Ez a motor ''járta az országot'' a suzuki ródsón, én is ezt próbáltam. Persze húzta neki mindenki ha már tesztmotor. Ha valakinek ér ez a tudat 3-400ezer kedvezményt,hajrá.
Igen igen..de ebbe a motorba 36000E Km van..
Kicsit attól tartok hogy a sok fakezű próba pilóta adott neki.
Meg ugye magyar mentalitás adjunk neki úgy se a mienk..
Szevasz!
Én tesztmotort vettem. Jön, megy megáll, semmi baj-egy új motort 5-10e km-alatt tönkretenni nem semmi lenne.
Viszont nem túl felemelő nézni a videós teszteket, ahol az újságírók nyúzzák a gépemet.(állítólag az én érdekemben próbálgatják a határait ) Azóta volt egy visszahívás olajpumpa miatt, mondta a szerelő, hogy kuplunglamella cserénél a fémlapokat is cserélni kell majd mert azok is "megégtek"
Megéri ?
Azt láttam, hogy ki árulja de én nem pesti vagyok. Nem ismerem a motort. Vannak itt fővárosi fiuk hátha ők többet tudnak. De mondjuk /ez az én véleményem/ elég strapabiró blokkja van ugy hogy hajrá ha megakarod venni. A Hayabusás oldalon is vannak okosok /Feket/ ők hátha tudnak valamit mondani, hogy mire figyelj vásárláskor.
Az ára nagyon jó, de szerintem, hogy érdemes-e megvenni azt neked kell eldönteni. Lehet, hogy jól jársz, de lehet, hogy bele nyulsz.
Hátha valaki itt az oldalon ismeri az előéletét és többet tud róla.
Mert ha olyan tesztmotor mint itt Miskolcon a Suzuki-ban aki állandóan használta akkor azt mondom, hogy ne
Sziasztok!
Én is nézegettem Tsanyi gépét,Csak sokallom az árát én is.
Mert a neten 1.6-1.7 körül már ki lehet fogni 1-2 darabot 10E Km körül.
Az nem tudja valki esetleg hogy mi lett a műszerfallal?
Most hogy elment mind a két motorom ismét nézegetem a BK-t
Csak ennyi km-el ilyen fiatal motort eladni lehetetlen, A banki lefoglalt gépjárműveknél még nagyobb a bizalmatlanság, hiányos müszerfal, és nem olcsó pótolni.Nem utolsó sorban nem gyári a fényezés, ez valakinek vagy bejön vagy nem.
Te is látod milyen rég árulják sikertelenűl.
2009-es 9800Km 1.6M-ra tartják én 1.45M igértem érte
Eldőlt egyszer baloldali indexes idom cserélve volt (gyárira)
Ezért kérdeztem hátha valaki ismeri..
Tetszik a benzinmutatód.
Kicsit attól tartok hogy a sok fakezű próba pilóta adott neki.
Meg ugye magyar mentalitás adjunk neki úgy se a mienk..
Én tesztmotort vettem. Jön, megy megáll, semmi baj-egy új motort 5-10e km-alatt tönkretenni nem semmi lenne.
Viszont nem túl felemelő nézni a videós teszteket, ahol az újságírók nyúzzák a gépemet.(állítólag az én érdekemben próbálgatják a határait ) Azóta volt egy visszahívás olajpumpa miatt, mondta a szerelő, hogy kuplunglamella cserénél a fémlapokat is cserélni kell majd mert azok is "megégtek"
Megéri ?
Hátha valaki itt az oldalon ismeri az előéletét és többet tud róla.
Mert ha olyan tesztmotor mint itt Miskolcon a Suzuki-ban aki állandóan használta akkor azt mondom, hogy ne
3 nap alatt végig mentem az egész topicon
Teszt motort meg szabad venni? Kicsit "fázok" tőle de nagyon jo áron van.
Szerintem tud par okosat mondani erröl a vasról.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx1300_bk-5369515
Én is nézegettem Tsanyi gépét,Csak sokallom az árát én is.
Mert a neten 1.6-1.7 körül már ki lehet fogni 1-2 darabot 10E Km körül.
Az nem tudja valki esetleg hogy mi lett a műszerfallal?
Most hogy elment mind a két motorom ismét nézegetem a BK-t
Te is látod milyen rég árulják sikertelenűl.
Nem ér ennyit.....
Ha valaki tudja irjon lécci:))