000e Km-el
Ma reggel már 1.79M lett.
Na ezért az árért már tényleg sok..főleg hogy teszt motor volt.
Igazad van!
Mi a picsának veszed meg, ha nem birod fentartani! Attól függetlenűl
lehet vele spórolni pl: én kiszoktam vonatni ideiglenesen és ugye nuku kötelező, adó.
Akkor a ZZR,GTR, Busa is kidobott pénz?
Menjek Simsonnal mert keveset eszik meg kevesebbe kerül az űzemeltetése? A FASZT
Én ugy vagyok vele, ha megtehetem, hogy ilyen motort fentartsak mert én ilyet akarok meg tetszik és kedvelem vele a motorozást akkor ilyet veszek. Ha nem tehetem meg akkor nem veszem meg hanem azon töröm a fejem, hogy: Hogy a picsába teremtsem meg a rávalót és nem irigylem a másik embert, hogy neki van! Valamit biztos jobban csinál mint én, hogy neki telik nekem meg nem. Én legalábbis igy vagyok ezzel a dologgal.
Köszönöm a meghallgatást!
a B-king soha nem a takarékos, vagy az ésszerű költségekkel járó motor volt. Aki ilyet vett tisztában volt ezzel, aki nem az hülye. Nem fog lemenni az ára, kitisztul a piac, aki banki hitelesen vette, hogy nem maradt pénze a fenntartásra az mind eladja lassan. Egy éve lehetett kapni ilyeneket 1,2M-ért, ma nem nagyon találsz normálisat 1,6 alatt hirdetve.
A B-kingeknek egyre jobb(olcsóbb)lesz az áruk(nekem szerencse )!
A motorozás igy is drága hobbi és (szerintem) 2x átondolják a leendő vevők,hogy egy 1,3-as blokk fölé tankolják a (most)420-as benzint,fizetik a majd 100e-s teljesitményadót!
Tudom tudom ez nem szempont ......de látom magam körül,hogy dehogynem.........
Nincs valakinek elfekvőben B-King gyári tükörpárja?
Vagy nem tudjátok hol lehetne szerezni kedvező árban?
Igazad van,de..azért az durva hogy egy "mindenkinek odaadott széthajtott" motort akarnak adni 1.8M.ba..
Amikor a piac tele van megkimélt extrákkal felszerelt 10-15E Km-t futott darabokkal 1.7M-2.0M között.
Annak a motornak majdnem reális volt az ára amikor 1.3M kértek érte ha a piacot nézzük.De lehet hogy én látom rosszul.
Egy kedves emlékem a BK-ről,tesztnapon kifordultunk az egyenes országuti részre,előtte lemaradtam a felvezetőtöl, na lássuk: hogy gyorsul 1-ben, gázt neki..............fördulatmérő fel...........semmi,enyhe gyorsulás...ááá mondom ezt a kuplungos sz.rt adták.........hoppá hoppá mintha ficeregne a hátulja.............ja,hogy húztam 15-20 m gumicsikot.......ja bocsi ezt már szeretem......
Aki olvasgatja itt az írásaimat tudja, hogy nem az arcoskodás megy a részemről. Aki megérdemli persze leoltom, de az ritka.
De ha már pénz: gondolj bele, aki megvette teljes 3,2 millás áron anno a motort, és bukott az akciónál, amikor újonnan volt 2,5 milla, majd újabb 1 milliót azóta.........
Valszeg a Suzuki is rájött, nem túl jó az ötlet, ezért lehet ez a leszóltak a központból dolog.
A motoromat vitte volna a bank a havertol,jó áron vettem,tehát 3,5 év után olyan 100-150e bukó,ha gyorsban adnám el. Egyszer,ha már anyagiaskodni akarunk.
Valóban nagy élmény volt a BK,igy 90% hogy a következő motorom az lesz.
Félreértés oka lehet, 2 csapattal is motorozom és mindig van egy két '' lesza.om a fogyasztást csak stiften megyek'' dumagép, akik mint leirtam löttyint a tankba néha és a városban karistol, olyan évi 1000-1500 kmt.
Amit irtam tegnap: olyan mint amikor minden 20 éves 320-as benzines bmw-t akar,de pár hét múlva 1,1-es kis pözsóban látod őket!
BearDr arcoskodhatsz,(pláne hogy gsr-ed volt) ,megnyugtatlak holnap reggel megvehetném az fz6 mellé!
Ne erről beszéltem,én még soha nem vonattam ki télre,akkor megyek vele amikor akarok.
Sok motorost ismerek,aki rajol a 3 éves gsxr1000-el de 1000-ért tankol,meg a vasárnapi 3-500 km-s túrákat mindig lemondják,á dehogy a benzin miatt! Kivonatja-visszateszi,de 1500 kmt nem megy egy szezonban!
Hitegesd magad azzal amivel akarod,az okosabbja tudja ezt már itt is!
Nézegetem a bk-kat de ilyen 1,2-1,5 fellángolásokat nem nagyon láttam eddig.
geci jó volt hallgatni
ki nem mentem vele mondjuk, viszont azóta meg havazik
sztem ez a gép nagyon megéri azt az árat amit adni kell érte mostanában, és a fenntartása sem sokkal több mint mondjuk egy 650-esnek. ez 2-3 lityivel eszik többet MAX városban, azon kívül meg ua, vagy kvesebbett..
ugye ott kb 140-es utazó, itt meg 200 ugyanannyi nyálból...
EL MEG NEM ROMLIK:)
és a fék, futómű, motor meg mind mind szuperlatívusz!
like-olom a motorom!
Ki akar beszállni és alakitunk egy céget behozatalra.
Van egy "belsősöm" reggel 10kor hivtam hogy mit tud róla..
Majd közölte hogy mindegy mert a központból kiszóltak nekik hogy vigyék fel az árat.
Úgy hogy kb fél órám lett volna megvenni
Biztos a Suzuki Hollósnál is olvasták a tegnapi B-king topicot
Nem kell annyit baszakodni a vásárlásnál és akkor megvehetted volna olcsobban, Tudod. Meglátni és megszeretni!
Amiről beszéltem,tegnap felraktak egy kinget 1.29M 36000e Km-el
Ma reggel már 1.79M lett.
Na ezért az árért már tényleg sok..főleg hogy teszt motor volt.
Mi a picsának veszed meg, ha nem birod fentartani! Attól függetlenűl
lehet vele spórolni pl: én kiszoktam vonatni ideiglenesen és ugye nuku kötelező, adó.
Akkor a ZZR,GTR, Busa is kidobott pénz?
Menjek Simsonnal mert keveset eszik meg kevesebbe kerül az űzemeltetése? A FASZT
Én ugy vagyok vele, ha megtehetem, hogy ilyen motort fentartsak mert én ilyet akarok meg tetszik és kedvelem vele a motorozást akkor ilyet veszek. Ha nem tehetem meg akkor nem veszem meg hanem azon töröm a fejem, hogy: Hogy a picsába teremtsem meg a rávalót és nem irigylem a másik embert, hogy neki van! Valamit biztos jobban csinál mint én, hogy neki telik nekem meg nem. Én legalábbis igy vagyok ezzel a dologgal.
Köszönöm a meghallgatást!
lassan már a moci is felpöröghetne, kicsit kiengedni a gőzt.
A motorozás igy is drága hobbi és (szerintem) 2x átondolják a leendő vevők,hogy egy 1,3-as blokk fölé tankolják a (most)420-as benzint,fizetik a majd 100e-s teljesitményadót!
Tudom tudom ez nem szempont ......de látom magam körül,hogy dehogynem.........
e-mail ba kaptam képet róla.
Veszprémbe van