Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia tsanyi!
Megtudhatom hogy hány Km-el ment el a Békád?
most akkor már tudom...
sajna nekem nem sikerült olcsóbban...
lenne olcsóbban is felszerelve....
na felkerültek a felnicsíkok, nagyon feldobja a szürke kisegeremet:)))
sajna fékbetétcsere is kell a 18ezres szerviznél, 28-ba fájt a gyári betét.....
a láncszettre 60-at mondtak, de hál istennek az még bírja. lehet meg is tisztítom:)))
az is kicsavarodott a múlt héten...
most vettem bele hosszabb csavart és lecsavarodásgátló(vagy mi..) anyát teszek rá, addig is egy rugós alátétben bízom:))

én 2009 nyarán tettem fel, most nyáron kezdett el szívózni...
hm.. nekem még nem volt gondom vele. pedig már jártam vele erre-arra és volt is benne már több, mint 5kg párszor és szigorúan csak a német autópályán 130 fölé is merészkedtem, de bírta szó nélkül. a felső-középső rögzítés a necces szerintem, ha kicsavarodik, akkor gáz lehet. vettem jó erős csavarrögzítőt, úgy raktam fel és meg sem mozdul.
a hepcótóül nem vok elájulva...

eleve 3 ponton van csak rögzítve a tartószerkezet, abból az egyik olyan vékony, hogy már hegesztenem kellett. legutóbb pedig a "kis háttámla szerű dolog" szedte ki a platniból a menetet 3 csavarnál is, szóval átmenő csavarral kellett pótolnam, mindehhez 60 volt az ára...persze akkor nem volt más.
most a Maci féle megoldás a szimpatikus nekem, az a 2 oldalsó doboztartóval is a feléből kijön..
és talán nem is ilyen alulméretezett..
Uraim, ne tervezzünk már egy gyenge kis valamit egy 180 lovas motorra, akkor se, ha ráírjuk, hogy 5 kg(48 literrre!) és 130 km/h...
Nekem az asszony kibírt400 km-t hátul, de nekem is van doboz. Azt mondta, hogy nem kéjutazás, de nem is kínszenvedés. Doboz nélkül nem szeret jönni. A Hepco doboztartónak van egy füle felfelé, az egy kicsit megtámasztja a derekat akkor is ha nincs fent a doboz, illetve nem csúszik le hátra az utas. A gyári doboknak meg van az az előnye, hogy ha az van fent, akkor tudsz oldaltáskát tenni rá, mert megtámasztja. A sport dob nem, így az ott felejtős (ha jól tudom)! Ja és szép a gyári is , legalábbis nekem tetszik.
nem tudom, hogy tipushibae
na majd megfigyelem, köszia tippet! már 2 hónapja nem csinálta hálistennek, de ez mindig rosszkor jön:)

olyan nem szokott lenni, hogy csak teker az önindító, hanem eltűnik minden a kijelzőről, és slusz, kussol...
saslikgéza

Köszönöm a leírást, igazából elfogadok minden infót sőt örülök neki hisz nem tesztelhetem megvétel előtt 2 napi.
Meg van már a kiszemeltem,valamelyik nap meg is nézem ha minden igaz.
K9-es kevés km és eléggé jól felszerelt.
A hátsó kényelem azért fontos,mert az asszony is szokott néha jönni és hát ismered a nőket....
A magasság stimmel sőt ő még 1-2cm alacsonyabb,én is tennék rá dobozt a hátához.Az indulási probléma az típushiba vagy csak neked szórakozik?
Legalábbis azt hiszem, hogy ez a baj az okosok szerint
Saslikgéza!
Amikor nem indul néha akkor villog az F1?
Ha igen akkor a kulcs jeladoja rossz, vagy próbáld meg a pótkulcsot, vagy pedig olyankor amikor csak tekeri a motort az öninditó akkor vedd ki a kulcsot várj egy picit /pár mp./ tedd vissza és ha Ő is ugy akarja akkor Amugy ha villog a piros akkor ne is próbáld mert ugysem fog indulni. A gyujtáskapcsoló körül van /a burkolat alatt/ az antenna állitólag az baszaxik.
ugyan nem lettem megszólítva , de hasznos lehet az infó: az én kis benzintyúkom szerint nem kényelmetlen hátul. igaz van fent doboz neki, meg elől kapaszkodó is a tankon, de így semmi baja sincs az üléssel. vettem neki 5 ropiért csúszásgátlóz is rá, biztos az is számít. ő egyébként 163 cm magas, gondolom ez is mérvadó lehet...
Amúgy a motorral semmi baj, néha rejtélyes okból nem indul, aztán meg igen.
ez mondjuk bosszantó tud lenni az biztos, de a teljesítmény, FUTÓMŰ, fék zseniális.
és ez a lényeg...
jó agyalást a döntésig
Köszi az infókat,kipróbálom a kiszemeltet aztán meglátom.
kényelmetlen kissé a hátsó ülés, olyan, mintha sportmotor ülése lenne.
Amosito, tőlem tuti, hogy nem vettél, én soha nem árultam. De Angliából rendeltem a sajátjaimat.
BearDr! Régebben vettem Tőled RG-racing védőket. Kérdésem az, hogy tudsz-e még szerezni? Bal oldalira lenne szükség.
Köszi,az utasnak mi baj vele? Néha jönne az asszony is.
Szia.
A fék teljesen jó, nem a Suzukis vacak, hanem kőkemény Nissin fékek vannak rajta. A vezetőnek kényelmes a motor, 600km-es túrákat megyek vele gond nélkül, de az utasnak kínzás, még úgy is, hogy átalakíttattam neki az ülést.
A motor rendkívül stabil, ha tologatod egy kőkoloncnak tűnik, de amint megmozdul nem érzed a súlyát. Én nagyon szeretem. Pakolni nem könnyű, de ha visszalapozol látod, hogy megcsináltattam rá a doboztartókat, szóval megoldható. A gyári kipufogót érdemes levenni, 14 kiló mínusz, és csúnya. A gumi nálam 8000-et bír max, talán ez a hátránya. Viszont a nyomatéka letépi a fejed. Alacsony fordulattól húz, nem kell pörgetni.
BearDr
Szia!
Szép a Bk-d és arra gondoltam megkérdezlek,milyen tapasztalatod van a motorral kapcsolatba.
Eladtam a motoromat és 3 tipus között vacilálok,ö az 2.kiszemelt.
Volt valami gondod vele,gumi tapasztalat,fék,kényelem. Ha erröl írnál hálás lennék
érte.
na pont ma jártam arra, de nem láttam...

egyedi lett az bizos, bár én inkább valamik narancs vagy vörös kombót tudnék elképzlni
Sziasztok.

Ma Mezőberényben láttam ezt a kis szépséget.
Nagyon jó ez a szín-kombó.
nekem most 190/55-ös gumi ment hátra. mit mondjak, ég és föld a 190/50-hez képest. könnyeden, szinte magától kanyarodik a gép...!
Ki volt Kecskeméten vasárnap? Láttam egy ezüst-fekete gépet a gokart pályán...