most vittem szervizbe. a zárra WD40-et mondta a srác, hogy jó, mert jó vékony és nem szedi össze a dzsuvát. Proptech Gear2Dash van még benne, szerinte is lehet, hogy az a ludas...
gyújtáskapcsoló: nekem ugyan nem csinálja, de a zárnak van karbantartási igénye, WD40 bele, aztán go.
A check feliratot nekem is csinálja időnként, a hűtővíz szintjelzővel együtt, ami felmegy maxra, ezt én a prop-tech power commander combónak gondoltam, de ezek szerint nem az? Neked van valami betéve, vagy full gyári?
Üdv! két gondom lenne.. az egyik, hogy má' megint alig bírom elfordítani a kulcsot a gyújtáskapcsolóban. Garanciás még a motor, de ha megint csak belefújkálnak valamit.. vagy ez ilyen mindenkinek és nem lehet vele mit kezdeni?
a másik, hogy ha ráadom a gyújtást, sokszor ottmarad a CHECK felirat. beindítani be lehet a motort, de a felirat ott marad. 2x-3x leveszem a gyújtást és visszaadom, akkor eltűnik.
Hétvégén haza megyek...ott vannak szerszámok amivel
remélhetőleg szétkapom, mint Foxi...
Közel 200km-t megyek apás-anyával, ezért kicsit aggódok, de remélem nem lesz gond....
Ne aggódj Nekem is ez volt az első gondolatom, hogy a mágnessel nem egyszerű bánni a fém csőben,DE
a cső is rozsdamentes és a katalizátor külső része sem fogja a mágnest...
Egy 6-os benzincsőbe ragasztottam a egy "k.erős" mágnest, de nem találtam meg vele a csapószelepig..beindítás után elértem a katalizátot...megakadt és leolvasztotta a ragasztót...
Más nem maradt csak a bontás....ÉRDEKES lesz...
Tudja valaki, hogy a mikor nyitódik a csapószelep a csőben?
ez segíthetne nekem egy kicsit Sanyi?
Szia!
Ha tudod lokalizálni, hogy pontosan hol tart a csavarod, akkor egy
kicsi, kerek (de k.erős) neodymium mágnessel rögzíteni tudod egy olyan
helyen ahol elfér a mágnes. Persze nyilván jobb lenne kiszedni de ha végképp nem megy, akkor így tudod rögzíteni, hogy ne essen beljebb. http://www.euromagnet.hu
A mágnessel óvatosan, összecsípi az ujjad és letépni is alig bírod majd.
üdv.
R
A katalizátor és az Y-között van egy fém lemezzel eltakart bowdenes-rugós valami...
Na azt lebontani nem tudom, mert egy cseppet szétmentek a csavarok...
Én úgy láttam, hogy a leömlők és a katalizátor végig heggesztett, majd utána van egy bilincses illesztéssel ez a kütyü, majd dugdosva a dob...
Többen azt mondják, hogy hagyjam a francba...úgy is kilövi majd, addig meg nem csinálhat semmi bajt...
Többen pedig határozottan azt javasolták, hogy ki KELL szedni valahogy.....
jajj.
Az egyetlen pont ahol ki tudod venni az a leömlőknél van, a katalizátor után szét tudod húzni.
A pillangószelep nem a kipuban van, hanem a blokk alatt, nem ott akad meg szerintem.
Amit tudok, hogy a pillangószelepet két bowden mozgatja, amit egy "elektronika" vezérel.
Amit viszont nem tudok, hogy mikor nyit és mikor zár, mert az már biztos, hogy nem a gázkar állásától függ...
A hétvégén Én kerültem bajba...
A hangtompító kivétele közben az anya beleesett a kipuba.
Szerencsém nem lévén az szépen végigcsörgött a csőben is.
Persze mágnessel nem sikerült csak a pillangószelepig lenyúlni, de...
Nekem a Motul V300 van benne, én maximálisan meg vagyok vele elégedve, bár nekem is előfordult már, hogy megtaláltam a lyukat 5-6 között, de akkor mindig kuplung nélkül váltottam és az èn technikámmal volt a gond!
A check feliratot nekem is csinálja időnként, a hűtővíz szintjelzővel együtt, ami felmegy maxra, ezt én a prop-tech power commander combónak gondoltam, de ezek szerint nem az? Neked van valami betéve, vagy full gyári?
a másik, hogy ha ráadom a gyújtást, sokszor ottmarad a CHECK felirat. beindítani be lehet a motort, de a felirat ott marad. 2x-3x leveszem a gyújtást és visszaadom, akkor eltűnik.
Előre is köszönöm, ha tudtok segíteni!
remélhetőleg szétkapom, mint Foxi...
Közel 200km-t megyek apás-anyával, ezért kicsit aggódok, de remélem nem lesz gond....
Maga a telo 14 cm.
Szerencsére van mágneses mérőszalagom....hihi
a cső is rozsdamentes és a katalizátor külső része sem fogja a mágnest...
Egy 6-os benzincsőbe ragasztottam a egy "k.erős" mágnest, de nem találtam meg vele a csapószelepig..beindítás után elértem a katalizátot...megakadt és leolvasztotta a ragasztót...
Más nem maradt csak a bontás....ÉRDEKES lesz...
Tudja valaki, hogy a mikor nyitódik a csapószelep a csőben?
ez segíthetne nekem egy kicsit Sanyi?
Köszönet
Ha tudod lokalizálni, hogy pontosan hol tart a csavarod, akkor egy
kicsi, kerek (de k.erős) neodymium mágnessel rögzíteni tudod egy olyan
helyen ahol elfér a mágnes. Persze nyilván jobb lenne kiszedni de ha végképp nem megy, akkor így tudod rögzíteni, hogy ne essen beljebb.
http://www.euromagnet.hu
A mágnessel óvatosan, összecsípi az ujjad és letépni is alig bírod majd.
üdv.
R
takarólemez csavarjai elnyaltak... :-(
Ezért erőltettem a mágneses megoldást....
Nem nevetni!
Sikeresen már az anya mellé raktam egy pici mágnest is.
Most ott vannak valahol a katalizátor környékén és boldogok egymással...
Eggyáátaláán nem vicces!
Meg tudná mondani valaki, hogy a mennyit mozog a kormánygátló a két végállas között. És milyen hosszú és átmérőjű.
Köszi
Na azt lebontani nem tudom, mert egy cseppet szétmentek a csavarok...
Én úgy láttam, hogy a leömlők és a katalizátor végig heggesztett, majd utána van egy bilincses illesztéssel ez a kütyü, majd dugdosva a dob...
Többen azt mondják, hogy hagyjam a francba...úgy is kilövi majd, addig meg nem csinálhat semmi bajt...
Többen pedig határozottan azt javasolták, hogy ki KELL szedni valahogy.....
Szerintetek?
Az egyetlen pont ahol ki tudod venni az a leömlőknél van, a katalizátor után szét tudod húzni.
A pillangószelep nem a kipuban van, hanem a blokk alatt, nem ott akad meg szerintem.
Amit viszont nem tudok, hogy mikor nyit és mikor zár, mert az már biztos, hogy nem a gázkar állásától függ...
Ha tudtok segítsetek!
Köszi!
A hangtompító kivétele közben az anya beleesett a kipuba.
Szerencsém nem lévén az szépen végigcsörgött a csőben is.
Persze mágnessel nem sikerült csak a pillangószelepig lenyúlni, de...
Bútorszabászat-üzletben?
Fekete BK. gyári kipuval?