Fasza, jó minőségű balos kanyar, csak hát a közepén apró szemű kavicsok. Eleje kicsúszik, oszt rögtön az út szélén találom magam, meg a mocit. Semmi bajom Nekem, amotornak a bal oldali idomja tört, kuplung kar. Bukó gomba tette a dolgát, meg a dekli védők is.
Ha valakit érdekel van még egy darab fekete gyári kipuff, ill. egy darab szürke gyári kipuff eladó, és kettő darab gyári hátsó /komplett/ rendszám tartó az egyikhez van gyári irányjelző is.
szia
nekem i kicserélték a fesszabájzót...és nem indul rosszul!
tiéddel mi a gond?enyémet most vettem,sokat állt ezért cseréltem aksit 11e ft és most tuti lett!
Én már régóta Metzelert használok. Korábban több garnitúra K3-at is elkoptattam, most úgy döntöttem kipróbálom a Sportec M5-öt. mindegyik 190/55 méretben. A recetec tényleg csak 5000-t megy el, a Sportecet még nem tudom, de szerintem többet fog futni mit a racetec. most van benne 2500, de alig látni kopást. Tapadásban nem vettem észre különbséget, de a sportec még nem volt pályán. Talán ott van különbség. Szerintem nincs hatással az egyenesfutásra a magasabb hátsó gumi, sőt én még az elejét is teljesen leengedtem (előfeszítés).
nekem van benne 7e km és max párszáz fér bele már...
de semmi durva használat, néha autópálya, általában város és túra. egy pályaeste (30 kör) van benne...
de a vége felé mintha veszítene a képességeiből, csúszkál...
vagy a csuklóm erősödött
deklivédőd milyen?
Amugy ugy néz ki mint a korona ketté vágva kb.
valaki tudna nekem eladó fejidomot ?
előre is kösszii
nekem i kicserélték a fesszabájzót...és nem indul rosszul!
tiéddel mi a gond?enyémet most vettem,sokat állt ezért cseréltem aksit 11e ft és most tuti lett!
Én már régóta Metzelert használok. Korábban több garnitúra K3-at is elkoptattam, most úgy döntöttem kipróbálom a Sportec M5-öt. mindegyik 190/55 méretben. A recetec tényleg csak 5000-t megy el, a Sportecet még nem tudom, de szerintem többet fog futni mit a racetec. most van benne 2500, de alig látni kopást. Tapadásban nem vettem észre különbséget, de a sportec még nem volt pályán. Talán ott van különbség. Szerintem nincs hatással az egyenesfutásra a magasabb hátsó gumi, sőt én még az elejét is teljesen leengedtem (előfeszítés).
de semmi durva használat, néha autópálya, általában város és túra. egy pályaeste (30 kör) van benne...
de a vége felé mintha veszítene a képességeiből, csúszkál...
vagy a csuklóm erősödött