ennyit megkockáztatok
Szeretek az ilyenekkel pepecselni. Láttam párat, nagyon szépen meg lehet csinálni, csak sok türelem kell hozzá. Bonyolultat meg nem akarok bevonni.
Hihi.. nem lennék szivesen a közeledben.. sürű kiabálás és k....nyázás lesz az eredmény.. legalábbis véleményem szerint...
Én már próbálkoztam hasonlóval.. Szerintem vtn steeldogé mert láttam a cuccokat referenciák között... És nemhiszem hogy sok b-kinget karbonoztak volna az országba...
Kérdés:Ez véletlen nem a mártogtós módszer.Amikor egy vizzel teli kádba egy spec filmet visznek majd abba mártják az elemet ezután lakkozzák?
Ha igazi karbon akkor bocsi.
Nos, utána jártam egy kicsit a karbon témának! Lenne aki megcsinálja, de azt mondja egy darabokkal nem igen érdemes foglalkozni mert nagyon sok vele a pepecs munka (sablon, próbadarabok stb) igy azt mondja legalább 5 egyformát gyüjtsünk össze és akkor lehet szó a dologról, de igy se olcsó! Bár látatlanba nem mert árat mondani mert nagyon sok mindenen múlik, egy első sárvédő kb 20 ropiból jönne ki!
Nem értem vagy te nem érted...
Össze-vissza karbonozni...itt1, ott1...így nem lesz tetszetős, nem lesz összhangban a vas vonalvezetésével, stílusával.
De ha ez kell: a kiegészítő elemek fekete fényezése nélkül 8forint...sacperkábé.
a bukógomba és a bukócső is enged egy idő után. Mivel a hűtő kiálló része a következő, nem mindegy, van-e rajta valami, ami védi. A váz dettó, anno, ha van a GSR-en nekem védő akkor nem kell GTK-zni.
Steel, a karbonfóliánál már akkor jobb a VTN, az teljes fedést ad, és ha le van lakkozva, nem olyan sérülékeny. És ahogy elnézem az áraidat, kb. fele a tiednek lakkozva.
Ha igazi karbon elemek ill. védőborítások kellenek keresd a NASA-t, és kezdjél aranyat ásni . Sajnos nekem csak carbon design-ra futja szerény tehetségem és lehetőségem .
Kis hazánkban, de a világ más pontján is méltó elismerést vívott ki az optikai-tuningok világában .
Akit érdekel állok rendelkezésére
Gumifákat+gumifüstöt
Az a baj hogy az nem egy egyszerü történet.. Mert mig egy gyári idom karbonra cserélése az rendbe van mert a gyári alapján le tudják venni a sablont.. de igy minta alapján megcsinálni hogy tökéletesen illetszkedjen.. hát én nem igazán biznék benne.. meg szerintem az valami öntapadós cucc lehet igy a kép alapján! Védelem ügyileg max arra lehet jó hogy csizmával ne karcold össze meg hasonlók nem hinném hogy eséskor érne bármit is! De ez csak az én véleményem
Szeretek az ilyenekkel pepecselni. Láttam párat, nagyon szépen meg lehet csinálni, csak sok türelem kell hozzá. Bonyolultat meg nem akarok bevonni.
Én már próbálkoztam hasonlóval.. Szerintem vtn steeldogé mert láttam a cuccokat referenciák között... És nemhiszem hogy sok b-kinget karbonoztak volna az országba...
Ha igazi karbon akkor bocsi.
Össze-vissza karbonozni...itt1, ott1...így nem lesz tetszetős, nem lesz összhangban a vas vonalvezetésével, stílusával.
De ha ez kell: a kiegészítő elemek fekete fényezése nélkül 8forint...sacperkábé.
Sok sikert hozzá
Üdv mindenkinek
Steel, a karbonfóliánál már akkor jobb a VTN, az teljes fedést ad, és ha le van lakkozva, nem olyan sérülékeny. És ahogy elnézem az áraidat, kb. fele a tiednek lakkozva.
Kis hazánkban, de a világ más pontján is méltó elismerést vívott ki az optikai-tuningok világában .
Akit érdekel állok rendelkezésére
Gumifákat+gumifüstöt
A lényeg, hogy ne rajtad.
Akkor mire a bukógomba?