Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerencsére a műszerfalammal ilyen problematika nem volt még.
Használok én is plexi tisztítót...AZ biztos, hogy nem okoz fénytörést...ha viszont nem törlöd rendesen el akkor ... ilyen zsíros foltot hagyhat...
Eredmèny = 0.... 10km utàn ugyan olyan pàràs volt! Valaki hasznàl valamilyen pàramentesitő löttyöt sisakra? Arra gondoltam az talàn még megoldás lehetne ha bekennèm belülről.. Csak nem tudom, hogy az mennyire töri a fényt?
Hát èn most szètkaptam, kiraktam darabokba a napra, plexit kivül belül áttöröltem, majd jól összeraktam... Kiváncsi leszek az eredmènyre...
gyári hiba, az enyém is, pedig nem volt még hozzányúlva.
Hát nem volt rossz mutatvány... Viszont amit nem értek, mióta össze raktam belülről be van párásodva a műszerfalam.. Volt már valakinek hasonló? Pedig magát az egységet nem szedtem szét, csak levettem a fejidomról...
Gratula!
Ez tényleg potom...a szétszedést-összerakást még élvezni is lehet...
hhmmm...
lehet, hogy megvan jövőre a programom
Szerintem jobban jársz ha átfújatod amennyiben van egy jó fényeződ! Nekem mindennel együtt 15e be fájt az egész motor! (aláfújó szín, gyöngyház + karcálló lakk) Jó, még vannak plusz költségek a forgalmi, b-kinges matrica a farokidomon, tankpad, stb... Meg persze nekem kellett szétszedni- összerakni, de szerintem így is potom pénz volt...
Basszus!

Ha tudtam volna, hogy ilyen merényletre készülsz....
egy-két idomomat lecserélném feketére...hhrrr
Egyébként most tettem fel 1-2 képet a folyamatról a fotók közé
Áá.. sima autósampon... meg persze egy adag perwoll...
Apropó.. valakinek van tapasztalata "kavicsvédő fólia" ügyben?
domestos?
Lemaradtam?
Mitől fakult ki ennyire?
talált süllyedt
megnézhettem volna az adatlapod is, bocs ma olvasgattam a FastRide-ot és hát egy ismerősen felmatricázott Királyt láttam benne
Bear, te Ernő vagy?
még az is lehet
azt meg hogy csinálod? Én is szeretném, ha a fejem fölött mindig sütne a nap
széééép!
Vègre elkèszült a Király új külseje a tèli pihenő utàn...
nem azért lehet, mert neked bőrből vannak, a gyári meg műanyag?
van valakinek jóféle felnicsíkról tapasztalata?
hol, milyet érdemes venni?
jaj de jót tekergőztem ma pest és környékén!
nagyon kellett már!:))
fogalmam sincs, esőben nem motoroztam még vele, de nem is szoktam
Azért más, mint a gyári, mert érdesebb a csúszásgátló felülete, gondolom jobban megtartja a nedvességet is.
igen, valóban bumszli, írtam is anno, de mindent megér, hogy az asszony ne azt mondja, hogy "most inkább menjünk kocsival" vagy hogy "miért kellett a kényelmes Banditot lecserélni?"
egész télen a tavaszt várta ő is, szóval kényelmes lett....ráadásul ha ráülünk, nem látszik, hogy bumszli, ha meg egyedül megyek, akkor a hátsó ülés nincs fenn. Amúgy nem kis feladat volt tommot-éknak, hogy ilyen klassz legyen a méreteinkhez, de klasszul megoldották - a biztonságról már nem is beszélek, hisz így nincs köztünk fél méter
jaja, tudom, már akkor is mondtad, megértem...nagyon szépek lettek az üléseid.

Nincs olyan baj velük, hogy ha megáznak, akkor jobban magukba szívják a nedvességet, mint a gyári? Én ezt tapasztaltam. Már széraz a felülete, ráülök, megyek fél órát, s mikor leszálok nedves a farmerom... ennek annyira nem örültem