Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó a hozzáállás, még véletlenül kezed-lábad (ha velem találkozol én csak kiheréllek ) törne ha meglátná valaki, hogy feszegeted a motorjáról a jelet
hehe gondoltam rá....jöv.héten Sirok-on lesz motorostali kellene vadásznom?
de hát a motoros társaimtól szedjem le?ááá inkább megveszem:)
Másik B-Kingről? egy szalonban lepattintod:)))



amúgy sajnos passz...
sziasztok

Érdeklődnék Tőletek,hogy Valaki nem tud e segíteni!
megsérült a Tábornok(B-King)bal oldalsó spoiler-en a suzuki jel!
honnan tudnám beszerezni?kereskedést kérdeztem 6600ft esetleg más ötlet?
előre is köszi!
üdv
köszi szépen , így fogok tenni....nem szeretnék senkit agyonlőni egy szűkítővel
Kifúrod a szegecset, majd elmész veszel 4-es csavart 2-2 anyával, és már kész is... A lényeg hogy kontraanyával rakd vissza... De egyébként szerintem az a szegecs csak biztonságiból van benne, mert egy az hogy amúgy is elég passzos, ha meg beindítod a motort maga a furulya előbb kezd el melegedni, és mindig is melegebb lesz mint a külső palást, ezáltal bele fog dagadni... De azért mindenképp tegyél bele a lyukba valamit... Nem szép dolog mikor pályán 200nál kilövi a szűkítőt...
no, eldőlt, s már fent is van, szép a titán...már csak azt mondd meg , hogy vetted ki? Szegeccsel van rögzítve. Megfúrtad? De utána hogy lesz visszaszerelhető?
kösz
és ehhez karbon végekkel mit szóltok? szép, csak kérdéses, hogy mivel USA piacra gyártott, nálunk átmegy-e a műszakin, vagy fel és leszerelni kell... szerintetek?
Srácok, kösz az infókat, megfogadom őket.

Mlado, a te esetedet nyomon követtem a fòrumon, szar lehetett a szitu, de az nem yoshi volt ;)
az egyik csőbe simán ki be, a másik szorul, egy kampóval lehet kiszedni...
bele nem tud esni, szűkebb belül a hátsó része...
tegyen egy mágnest a torokba?
Tapasztalataim a Leo-val ugyanezek.
Tompító kb. 10 perc
Ha már ott tartasz, hogy ki-be teszed, akkor fogadj el Tőlem egy tanácsot és nem jársz úgy mint Én...
egyszerű ki-be szerelgetni? Csak mert Ausztria felé azért mindig visszatenném
nekem nincs bent, mert ha bent van sosem hallottak meg....
úgy is jó, ha bent van csak nagyon szolíd...
az elején túl hangosnak találtam, de az összes rokon/ismerős szerint tök jó, nem túl hangos.
mára osztom ezt a véleményt én is
Értem, köszi. Azt mondd még meg, hogy a hangját úgy találod jónak, hogy benne van a szűkítő/tompító?

Na ja, a 4 lyukú az elég tuti formájú, de itthon nem láttam még olyat.
A hangja jó, nekem a formája nem tetszik, nem illik a Királyhoz.. ( a 4 lyukú már más tészta )
A karbon az plusz 100k pénz...annyit nem szánok rá
Szóval a külcsín a titán mellett szól szerinted (tudom szubjektív)? Az ugye sötétebb árnyalatú.
karbont.......amúgy a titánium ötvözet könnyebb, és a külcsín.
tartósság? hang?
miért nem vagy elragadtatva? a gyárihoz képest milyen? (nekem még az van)
ha egyre gondolunk, nekem acélból van. nem vagyok elájulva tőle semmilyen szempontból, de mi a szempont?
yoshimurás tagok!
acél vagy titán palástos dobot érdemes venni? nem értek hozzá, van előnye vagy hátránya valamelyiknek? vagy csak a külcsín?
hááát, az bizony szar ügy
Köszi A korrektor sajnos sok szóismétlést variált bele, de igen, a téma örök.

Gabesz, sajnos azóta annyi időm nem volt, hogy beindítsam a vasat
Beardr. Most olvastam a Fast ride magazinban a cikkedet. Meg kell mondanom, nagyon tetszett. Gratulálok, csak így tovább. Mondjuk szerintem ez egy kimeríthetetlen téma.
nos, ment?