Van egy pár új integrált indexes visszapillantóm B-King, GSF 600, GSR 600, SV 650, SV 1000 típusokhoz! Ha esetleg valakit érdekel, írjon!:)
12be bármikor megválok tőle! Nekem más az illesztési pont:(
figyelj rá, hogy ez csak akkor jó, ha meghagyod a gyári fémkeretet. Én levettem a kipuval együtt, vágattam egy fémlemezt oda, vettem rá két ledes indexet és egy féklámpát aztán Go.
Köszi az infot,de szerintem nekem nem ez van.
Nekem a kis dobozbol 2 hosszu kábel jön ki,tehát nincs fehér csati a 2 kábel végén..nem is látom hova csatlakozik. Megprobálok valami jobb képet csinálni.Még annyi hogy van rajta egy zöld led is.
Kapcsold végig a sebességeket, ha kiírja az összest helyesen, akkor valószínű, hogy mégiscsak egy Healtech x-tre modul, ami korrekt módon mutatja a sebességet is, és a te motorodnál 15 lóerőt jelent 2. fokozatban. Itt keresd ki az x-tre menüpontot!
Bár lehet hogy tényleg nem az amire gondoltam. A Tunernek más a csatlakozása....ennek meg ha jól látom fixen jön ki mind a két kábelköteg, nem csatisan.
Szerintem meg inkább egy olyan tiltáskiszedő modul lehet, ami úgy dolgozik, hogy a gyári fokozatkijelző továbbra is működőképes marad. Bár jó lenne látni, hogy hová csatlakozik be, ha íg van, akkor egy-egy háromszög alakú csatlakozó van a végén.
Van egy pár új integrált indexes visszapillantóm B-King, GSF 600, GSR 600, SV 650, SV 1000 típusokhoz! Ha esetleg valakit érdekel, írjon!:)
12be bármikor megválok tőle! Nekem más az illesztési pont:(
Kicsit értetlen vagyok ma
Ezt néztem ki,valakinek esetleg van ilyen,,nem fog a rendszám nagyon beremegni?
Nekem a kis dobozbol 2 hosszu kábel jön ki,tehát nincs fehér csati a 2 kábel végén..nem is látom hova csatlakozik. Megprobálok valami jobb képet csinálni.Még annyi hogy van rajta egy zöld led is.
Itt keresd ki az x-tre menüpontot!
ez egy sima tiltás kiszedő.