na felkerültek a felnicsíkok, nagyon feldobja a szürke kisegeremet:)))
sajna fékbetétcsere is kell a 18ezres szerviznél, 28-ba fájt a gyári betét.....
a láncszettre 60-at mondtak, de hál istennek az még bírja. lehet meg is tisztítom:)))
az is kicsavarodott a múlt héten...
most vettem bele hosszabb csavart és lecsavarodásgátló(vagy mi..) anyát teszek rá, addig is egy rugós alátétben bízom:))
én 2009 nyarán tettem fel, most nyáron kezdett el szívózni...
hm.. nekem még nem volt gondom vele. pedig már jártam vele erre-arra és volt is benne már több, mint 5kg párszor és szigorúan csak a német autópályán 130 fölé is merészkedtem, de bírta szó nélkül. a felső-középső rögzítés a necces szerintem, ha kicsavarodik, akkor gáz lehet. vettem jó erős csavarrögzítőt, úgy raktam fel és meg sem mozdul.
eleve 3 ponton van csak rögzítve a tartószerkezet, abból az egyik olyan vékony, hogy már hegesztenem kellett. legutóbb pedig a "kis háttámla szerű dolog" szedte ki a platniból a menetet 3 csavarnál is, szóval átmenő csavarral kellett pótolnam, mindehhez 60 volt az ára...persze akkor nem volt más.
most a Maci féle megoldás a szimpatikus nekem, az a 2 oldalsó doboztartóval is a feléből kijön..
és talán nem is ilyen alulméretezett..
Uraim, ne tervezzünk már egy gyenge kis valamit egy 180 lovas motorra, akkor se, ha ráírjuk, hogy 5 kg(48 literrre!) és 130 km/h...
Nekem az asszony kibírt400 km-t hátul, de nekem is van doboz. Azt mondta, hogy nem kéjutazás, de nem is kínszenvedés. Doboz nélkül nem szeret jönni. A Hepco doboztartónak van egy füle felfelé, az egy kicsit megtámasztja a derekat akkor is ha nincs fent a doboz, illetve nem csúszik le hátra az utas. A gyári doboknak meg van az az előnye, hogy ha az van fent, akkor tudsz oldaltáskát tenni rá, mert megtámasztja. A sport dob nem, így az ott felejtős (ha jól tudom)! Ja és szép a gyári is , legalábbis nekem tetszik.
Köszönöm a leírást, igazából elfogadok minden infót sőt örülök neki hisz nem tesztelhetem megvétel előtt 2 napi.
Meg van már a kiszemeltem,valamelyik nap meg is nézem ha minden igaz.
K9-es kevés km és eléggé jól felszerelt.
A hátsó kényelem azért fontos,mert az asszony is szokott néha jönni és hát ismered a nőket....
A magasság stimmel sőt ő még 1-2cm alacsonyabb,én is tennék rá dobozt a hátához.Az indulási probléma az típushiba vagy csak neked szórakozik?
Saslikgéza!
Amikor nem indul néha akkor villog az F1?
Ha igen akkor a kulcs jeladoja rossz, vagy próbáld meg a pótkulcsot, vagy pedig olyankor amikor csak tekeri a motort az öninditó akkor vedd ki a kulcsot várj egy picit /pár mp./ tedd vissza és ha Ő is ugy akarja akkor Amugy ha villog a piros akkor ne is próbáld mert ugysem fog indulni. A gyujtáskapcsoló körül van /a burkolat alatt/ az antenna állitólag az baszaxik.
ugyan nem lettem megszólítva , de hasznos lehet az infó: az én kis benzintyúkom szerint nem kényelmetlen hátul. igaz van fent doboz neki, meg elől kapaszkodó is a tankon, de így semmi baja sincs az üléssel. vettem neki 5 ropiért csúszásgátlóz is rá, biztos az is számít. ő egyébként 163 cm magas, gondolom ez is mérvadó lehet...
Amúgy a motorral semmi baj, néha rejtélyes okból nem indul, aztán meg igen.
ez mondjuk bosszantó tud lenni az biztos, de a teljesítmény, FUTÓMŰ, fék zseniális.
és ez a lényeg...
jó agyalást a döntésig
kényelmetlen kissé a hátsó ülés, olyan, mintha sportmotor ülése lenne.
Amosito, tőlem tuti, hogy nem vettél, én soha nem árultam. De Angliából rendeltem a sajátjaimat.
Szia.
A fék teljesen jó, nem a Suzukis vacak, hanem kőkemény Nissin fékek vannak rajta. A vezetőnek kényelmes a motor, 600km-es túrákat megyek vele gond nélkül, de az utasnak kínzás, még úgy is, hogy átalakíttattam neki az ülést.
A motor rendkívül stabil, ha tologatod egy kőkoloncnak tűnik, de amint megmozdul nem érzed a súlyát. Én nagyon szeretem. Pakolni nem könnyű, de ha visszalapozol látod, hogy megcsináltattam rá a doboztartókat, szóval megoldható. A gyári kipufogót érdemes levenni, 14 kiló mínusz, és csúnya. A gumi nálam 8000-et bír max, talán ez a hátránya. Viszont a nyomatéka letépi a fejed. Alacsony fordulattól húz, nem kell pörgetni.
BearDr
Szia!
Szép a Bk-d és arra gondoltam megkérdezlek,milyen tapasztalatod van a motorral kapcsolatba.
Eladtam a motoromat és 3 tipus között vacilálok,ö az 2.kiszemelt.
Volt valami gondod vele,gumi tapasztalat,fék,kényelem. Ha erröl írnál hálás lennék
érte.
Megtudhatom hogy hány Km-el ment el a Békád?