Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Harmincvalahányezerbe került, és pont azért választottam ezt, mert semmit nem kell fúrkálni. Meg mert nagy Nem mondom, hogy szép, de csak akkor teszem fel ha túrázni megyek. Két csavarral kell felfogatni a nemtommire ami a kormányt tartja . adnak hozzá két hosszabb csavart. Szóval kb 3perc a felszerelése
mennyi volt és hogyan kell felszerelni? kell hozzá fúrkálni mint a gyári plekóhoz?
Persze. Az SV. De már a béka is csodálatosan újá született (hála Pityu arany kezének). Most kezdem árulni. Ha valaki olcsón akar békát az most szóljon :-)
Van most más géped a Békán kívül?
OK. Nem sürgős.
Az lehet. Tavasszal amúgy is sokkal erősebbek a gépek, mert jól kipihenik magukat télen :-)))
Lehet hogy azért érzem "elég nagy"nak a változást mert gyári légszűrővel powerbox nélkül mentem legutóbb. Ami ősszell volt.
előbb-utóbb eljutok feléd és rendezzük a dolgot.....
Az "elég nagy" különbség leolvasható a bal oldali skálán: egy nagy osztás 20LE --- a növekmény ~10LE
Itt van a mérés: http://www.agomotors.hu/websho...

5300 környékén elég nagy a különbség.
itt az én pados mérésem eredménye (hátsó keréken mért adatok, hajtáslánc vesztesége ~13-15%)
Amúgy itt vannak AGO B-King mérései:
link
Én vagyok a bronzérmes :-)
egy pados mérést megnéznék én is. Szerintem még 10 sincs....
Azért nem lenne rossz 20 000 forintért + 20 lóerő
Az a +20 picit túlzás. A közvetlenebb gázreakciót sokszor úgy érzi az ember, hogy erősebb a gép. Ha megmérnéd padon max. 10LE lenne a többlet.
Melyik ez a plexi? Van linked hozzá? Kép?
Uraim!
Belepattant a motorba egy powerbox(X-Tre) és egy sportlégszűrő. Nem tudom, hogy azért mert már rég motoroztam, vagy mert minden együtt van, de úgy érzem sokkal jobban megy mint azelőtt. Alacsony fordulaton jön +20LE de fent is erősebb lett. 3.ban akkorát tol... és ugyanolyan kezelhető maradt. Szóval ezeket a változtatásokat csak javasolni tudom mindenkinek. Ja, és a Puig széles plexi csodákra képes. Egy perc alatt fel le szerelhető.
Hali. Hol csináltattad azt a tankpadot? valami elérhetőség?
Én évek óta a bp-i Full-Gas-ba viszem a gépeimet. Mindig nagyon korrektek és segítőkészek voltak. Sajna a szerelők elég sürün cserélődtek az utóbbi időben, így nem tudom a mostani gárda milyen. Mondjuk egy kötelező szervízhez nem kell túl nagy szaktudás
Az olajat meg lehet beszélni velük. Sajna ha alkatrész kell, akkor a szokásos márkereskedéses az árképzés, de ez mindenhol ilyen.
Sziasztok!

Én is közel egy éve a B-king szerelmese vagyok.
Nem szeretnék offtopicolni, de egy motoros barátunk tanácsára nektek is mondom, hogy várunk szeretettel mindenkit a Sugár Autó- és motormosóba.

Alkalmazottaink szintén a motorok szerelmesei, így minden vasat gondosan, és precízen ápolnak.

Áraink: mosás: 1200.-
egyéb szolgáltatások: gumiápolás, viasz, bogároldás minden motorosnak akciós áron.

Minden motort kiváló minöségű ATAS anyagokkal kezelünk, így biztosan szép, csillogó járgányokkal kezdhetitek a szezont!

Márciusban minden betévedő motoros barátunk egy ajándék szolgáltatást választhat, ha több motorral érkeztek, akkor pedig külön meglepetésre is számithattok.

Címünk: Sugár Üzletközponz mélygarázs, 1141, Örs vezér tere
Bejelentkezés: 06-20-419-5335

Mindenkinek szép szezont kívánunk!
Kösz mindenkinek, akkor odaviszem.
Köszi utánna nézek.
Pont ilyet nem talán csak bontóban.Ahogy nézem sima szabvány suzuki idomrözítő lehet mert SV-n ugyanez van.Viszont sehol máshol így kereskedés.
Hasonlót a patentdepoban lehet vagy autósboltban.
Bármelyik autósboltban 100huf körül kapni.