Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most vittem szervizbe. a zárra WD40-et mondta a srác, hogy jó, mert jó vékony és nem szedi össze a dzsuvát. Proptech Gear2Dash van még benne, szerinte is lehet, hogy az a ludas...
gyújtáskapcsoló: nekem ugyan nem csinálja, de a zárnak van karbantartási igénye, WD40 bele, aztán go.
A check feliratot nekem is csinálja időnként, a hűtővíz szintjelzővel együtt, ami felmegy maxra, ezt én a prop-tech power commander combónak gondoltam, de ezek szerint nem az? Neked van valami betéve, vagy full gyári?
Üdv! két gondom lenne.. az egyik, hogy má' megint alig bírom elfordítani a kulcsot a gyújtáskapcsolóban. Garanciás még a motor, de ha megint csak belefújkálnak valamit.. vagy ez ilyen mindenkinek és nem lehet vele mit kezdeni?

a másik, hogy ha ráadom a gyújtást, sokszor ottmarad a CHECK felirat. beindítani be lehet a motort, de a felirat ott marad. 2x-3x leveszem a gyújtást és visszaadom, akkor eltűnik.

Előre is köszönöm, ha tudtok segíteni!
Hétvégén haza megyek...ott vannak szerszámok amivel
remélhetőleg szétkapom, mint Foxi...
Közel 200km-t megyek apás-anyával, ezért kicsit aggódok, de remélem nem lesz gond....
na, sikerült?
Nagy nagy köszönet
A középrész 27 cm a csuklóval.
Maga a telo 14 cm.
Holnap de. megyek megnézem és írom
Szerencsére van mágneses mérőszalagom....hihi
Ne aggódj Nekem is ez volt az első gondolatom, hogy a mágnessel nem egyszerű bánni a fém csőben,DE
a cső is rozsdamentes és a katalizátor külső része sem fogja a mágnest...
Egy 6-os benzincsőbe ragasztottam a egy "k.erős" mágnest, de nem találtam meg vele a csapószelepig..beindítás után elértem a katalizátot...megakadt és leolvasztotta a ragasztót...

Más nem maradt csak a bontás....ÉRDEKES lesz...

Tudja valaki, hogy a mikor nyitódik a csapószelep a csőben?
ez segíthetne nekem egy kicsit Sanyi?
Légyszi mérje meg valaki, hogy a kormánygátló középrésze milyen hosszú.
Köszönet
Szia!
Ha tudod lokalizálni, hogy pontosan hol tart a csavarod, akkor egy
kicsi, kerek (de k.erős) neodymium mágnessel rögzíteni tudod egy olyan
helyen ahol elfér a mágnes. Persze nyilván jobb lenne kiszedni de ha végképp nem megy, akkor így tudod rögzíteni, hogy ne essen beljebb.
http://www.euromagnet.hu
A mágnessel óvatosan, összecsípi az ujjad és letépni is alig bírod majd.
üdv.
R
nem akarlak megbántani, de mit gondoltál, egy fém kipufogócsőben mit fogsz csinálni egy pici mágnessel?
Jó hosszú réz drót, a végére rákötözől (JÓL!) mágnest, oszt mennyenek be a csőbe a csavar után. Talán!
Piacon egy 1000-es a kb. 70cm-es flexibilis mágnes....az talán eléri....ugyanez boltban 2 rugó...
Én is dolgozom rajta, de nem olyan egyszerű, mert a fojtószelepnél a
takarólemez csavarjai elnyaltak... :-(
Ezért erőltettem a mágneses megoldást....

Nem nevetni!

Sikeresen már az anya mellé raktam egy pici mágnest is.
Most ott vannak valahol a katalizátor környékén és boldogok egymással...

Eggyáátaláán nem vicces!
én kiszedném.
Sziasztok
Meg tudná mondani valaki, hogy a mennyit mozog a kormánygátló a két végállas között. És milyen hosszú és átmérőjű.

Köszi
A katalizátor és az Y-között van egy fém lemezzel eltakart bowdenes-rugós valami...
Na azt lebontani nem tudom, mert egy cseppet szétmentek a csavarok...
Én úgy láttam, hogy a leömlők és a katalizátor végig heggesztett, majd utána van egy bilincses illesztéssel ez a kütyü, majd dugdosva a dob...

Többen azt mondják, hogy hagyjam a francba...úgy is kilövi majd, addig meg nem csinálhat semmi bajt...
Többen pedig határozottan azt javasolták, hogy ki KELL szedni valahogy.....


Szerintetek?
jajj.
Az egyetlen pont ahol ki tudod venni az a leömlőknél van, a katalizátor után szét tudod húzni.
A pillangószelep nem a kipuban van, hanem a blokk alatt, nem ott akad meg szerintem.
Amit tudok, hogy a pillangószelepet két bowden mozgatja, amit egy "elektronika" vezérel.
Amit viszont nem tudok, hogy mikor nyit és mikor zár, mert az már biztos, hogy nem a gázkar állásától függ...

Ha tudtok segítsetek!
Köszi!
A hétvégén Én kerültem bajba...
A hangtompító kivétele közben az anya beleesett a kipuba.
Szerencsém nem lévén az szépen végigcsörgött a csőben is.
Persze mágnessel nem sikerült csak a pillangószelepig lenyúlni, de...
Közületek dolgozik valaki a Váci úton
Bútorszabászat-üzletben?
Fekete BK. gyári kipuval?
Nekem a Motul V300 van benne, én maximálisan meg vagyok vele elégedve, bár nekem is előfordult már, hogy megtaláltam a lyukat 5-6 között, de akkor mindig kuplung nélkül váltottam és az èn technikámmal volt a gond!
így van, nekem a repsolt moto racing 10w-50 van benne, de most kipróbálom majd a Motul 5100 10w-50-et.
Én mindig castrol power 1-et használok/használtam sosem volt bajom a váltoval 21e km alatt.