Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vagyok egy olajguru de mi különbség van 40és 50 között?
Igazábol közútra a Magyar viszonyokhoz elég a 40-es.
De szíved joga 50-est beletenni, semmi baja nem lesz tőle.
Mind a ketten azt irjátok, hogy 40-es olajat használtok. Jobb mint az 50-es?
Istenek vagytok! (de azért köszönöm a választ.)
s hogy még jobban megzavarodj
nekem csak a motul 5100 10-40 jött be , illetve most már factory-line-t használok belőle

üdv
én se vagyok oda érte de a főfékhengere nem samponos dobozkás mint a gixeré pl, ezért is esett rá a választásom...
én kezdő lévén sokat használom a féket , a városban is sokat közlekedek
s a ringen is szeretnék eccer-kéccer megfordulni
Aztán, hogy jól összekavarjalak én 4 éve Valvoline SynPower 10-40-et használok, előtte a K4-be Valvoline Durablend 10-40-et teljes megelégedéssel.
Magyarul majdnem mindegy melyiket választod, a lényeg a renszeres csere.
Én is így éreztem, mikor megvettem, csináltam is rá egy viszonylag tűrhető fékrendszert, amit az idő előrehaladtával egyre kevésbé használok (nem azért, mert annyit lassult volna a tempóm...). Mai eszemmel elég lenne a gyári fék is, mert azért azzal is meg lehet állni.
Van par dolog a B-kingen , az egyik az a jol eltalalt föfekhenger! Barmelyik gep fekjet fel lehet vele javitani. Meg meg par alkatresze amiböl egesz jo motort lehet epiteni. De maga king nekem tul szintetikus, nincs rajta szinte semmi kihivas. Amire en hasznalom a motororkat ott ennek a kategorianak nem sok ertelme...
szia

már vettem b-king főfékhengert, ebayről rendeltem hozzá fékkart, és lerendeltem a fémfékcsövet..sőt tavasszal veszek bele utcai versenybetétet, bár a mostani betétben 3800 km van
igen, mondhatom nekem megér ennyit...
aki ment már busával az tudja hogy a fékje egy kalap ...r

üdv BB
Szevasztok!
A B-King közösséget kérdezném motorolaj ügyben .
Tudom, hogy sajnos nincs itt az idő a motorozásra, de addig is mig eljön a tavasz addig hátha dülőre tudok jutni , hogy milyen olajat tegyek bele a motorba.
Elolvastam már egy csomó hozzászólást de a végén már azt sem tudtam, hogy hol áll a fejem.
A "Macinál" olvastam, hogy Repsol, de nem zárkozik el a Mol-tol sem/amugy többen irják,hogy nem rossz/, aztán sokan irják, hogy Motul vagy Castrol Power 1, és hogy 10-50, vagy 15-50.
Most akkor mi van?
Hello!

Egy ilyen atalakitas siman veri a 40 (de akar az 50) ronygot is. Tenyleg szansz ra ennyit?
A kapott eredmeny persze magaert beszel, nem hiaba csinaltam meg en is mar 2 eve...

Üdv

Istvan
Én még enm de csak azt hallottam, hogy gyönyörű! jó utat! nem lesz hideg?
Útra kész! Jövőhéten irány Montenegró!
Tényleg! Vki járt már Montenegróban?
vicces lesz, ha jövőre 162000! ft lesz a b-king átírása.
elmennek ezek a sunyi picsába.
szia,

főfékhengered van?
üdv BB
suzuki b-king alkatrészek bontásból, olcsón eladók!

T: 06203192852
Nekem is van...
45 ért viheted!
add el az USA-ba annyiért Nem kell beugrani, a vaterán utoljára 50-ért volt fent, hónapokig.
tsanyi

keresek b-king főfékmunkahengert

tudsz segíteni?

üdv BB
Akkor van egy eladó első felnim Dunlop gumival:)) 130 000-be:) ha érdekel valakit írjon:)) megegyezünk:))
Az USA-ban is 620 dollár, nálunk kb számolhatsz ugyanennyi euro-t is...
sziasztok! lenne egy kérdésem mégpedig az hogy erre a suzuki b-king motorra egy első felni mennyibe kerül? köszönöm addig is:))
40.000 felett.