Aztán, hogy jól összekavarjalak én 4 éve Valvoline SynPower 10-40-et használok, előtte a K4-be Valvoline Durablend 10-40-et teljes megelégedéssel.
Magyarul majdnem mindegy melyiket választod, a lényeg a renszeres csere.
Én is így éreztem, mikor megvettem, csináltam is rá egy viszonylag tűrhető fékrendszert, amit az idő előrehaladtával egyre kevésbé használok (nem azért, mert annyit lassult volna a tempóm...). Mai eszemmel elég lenne a gyári fék is, mert azért azzal is meg lehet állni.
Van par dolog a B-kingen , az egyik az a jol eltalalt föfekhenger! Barmelyik gep fekjet fel lehet vele javitani. Meg meg par alkatresze amiböl egesz jo motort lehet epiteni. De maga king nekem tul szintetikus, nincs rajta szinte semmi kihivas. Amire en hasznalom a motororkat ott ennek a kategorianak nem sok ertelme...
már vettem b-king főfékhengert, ebayről rendeltem hozzá fékkart, és lerendeltem a fémfékcsövet..sőt tavasszal veszek bele utcai versenybetétet, bár a mostani betétben 3800 km van
igen, mondhatom nekem megér ennyit...
aki ment már busával az tudja hogy a fékje egy kalap ...r
Szevasztok!
A B-King közösséget kérdezném motorolaj ügyben .
Tudom, hogy sajnos nincs itt az idő a motorozásra, de addig is mig eljön a tavasz addig hátha dülőre tudok jutni , hogy milyen olajat tegyek bele a motorba.
Elolvastam már egy csomó hozzászólást de a végén már azt sem tudtam, hogy hol áll a fejem.
A "Macinál" olvastam, hogy Repsol, de nem zárkozik el a Mol-tol sem/amugy többen irják,hogy nem rossz/, aztán sokan irják, hogy Motul vagy Castrol Power 1, és hogy 10-50, vagy 15-50.
Most akkor mi van?
Egy ilyen atalakitas siman veri a 40 (de akar az 50) ronygot is. Tenyleg szansz ra ennyit?
A kapott eredmeny persze magaert beszel, nem hiaba csinaltam meg en is mar 2 eve...
De szíved joga 50-est beletenni, semmi baja nem lesz tőle.
nekem csak a motul 5100 10-40 jött be , illetve most már factory-line-t használok belőle
üdv
s a ringen is szeretnék eccer-kéccer megfordulni
Magyarul majdnem mindegy melyiket választod, a lényeg a renszeres csere.
már vettem b-king főfékhengert, ebayről rendeltem hozzá fékkart, és lerendeltem a fémfékcsövet..sőt tavasszal veszek bele utcai versenybetétet, bár a mostani betétben 3800 km van
igen, mondhatom nekem megér ennyit...
aki ment már busával az tudja hogy a fékje egy kalap ...r
üdv BB
A B-King közösséget kérdezném motorolaj ügyben .
Tudom, hogy sajnos nincs itt az idő a motorozásra, de addig is mig eljön a tavasz addig hátha dülőre tudok jutni , hogy milyen olajat tegyek bele a motorba.
Elolvastam már egy csomó hozzászólást de a végén már azt sem tudtam, hogy hol áll a fejem.
A "Macinál" olvastam, hogy Repsol, de nem zárkozik el a Mol-tol sem/amugy többen irják,hogy nem rossz/, aztán sokan irják, hogy Motul vagy Castrol Power 1, és hogy 10-50, vagy 15-50.
Most akkor mi van?
Egy ilyen atalakitas siman veri a 40 (de akar az 50) ronygot is. Tenyleg szansz ra ennyit?
A kapott eredmeny persze magaert beszel, nem hiaba csinaltam meg en is mar 2 eve...
Üdv
Istvan
Tényleg! Vki járt már Montenegróban?
elmennek ezek a sunyi picsába.
főfékhengered van?
üdv BB
T: 06203192852
45 ért viheted!
keresek b-king főfékmunkahengert
tudsz segíteni?
üdv BB